Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Partsi sanoi:
No Okay! En muista kuka mutta vahva mielikuva hahmosta (R&K) oli. Sovitaan että se oli ajatushörhö. Mutta kuitenkin kyseisessä toijkissa (saattoi olla myös jonkun toisen keskustelun sivuhaara) em. hahmo harmitteli ruotsinsuomalaisten ylemmyydentunteesta ja k.päisyydestä jota itse en valitettavasti/onneksi päässyt kokemaan savolaisena. Täällä kun ei kuule ruotsia edes joka vuosi :ahem:
Kakarana itsekin ruotsia ja suomea sekaisin puhuneena, en kyllä ihan äkkiä muista missä olisin moista selittänyt. En toki pidä täysin mahdottomana, riippuu täysin asiayhteydestä.
Ja ei, suomenruotsalaiset (eivätkä ruotsinsuomalaisetkaan) sukulaiseni eivät ole koskaan olleet ainakaan mua kohtaan ylemmyydentuntoisia ja kusipäisiä.
Mun tapauksessa suomenruottalaisten (tai ruottinsuomalaisten) pilkkaaminen on vähän sama kuin somali pilkkais neekereitä. Mut ei ihan kumminkaan.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
OoPee sanoi:
Jos oikein pilkkua nusasis, niin kieli ei kai ihan välttämättä tartte olla väärä ...
Huomasin väärän mielikuvan, mutta olin jo niin lähellä Hoyhensaarta, etten jaksanut korjata.

burb

.
Discovery Channelin Anatomy of a Formula One Team, elikkäs Toyotan mainos-ohjelmaa satun just nyt katsomaan, ja diplomaattisesti sanottuna hieman epätarkka suomennos pisti irvistämään kisastartista kerrottaessa:
"...maybe a jump start..." -> "...ehkä käynnistys kaapeleilla..."

:eek:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
burb sanoi:
hieman epätarkka suomennos pisti irvistämään kisastartista kerrottaessa:
"...maybe a jump start..." -> "...ehkä käynnistys kaapeleilla..."

:eek:
Tärkeintä kuitenkin ettei itse asia pääse vääristymään.

Sijainti
Lapinlahti
Passatti meni taas pajalle, herkes toimimasta yhden äkin... Vittu seuraava auto on Lada 1200L korjaukseen riittaa talttapää ruukkari ja jakoavain.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Mossi Superstar sanoi:
Passatti meni taas pajalle, herkes toimimasta yhden äkin... Vittu seuraava auto on Lada 1200L korjaukseen riittaa talttapää ruukkari ja jakoavain.
Golfini piti vetää tänään käyntiin, kun ei kaapelitkaan auttaneet, ja sitten päivän kruunasi pakoputken tippuminen.:eek:

Estate

Well-known member
Olin päivällä katsomassa Savoy-teatterissa Tour De Force Theatren esittämän Animal Farmin. Tai olihan meitä meidän koulusta siellä kaksi bussillista. Muita katsojia ei sitten pahemmin ollutkaan. Oli ihan jees, suosittelen. Huomenna vielä voitte käydä vilkaisemassa.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Hyvä, ettei syttynyt tulipaloa ton fucking sateen takia. Savupiipun juuresta vuotaa ja valui suoraan sähköjohtoa pitkin töpseleihin. *valikoituja kirosanoja*

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Jostain syystä tänään vietettävän päivän nimestä tulee mieleen eräs kirjasto Helsingissä.:thumbfh:

Vesku

Maatalousneuvos
Micael sanoi:
Laitanpa tässä iltasyötäväksi possun filettä kanttarellikastikkeen ja perunoiden kera.
Täällä kaalikeittoa....:eek:

5 sonnia lähti aamulla teuraaksi. Yhdestä otan takapään palautuksena, puoliksi limousine n 800 kg elopainoa.... Jos Micaelia (ja Moeta ) kovasti asia kiinnostaa, niin voisin vielä myydä muutaman kilon paistia ( 8 e/kg) tai jauhelihaa 7 e/kg... Alle parin kilon paloja ei myydä.

Niin, ja hierasin pienet puukaupatkin, ensiharvennusta paljon, hieman harvennusta ja avohakkuuta sen verran, että Keitele Forestin ostoasiamies - pitkin hampain- tarpeeksi kiinnostui...