Sam
Muumipappa
F1-Forumin mööttepaikka :thumbup:VR sanoi:Nyt olit just äsken Helsinki-Vantaalla. :doubtful:
F1-Forumin mööttepaikka :thumbup:VR sanoi:Nyt olit just äsken Helsinki-Vantaalla. :doubtful:
NotShee sanoi:Toi äijähän naputtaa sormia ihan hölmösti. Ei ole mitään haastetta naputtaa niitä jossain noin helpossa järjestyksessä. :jaska: Esimerkiksi etusormi-pikkusormi-keskisormi-nimetön-järjestys on (jossei ole tehnyt useasti aiemmin) paljon mielenkiintoisempi. :ahem:
o/burb sanoi:
Kuinka moni ryhtyi heti naputtelemaan sormia NotSheen ohjeiden mukaan?
Ainakin mä.
:ahem:jupla sanoi:
Yritin, mutta kolmen tunnin jälkeen meni hermo katkipoikki ja aloin paiskoa tavaroita.. :thumbfh:burb sanoi:
Ainakin mä.
Mä en. Mä rupesin naputtelemaan niitä vasta nyt kuin luin sun viestis :mad_old:burb sanoi:
Ainakin mä.
Ethän ole!burb sanoi:Hokasin just että minähän floodaan: kolmessa pinnimmäisessä toikissa (poislukien tietty sticky-toikki) olen viimeisin kommentoija...
Edit: neljässä...
No en näköjään. Eiku!Olga sanoi:Ethän ole!
No sitten se oli joku muu, en löytänyt sitä vanhaa toikkia jossa kitistiin rantaruotsalaisten ylpeydestä :frank: Sinä se olit kuitenkinRunar ja Kyllikki sanoi:...enkä näe myöskään, miten tuo klippi liittyy ruotsinsuomalaisiin lain.
Minkä mokan? :dunno:OoPee sanoi:Meinasin jo sanoa, että pistä äänet päälle, niin hiffaat, kunnes sitten huomasin ton Partsin mogan
Meinaatko, että jarnasääntöjen mukaisesti Runarin olisi tämä väite todistettava valheeksi :dunno:Partsi sanoi:No sitten se oli joku muu, en löytänyt sitä vanhaa toikkia jossa kitistiin rantaruotsalaisten ylpeydestä :frank: Sinä se olit kuitenkin
Partsi sanoi:Minkä mokan? :dunno:
Missä maassa sun mielestäs ruotsinsuomalaiset asuu? Niin ja entäpä suomenruotsalaiset?Partsi sanoi:Minkä mokan? :dunno:
Jos oikein pilkkua nusasis, niin kieli ei kai ihan välttämättä tartte olla väärä sillä noi termit ruotsinsuomalainen ja suomenruotsalainenhan eivät ainakaan mun ymmärtääkseni ole aivan täysin toistensa vastakohtia. Suomenruotsalainen on suomalainen, joka puhuu äidienkielenään ruotsia, ruotsinsuomalaisella taasen yleensä tarkoitetaan Ruotsiin muuttanutta suomalaista, jolla kyllä voi olla jo Ruotsinkin kansalaisuus ja joka on ruotsinsuomalainen vaikka hänen äidinkielensä sattuiskin olemaan ruotsi.Olga sanoi:Oliskohan maa ja kieli väärä? :wink: