Vellu
Kuninkaalleninen
Kymmenen päivää XP:n installointiin...
Pitäis varmaan siivota kovalevy ja siirtää tarpeelliset tauhkat talteen jonnekin.
Pitäis varmaan siivota kovalevy ja siirtää tarpeelliset tauhkat talteen jonnekin.
Luultavasti hän on humalassa ?Olga sanoi:Missähän Nykäsen Matti on nykyisin, kun ei ole kuulunut moneen viikkoon mitään?
Jos näin olisi, niin kyllähän Merilä olisi edustamassaan lehdessä tuonut asian koko kansan retosteltavaksi.Olga sanoi:Minulla tuli mieleen, että onkohan hänet 'suljettu' jonnekin...
Jospa ne on samalla osastolla? :wink:Il Tempo Gigante sanoi:Jos näin olisi, niin kyllähän Merilä olisi edustamassaan lehdessä tuonut asian koko kansan retosteltavaksi.
No tämä toi hymyn jopa mun huulilleni. Kiitos.Olga sanoi:Jospa ne on samalla osastolla? :wink:
Muonat kelpasivat valituksitta. Jättivät tiskit mun vastuulle.Il Tempo Gigante sanoi:Ylläolevasta sydämmistyneenä vetäsen just kohta epäterveellisen välipalan keralla puolen litran väkevän oluen. Välipalan päälle kiskaisen puolentoista tunnin päiväunet, jonka jälken alan väsäämään sarvimakaronia & lihapullia & salaattia porukalleni.
Nih.
Väärä toikki :mad_old: Tuo EI ollut merkityksetön ilmoitus! Tarkuutta nyt!Juskanen sanoi:Juon olutta.
Valmiustila 1 rekisteröity.Olga sanoi:Kohta olen ihan pihalla. Jos en ilmoittaudu takaisin viimeistään klo 23, laittakaa pelastuspartiot liikkeelle.