Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Makkonen

Guest
Thunder sanoi:
Jos saa kysyä, tuliko sokeritauti? Ystävälläni se iski juuri mainitsemasi huonojen elämäntapojen vuoksi ja nyt on siirtynyt kirjaimellisesti uusiin elämäntapoihin.
Joo, saa kysyä.
Ei tullut sokeritautia, tuli vaan totaalinen kyllästyminen epäterveellisiin elämäntapoihin. Tosin perjaintain viinipullosta en luovu. :alppu: :thumbup:

Thunder

Vihan aiheuttaja
JayR sanoi:
Joo, saa kysyä.
Ei tullut sokeritautia, tuli vaan totaalinen kyllästyminen epäterveellisiin elämäntapoihin. Tosin perjaintain viinipullosta en luovu. :alppu: :thumbup:
Hyvä, oikea asenne. Siihen tosiaan kyllästyy ja jossain vaiheessa päättää tehdä muutoksen elämässään.

Ikävää oli tämän ystäväni puolesta, kun hän vain jatkoi niin pitkään epäterveellistä elämää, vaikka oli tullut toitoteltua hänelle, että muuttaisi vähän elämäänsä, ei hän sitä uskonut kuin vasta sitten kun hänen pahimmat pelkonsa toteutuivat. En viitsinyt sanoa hänelle: "Mitäs minä sanoin?"

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Il Tempo Gigante sanoi:
Näyttää siltä, notta muutamat kirjoittelevat Vapaaseen tänä iltana dopingin voimalla ?
Eipä ole tällä viikolla tullut otettua pisaraakaan alkoholipitoisia juomia :thumbup:

Thunder

Vihan aiheuttaja
:mad_old: HEMOHESSIÄ PERKELE!:mad_old:

Muistaaks kukaan tämän? Tämän Harjo Tirpesniemen?

Makkonen

Guest
Il Tempo Gigante sanoi:
En Sinua epäillytkään.

Enkä myöskään hahmoja "Sam" ja "Moe Szyslak".

Mutta klo 21:08 postaamani viestin pointti vahvistuu koko ajan. Tässäkin tojckissa.
Jos viini on dopingia, niin sitten olen kommentoinnut "dopingin" alaisena.
So?

Thunder

Vihan aiheuttaja
Il Tempo Gigante sanoi:
En Sinua epäillytkään.

Enkä myöskään hahmoja "Sam" ja "Moe Szyslak".

Mutta klo 21:08 postaamani viestin pointti vahvistuu koko ajan. Tässäkin tojckissa.
Se on Hemohessia, lähden jo aamulla töihin, joten ei siinä ollut kuin puolikas pulloa, joten raivokkaasti nousen aamulla töihin.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Pitihän se arvata. Oikein 'mukava' aamupäänsärky ja syynkin tiedän. Kahviriippuvaisen ihmisen kahvikiintiö jäi eilen täysin vajaaksi. Illalla aioin korjata tilanteen, mutta riskeerasin. :doubtful:

Knoukka

Well-known member
Olga sanoi:
Pitihän se arvata. Oikein 'mukava' aamupäänsärky ja syynkin tiedän. Kahviriippuvaisen ihmisen kahvikiintiö jäi eilen täysin vajaaksi. Illalla aioin korjata tilanteen, mutta riskeerasin. :doubtful:
Tiedän. Ei se iltakahvi yöunia vie, mutta sen skippaaminen kyllä herättää aamuyöstä. Itse en juo enää arkisin kuin kolmet kahvit päivässä, viikonloppuna ehkä Neljästi.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
KnowHow sanoi:
Tiedän. Ei se iltakahvi yöunia vie, mutta sen skippaaminen kyllä herättää aamuyöstä. Itse en juo enää arkisin kuin kolmet kahvit päivässä, viikonloppuna ehkä Neljästi.
Hienompia tunteita on, kun leikkauksen jälkeen saa vihdoinkin kahvia:ahem:

Muistan yhden pitemmän operaation jälkeen kun edellisestä kahvista oli apaut 18 tuntia ja pää tuntui siltä kun kuparisepät hakkais siellä urakkapalkalla. Saatiin molemmat saman operaation läpikäyneet kannullisen kahvia ja 2 konjakkia.:alppu:

Paikka ja aika: Tammisaaren aluesairaala ja vuosi 1997:thumbup:

Knoukka

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
Hienompia tunteita on, kun leikkauksen jälkeen saa vihdoinkin kahvia:ahem:

Muistan yhden pitemmän operaation jälkeen kun edellisestä kahvista oli apaut 18 tuntia ja pää tuntui siltä kun kuparisepät hakkais siellä urakkapalkalla. Saatiin molemmat saman operaation läpikäyneet kannullisen kahvia ja 2 konjakkia.:alppu:

Paikka ja aika: Tammisaaren aluesairaala ja vuosi 1997:thumbup:
Mun elämäni kahvi on luultavasti nautittu Sotilaskoti-autosta Rovajärvellä, talvella -89. Olin valvonut ja palellut (tuiskussa) tulenjohdon valmistelussa reilustikin kellon ympäri, talon omat sapuskat oli haaleaa noppasoppaa ja märkää näkkileipää, joita molempia yritettiin lämmittää kuorma-auton pakoputken päällä. Tulentekokielto nääs. Puolenyön jälkeen, tuntien odottelun jälkeen, alkoi sotku-auton valot vilkkua. Melkein itkua pukkasi kun sai käteensä kuuman kahvin ja lämpimän munkin. Useampi tuli juotua ja syötyä siinä mettän pimeydessä eikä ole kahvi sen jälkeen niin hyvälle maistunut!

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Jaha, pitäis lähteä kohta baariin tapaamaan erästä Borista, joka on läpikulkumatkalla Saksasta Venäjälle.