Partsi
Kuollut apina
No selvisihän se
Kakarana itsekin ruotsia ja suomea sekaisin puhuneena, en kyllä ihan äkkiä muista missä olisin moista selittänyt. En toki pidä täysin mahdottomana, riippuu täysin asiayhteydestä.Partsi sanoi:No Okay! En muista kuka mutta vahva mielikuva hahmosta (R&K) oli. Sovitaan että se oli ajatushörhö. Mutta kuitenkin kyseisessä toijkissa (saattoi olla myös jonkun toisen keskustelun sivuhaara) em. hahmo harmitteli ruotsinsuomalaisten ylemmyydentunteesta ja k.päisyydestä jota itse en valitettavasti/onneksi päässyt kokemaan savolaisena. Täällä kun ei kuule ruotsia edes joka vuosi :ahem:
Huomasin väärän mielikuvan, mutta olin jo niin lähellä Hoyhensaarta, etten jaksanut korjata.OoPee sanoi:Jos oikein pilkkua nusasis, niin kieli ei kai ihan välttämättä tartte olla väärä ...
Tärkeintä kuitenkin ettei itse asia pääse vääristymään.burb sanoi:hieman epätarkka suomennos pisti irvistämään kisastartista kerrottaessa:
"...maybe a jump start..." -> "...ehkä käynnistys kaapeleilla..."
Huonosti kerrottuja vitsejä, osa xxxiv.kouvotsvoni sanoi::doubtful:
Golfini piti vetää tänään käyntiin, kun ei kaapelitkaan auttaneet, ja sitten päivän kruunasi pakoputken tippuminen.Mossi Superstar sanoi:Passatti meni taas pajalle, herkes toimimasta yhden äkin... Vittu seuraava auto on Lada 1200L korjaukseen riittaa talttapää ruukkari ja jakoavain.
Ai Kiunulan marjasto?Micael sanoi:Jostain syystä tänään vietettävän päivän nimestä tulee mieleen eräs kirjasto Helsingissä.:thumbfh:
Kevyt iltapalaMicael sanoi:Laitanpa tässä iltasyötäväksi possun filettä kanttarellikastikkeen ja perunoiden kera.
Vai Kisilan Parjasto?NotShee sanoi:Ai Kiunulan marjasto?
Täällä kaalikeittoa....Micael sanoi:Laitanpa tässä iltasyötäväksi possun filettä kanttarellikastikkeen ja perunoiden kera.