Vaihdat auton apostolin kyytiin säästöjen ja kunnonkohotuksen nimissä?Moe Szyslak sanoi:Mä (ja kolleegat) jouduttiin esittämään meidän Business Planin ens vuodeksi.
Mulla oli yhtenäkohtana oman kunnon kohottaminen. :thumbup:
Kai se saa joskus lainata jakkeuksen fillariakouvotsvoni sanoi:Vaihdat auton apostolin kyytiin säästöjen ja kunnonkohotuksen nimissä?
Sopis mulle, jos ei olis myyntiputjettia ja aikaa käytettäväksi rajattomasti.:ahem:kouvotsvoni sanoi:Vaihdat auton apostolin kyytiin säästöjen ja kunnonkohotuksen nimissä?
Mulla on toi 2.0.3 -versio, jonka sain sieltä Suunnon asiakassupootista. Se on pelittänyt hyvin.:ahem:KnowHow sanoi:Asensin Trainin Manager 2.1.1 -version ja otin ekaa kertaa varmuuskopiot treenilogeista- ja ekaa kertaa uuden asennus ei niitä hävittänyt! :jaska: :thumbup:
Maikkarilla tuntuu olevan fetissi Nelosen "urheilijanaikkosiin".VR sanoi:Onko Laura Ruohola ollut pitkäänkin Maikkarin leivissä, kun nyt näin hänet ensimmäisen kerran kolmosella?
Mikä aukee, se ruskeesilmäinen?KnowHow sanoi:Alaselkä perkele jämähti jumiin tsygessä. Kävelyllähän se aukee.
Saattahan se jollain aueta kävellessäkin, että onnea vaan yritykselle. Itse aukaisen sen kyllä yllä kaakel'kupin.Thunder sanoi:Mikä aukee, se ruskeesilmäinen?
Onko Ruohola ollut Nelosellakin joskus? :eek!:kouvotsvoni sanoi:Maikkarilla tuntuu olevan fetissi Nelosen "urheilijanaikkosiin".
Luulisin, jotta on Nelosenkin listoilla (vai vai Anal+:n?), kun "http://www.nelonen .fi/urheilu/default_muut.asp?f=185&d=72046&" tällaista löytyi ja muutenkin tainnut olla Nelosen jääkiekkolähetyksissä mukana.NotShee sanoi:Onko Ruohola ollut Nelosellakin joskus? :eek!:
Humpuukia tommonen kikkailu, jottei voi linkittää:thumbdownThunder sanoi:Ei linkki toimi.:frown:
Paljonko maksoi? Siis per tuoppi?kouvotsvoni sanoi:Eilen tuli käytyä Setan juhlissa kumoamassa pari tuoppia.
3.5e 6dlThunder sanoi:Paljonko maksoi? Siis per tuoppi?
Kattelin tota piruuttani eilen kaverilla kun se oli tallentanut sen digiboxiinsa. Oikeesti, ton leffan huonoudesta vois kirjoittaa jo kirjan! Rennykin kehtasi joskus muinoin kehua leffaa aivan loistavaksi ja samaan syssyyn totesi vielä kuinka kaikki oikeat cart-kuskit pitivät leffaa ihan äärimmäisen realistisena.:nope:Bobakki sanoi:Aika vaivaannuttava leffa. Kilpa-ajokohtaukset on niin huonoja, että odottaa dialogia ja dialogi taas saa toivomaan, että ajaispa ne vaihteeksi kilpaa. Tajuttoman viihdyttävää silti.