Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
elle sanoi:
Minne nyt lennetään?
Ei vielä mihinkään... :dunno: vähän oon vielä kahden vaiheella, aikooko ostaa sieltä niitä lentoja.

Berliiniä oon kyllä miettinyt.

Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
jps sanoi:
Toisesta pankista tuli tänään tiliote, sitä tulee käytetltyä yleensä suht harvoin. Syyskuun alussa olin kuitenkin maksellut siitä jokusen laskun. Katselin sen nopeasti läpi ja huomasin tehneeni pikkukämmin maksaessani lasten kännykkälasku. Olin unohtanut laittaa desimaalipilkun eli rahaa oli hurahtanut parinkympin asemasta pari tonnia, soittelin heti aamutoimeen operaattorille että palauttaisi ylimääräiset rahat.
Onneksi itsellä ei moinen onnistuisi..johtuen tilien koosta:thumbfh:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
kouvotsvoni sanoi:
Automaatti sanoo ykllä usein "Tilillä ei ole katetta":thumbfh:
Toi on se parempi tili. Sinne mahtuu vaikka kuinka paljon, ku mikään ei rajoita siellä olevan rahan määrää.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
AJ sanoi:
Toi on se parempi tili. Sinne mahtuu vaikka kuinka paljon, ku mikään ei rajoita siellä olevan rahan määrää.
Ja on se sillai kumma, että pankki aukaisee sellaisia tilejä jolla ei ole katetta, maksaako ne niin kovaa korkoa, jotta täytyy ruikuttaa asiakkaille tilin huonosta kannatavuudesta.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Nyt täytyy tunnustaa, että en mä näistä mitään ymmärrä, kun ei täällä oo pankkeja, saati rahaa. :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
OoPee sanoi:
Sillä vähällä ruottintaidolla, joka mulla vielä on jäljellä, olen ymmärtävinäni, että Jaskallakin olis realistiset tsäänssit ministerinsalkkuun? :eek!:
Ja valtionvarainministerillä on poninhäntä ja hopeinen korvakoru.:D

Meillä taas koulutusministerillä on hopeinen olympialätkä!:eek!:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Suomalaiset ja arabit on erilaisia. 'Lintujen' Mikko Kivinen tuli aamupalalle äsken shortseissa ja Tsaju-paidassa. Arabit tuli toppatakeissa ja pipoissa. Takin ottivat sentään pois, mutta pipo jäi junteilla päähän.:nope:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kolme ilmoitusta:

Eilen tuli parasta TV-urheilua sitten formuloiden. Sharapovan matsia katsoi ilolla..ihan vaan, kun pelinsä on niin hyvää:rolleyes:

Eilen myöskin oli nuori, nätti ja tissikäs blondi hierojana. Sirkutti, jotta minulla on hierojan kannalta unelmalihakset..tarkoittihan hän sitten sitä, jotta minulla on veltot ja löysät lihakset:doubtful:

Sitten tänään aamulla kuulin sossuvirkailijalta seuraavan: "Eläkepäätöksessä ei ole enää mitään epäselvää. Rahallisesti tulevaisuuteni on paljon turvatumpi, kuin monella työssä olevalla.":cool: