Ei vielä mihinkään... :dunno: vähän oon vielä kahden vaiheella, aikooko ostaa sieltä niitä lentoja.elle sanoi:Minne nyt lennetään?
Berliiniä oon kyllä miettinyt.
Viimeksi muokattu:
Ei vielä mihinkään... :dunno: vähän oon vielä kahden vaiheella, aikooko ostaa sieltä niitä lentoja.elle sanoi:Minne nyt lennetään?
Onneksi itsellä ei moinen onnistuisi..johtuen tilien koosta:thumbfh:jps sanoi:Toisesta pankista tuli tänään tiliote, sitä tulee käytetltyä yleensä suht harvoin. Syyskuun alussa olin kuitenkin maksellut siitä jokusen laskun. Katselin sen nopeasti läpi ja huomasin tehneeni pikkukämmin maksaessani lasten kännykkälasku. Olin unohtanut laittaa desimaalipilkun eli rahaa oli hurahtanut parinkympin asemasta pari tonnia, soittelin heti aamutoimeen operaattorille että palauttaisi ylimääräiset rahat.
Automaatti sanoo ykllä usein "Tilillä ei ole katetta":thumbfh:AJ sanoi:Voisko liian pieni tili olla syynä tämmöseen "Tilinne on ylitetty" -ilmoitukseen?
Hiljattain kävit.VR sanoi:Berliiniä oon kyllä miettinyt.
Pelottavan hyvin elle VR:n matkat muistaaelle sanoi:Hiljattain kävit.
.. vai oliko siitä sittenkin jo useampi vuosi.
Toi on se parempi tili. Sinne mahtuu vaikka kuinka paljon, ku mikään ei rajoita siellä olevan rahan määrää.kouvotsvoni sanoi:Automaatti sanoo ykllä usein "Tilillä ei ole katetta":thumbfh:
Ja on se sillai kumma, että pankki aukaisee sellaisia tilejä jolla ei ole katetta, maksaako ne niin kovaa korkoa, jotta täytyy ruikuttaa asiakkaille tilin huonosta kannatavuudesta.AJ sanoi:Toi on se parempi tili. Sinne mahtuu vaikka kuinka paljon, ku mikään ei rajoita siellä olevan rahan määrää.
.. vinoileeko tuo mies nyt? Ei kai.jaska sanoi:Pelottavan hyvin elle VR:n matkat muistaa
Ei vaan se on mustasukkainenelle sanoi:.. vinoileeko tuo mies nyt? Ei kai.
Sillä vähällä ruottintaidolla, joka mulla vielä on jäljellä, olen ymmärtävinäni, että Jaskallakin olis realistiset tsäänssit ministerinsalkkuun? :eek!:joukahainen sanoi:
Ja valtionvarainministerillä on poninhäntä ja hopeinen korvakoru.OoPee sanoi:Sillä vähällä ruottintaidolla, joka mulla vielä on jäljellä, olen ymmärtävinäni, että Jaskallakin olis realistiset tsäänssit ministerinsalkkuun? :eek!: