312T4
Lehtori
Ajattelen, siis olen
Oletko nyt ihan varma312T4 sanoi:Ajattelen, siis olen
Entäs sulla sätittömänä?Ace17 sanoi:No ei Knoukkarilla sit ainakaan tylsää ole ollut. :thumbup:
Joka vuoden kalenterissa seuraavien päivien viikonpäivät ovat samoja: 5.9., 9.5., 7.11., 11.7., 4.4., 6.6., 8.8., 10.10., 12.12.
Näytti tuollakin olevan joillekin merkitystä.Mutku sanoi:Merkityksetön ilmoitus:
Niin no, miten sen nyt ottaa.Sam sanoi:Entäs sulla sätittömänä?
Tuttu tunne. Syö miestä/naista rotan lailla. :dunno:Cinderella007 sanoi:koko peli sulkeutui, ja ei sitä tietenkään oltu tallennettu :jaska:
Kyllä Ace sun tässä vaiheessa elämääsi pitäisi jo olla varma, kumpi oletAce17 sanoi:Tuttu tunne. Syö miestä/naista rotan lailla. :dunno:
No niin, ei muuta ku keula pikitielle ja kohta ollaan koulun penkillä.Il Tempo Gigante sanoi:Huomenna klo 9.00 - 15.00 tämä asia saattaa selvitä. Muuten olisi vapaapäivä, mutta koulutukseen, koulutukseen...
Karpela lisäs siihen listaan eilen mm. NAISTEN jalkapallon EM- ja MM-kisat Suomen osalta.Olga sanoi:YLEn sivuilla sanotaan näin.
Se siitä sitten. Sairaustapauksen takia koulutus oli peruttu. Vaan kukaan ei ollut huomanna mulle ilmottaa. Turhaan ajelin pikitietä pitkin kymmeniä kilomeetriä.Il Tempo Gigante sanoi:No niin, ei muuta ku keula pikitielle ja kohta ollaan koulun penkillä.
Olen kateellinen.Il Tempo Gigante sanoi:Ylläolevasta sydämmistyneenä vetäsen just kohta epäterveellisen välipalan keralla puolen litran väkevän oluen. Välipalan päälle kiskaisen puolentoista tunnin päiväunet, jonka jälken alan väsäämään sarvimakaronia & lihapullia & salaattia porukalleni.
Nih.
Käynnissä, kahvi tippuu jo.Il Tempo Gigante sanoi:jonka jälken alan väsäämään sarvimakaronia & lihapullia & salaattia porukalleni.