Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

burb

.
NotShee sanoi:
Toi äijähän naputtaa sormia ihan hölmösti. Ei ole mitään haastetta naputtaa niitä jossain noin helpossa järjestyksessä. :jaska: Esimerkiksi etusormi-pikkusormi-keskisormi-nimetön-järjestys on (jossei ole tehnyt useasti aiemmin) paljon mielenkiintoisempi. :ahem:
:D
Kuinka moni ryhtyi heti naputtelemaan sormia NotSheen ohjeiden mukaan?

Ainakin mä.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
burb sanoi:
:D
Kuinka moni ryhtyi heti naputtelemaan sormia NotSheen ohjeiden mukaan?

Ainakin mä.
Yritin, mutta kolmen tunnin jälkeen meni hermo katkipoikki ja aloin paiskoa tavaroita.. :thumbfh:

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Yritin laskea, kuinka monta kertaa Minea Blomqvist sanoo niinku-sanan, mutta menin laskuissa sekaisin. :thumbfh:

burb

.
Hokasin just että minähän floodaan: kolmessa pinnimmäisessä toikissa (poislukien tietty sticky-toikki) olen viimeisin kommentoija... :eek:

Edit: neljässä...:eek:

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka
Runar ja Kyllikki sanoi:
...enkä näe myöskään, miten tuo klippi liittyy ruotsinsuomalaisiin lain. :confused: :confused: :confused:
No sitten se oli joku muu, en löytänyt sitä vanhaa toikkia jossa kitistiin rantaruotsalaisten ylpeydestä :frank: Sinä se olit kuitenkin :D

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Partsi sanoi:
No sitten se oli joku muu, en löytänyt sitä vanhaa toikkia jossa kitistiin rantaruotsalaisten ylpeydestä :frank: Sinä se olit kuitenkin :D
Meinaatko, että jarnasääntöjen mukaisesti Runarin olisi tämä väite todistettava valheeksi :dunno:

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka
No Okay! En muista kuka mutta vahva mielikuva hahmosta (R&K) oli. Sovitaan että se oli ajatushörhö. Mutta kuitenkin kyseisessä toijkissa (saattoi olla myös jonkun toisen keskustelun sivuhaara) em. hahmo harmitteli ruotsinsuomalaisten ylemmyydentunteesta ja k.päisyydestä jota itse en valitettavasti/onneksi päässyt kokemaan savolaisena. Täällä kun ei kuule ruotsia edes joka vuosi :ahem:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Olga sanoi:
Oliskohan maa ja kieli väärä? :wink:
Jos oikein pilkkua nusasis, niin kieli ei kai ihan välttämättä tartte olla väärä sillä noi termit ruotsinsuomalainen ja suomenruotsalainenhan eivät ainakaan mun ymmärtääkseni ole aivan täysin toistensa vastakohtia. Suomenruotsalainen on suomalainen, joka puhuu äidienkielenään ruotsia, ruotsinsuomalaisella taasen yleensä tarkoitetaan Ruotsiin muuttanutta suomalaista, jolla kyllä voi olla jo Ruotsinkin kansalaisuus ja joka on ruotsinsuomalainen vaikka hänen äidinkielensä sattuiskin olemaan ruotsi.