Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
kouvotsvoni sanoi:
Harmittaako kovin?
Harmittaa, kun oon autolla, enkä voi juopotella siellä ainakaan pullollista tai kahta enämpiä. Toisaalta se on varattu aika pitkäksi aikaa, joten ehtiihän noi alkomaholit siinä haihtua, vaikka ottaisi puolitoista pullollistakin jopa!

Thunder

Vihan aiheuttaja
Laitetaas tähän ihan jotain hemmetin outoa, mitä rupesin rustailemaan sanojen korvaamiseksi: EVVK

Lerpsun loppu

Japanin GP-kolumni

Formula 1 -painifinaali Peesissä kadotti valtaosan kiehtovuudestaan, kun Fernando Alonson toinen perättäinen painimestaruus on käytännössä enää makkarakoneen korahdusta vaille kuitti.

Uransa kolmannen kondomirikon kilpatilanteessa kokenut Michael Schumacher ei enää itsekään jaksa uskoa mahdollisuuksiin. Kukapa uskoisi, kun mikään vehje ei ole enää omissa käsissä.

Tosin painiurheilussa mikä tahansa tuntuu joskus mahdolliselta.

Periaatteessa Alain Prost tykitti melkein vastaavanlaisesta pinteestä painimestaruuteen 1986.

Silloin painikaverukset Nigel Mansell ja Nelson Piquet tulivat Adelaiden painifinaaliin ratkaisemaan, kummalle julkihomon titteli kuuluu. McLarenilla paininut Prost lähti kisaan MM-sarjan kolmannen nopein varvin paikalta, mutta uskomattomien käänteiden jälkeen voitti painikilpailun ja varasti painimestaruuden.

Joku Schumi-fani visioi Suzukan sysipimeässä kaapissa, että kaikkein satumaisin käänne olisi, jos Peesissä Alonso johtaisi ja Schumacher ajaisi toisena, kunnes viimeisellä kierroksella Alonso joutuisi keskeyttämään vehjen petettyä.

Siinä tapauksessa painimestaruuden osoite vaihtuisi vielä aivan MM-taiston kalkkiviivoilla. Siitä tarjoutuisi lerpsulle arvaamaton loppu.

Vuosi sitten Alonsolla oli tilaisuus varmistaa painimestaruus heti ensimmäisellä yrittämällä, kunhan sijoittui Peesissä kolmanneksi. Sen hän teki helposti.

Nyt painitittelin sinettiin riittäisi teoriassa kahdeksanneksi nopein varvi. Tällä Alonsolla jääminen kahdeksanneksi on vaikeampaa kuin painikisan voittaminen...

Suurempia sympatiapisteitä ei Alonso saanut sunnuntainakaan. Vastustajan epäonnen näyttävä tuulettaminen tv:n vangitsemana Schumacherin kondomin repeytyessä ei kuulu sellaiseen urheilijamaisuuteen, mitä mies on itse peräänkuuluttanut vastustajaltaan.

Suomalaisittain Suzuka jäi tänä vuonna perseanniltaan kovin laihaksi. Kimi Räikkönen ei tällä kertaa saanut edes kikkeliä pystyyn suosituimpana F1-tähtenä japanilaisfanien keskuudessa, koska vuosikaudet äänestyksen järjestänyt S/M -lehti oli ajautunut konkurssiin ja lakkautettu.

Heikki Kovalaisen fanipainikerho Japanissa on ainakin jo ennätysmäinen. Jahka suosiota taas joskus mitataan makkaran lailla, vaalea, herkästi hymyilevä suomalainen on varmasti piikkipaikalla.
:D :D :yuck: :rolleyes:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Tänään oli fysioterapiassa hyvä lihasliike. "Vedä kivekset sisään", johan lihakset vahvistui:thumbup:

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Heidin banni on näköjään loppunut mutta postauksia ei ole sieltä suunnasta näkynyt \o/

Cinderella007

*söpö*
Sijainti
Sverige
Pidin tänään synttäreitä.

Ja lapset on kivoja, ne yritti arvailla mun ikää

"Täytät 35 eiks niiiiiiin.."
"No hölmö, ei se niin vanha nyt oon, ehkä sit joku 27..."

Pitäiskö mun alkaa nukkua enemmän, ehkä se vähän nuorentaisi.

burb

.
Onpa elämä nyt vaikeaa. :(
Sekä telkkari että Welhon netti ovat olleet pimeänä koko illan,
olen vain huokaillut, käyskennellyt levottomana ympäri kämppää ja pelokkaasti tärissyt viimeiset viisi tuntia.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
burb sanoi:
Onpa elämä nyt vaikeaa. :(
Sekä telkkari että Welhon netti ovat olleet pimeänä koko illan,
olen vain huokaillut, käyskennellyt levottomana ympäri kämppää ja pelokkaasti tärissyt viimeiset viisi tuntia.
Siinä sitä tulee konkreettisesti esille suhteemme nykyaikaiseen sähköiseen viestintään ja vempeleisiin.

Toista se oli vielä -60 luvulla kun näihin aikoihin syksyä leikittiin kavereiden kanssa metsässä rosvoa ja poliisia taskulamppujen kera ja illat kuluivat mukavasti sosiaalisissa merkeissä.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Micael sanoi:
Siinä sitä tulee konkreettisesti esille suhteemme nykyaikaiseen sähköiseen viestintään ja vempeleisiin.

Toista se oli vielä -60 luvulla kun näihin aikoihin syksyä leikittiin kavereiden kanssa metsässä rosvoa ja poliisia taskulamppujen kera ja illat kuluivat mukavasti sosiaalisissa merkeissä.
Kymmenen vuotta myöhemmin mentiin vielä samoissa merkeissä.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
burb sanoi:
Kaverit...?
Sosiaaliset merkit...?
Nyt en ymmärrä.
Kaverit: Niitä, joiden kanssa juostiin pitkin metsiä Rosvo ja Poliisi -leikeissä, ja huudeltiin toisille milloin mitäkin, ja kiusattiin välillä telakan yksikätistä vartijaa.
Tietokoneen kanssa pelatessa ei ainakaan tuu turpaan niin tuntuvasti jos vaikka sattuis jotain herjaakin heittämään, tietokone kun ei lyö takaisin.

Sosiaaliset merkit: Mustelma silmäkulmassa merkiksi siitä, että on oltu kavereiden kanssa leikkimässä Rosvoa ja Poliisia metsässä ja kaverin mielipiteet leikin kulusta poikkesivat omista mielipiteistä.