Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Kymmenen päivää XP:n installointiin...

Pitäis varmaan siivota kovalevy ja siirtää tarpeelliset tauhkat talteen jonnekin.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Alan kohta maalaamaan pohjia. Mikä onkin ihan hyvä tehdä. Tosin olisivat voineet tehdä moisen jo 80-luvulla kun taloa on rakennettu. :mad_old:
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Il Tempo Gigante sanoi:
Ylläolevasta sydämmistyneenä vetäsen just kohta epäterveellisen välipalan keralla puolen litran väkevän oluen. Välipalan päälle kiskaisen puolentoista tunnin päiväunet, jonka jälken alan väsäämään sarvimakaronia & lihapullia & salaattia porukalleni.

Nih.
Muonat kelpasivat valituksitta. Jättivät tiskit mun vastuulle.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Tulin kotiin ja kohta syön. Myöhemmin iltakahvi. Mahtavan railakas perjantai-ilta tiedossa. Ja trapetsiusta vihloo.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kun on päiväunilla ja herää puhelimen pirinään niin on jotenkin höhlä olo kun vastaa kaukosäätimeen.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Kohta olen ihan pihalla. Jos en ilmoittaudu takaisin viimeistään klo 23, laittakaa pelastuspartiot liikkeelle.
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Mua aina alkaa jannittamaan ja hikoiluttamaan niin vietavasti kun sa tuut paikalle... :(

Anyway, nyt kauppaan, kaljakauppaan ja sit nokoset ennen kun kaveri tulee. Katotaan sit keskiviikkona ollaanko viela henkisa.

Hiina hiina ;)

Go Blazers!! :alppu:
 
Ylös