Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mä (ja kolleegat) jouduttiin esittämään meidän Business Planin ens vuodeksi.:eek:

Mulla oli yhtenäkohtana oman kunnon kohottaminen.:rolleyes: :thumbup: :D

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Moe Szyslak sanoi:
Mä (ja kolleegat) jouduttiin esittämään meidän Business Planin ens vuodeksi.:eek:

Mulla oli yhtenäkohtana oman kunnon kohottaminen.:rolleyes: :thumbup: :D
Vaihdat auton apostolin kyytiin säästöjen ja kunnonkohotuksen nimissä?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
kouvotsvoni sanoi:
Vaihdat auton apostolin kyytiin säästöjen ja kunnonkohotuksen nimissä?
Sopis mulle, jos ei olis myyntiputjettia ja aikaa käytettäväksi rajattomasti.:ahem:

Toi eilinen 600 kilsan rykäsy olis vienyt vähän aikaa.:rolleyes:

Knoukka

Well-known member
Asensin Trainin Manager 2.1.1 -version ja otin ekaa kertaa varmuuskopiot treenilogeista- ja ekaa kertaa uuden asennus ei niitä hävittänyt! :jaska: :D :thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
KnowHow sanoi:
Asensin Trainin Manager 2.1.1 -version ja otin ekaa kertaa varmuuskopiot treenilogeista- ja ekaa kertaa uuden asennus ei niitä hävittänyt! :jaska: :D :thumbup:
Mulla on toi 2.0.3 -versio, jonka sain sieltä Suunnon asiakassupootista. Se on pelittänyt hyvin.:ahem:

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Onko Laura Ruohola ollut pitkäänkin Maikkarin leivissä, kun nyt näin hänet ensimmäisen kerran kolmosella?

Knoukka

Well-known member
Alaselkä perkele jämähti jumiin tsygessä. Kävelyllähän se aukee.

Knoukka

Well-known member
Thunder sanoi:
Mikä aukee, se ruskeesilmäinen?:eek:
Saattahan se jollain aueta kävellessäkin, että onnea vaan yritykselle. Itse aukaisen sen kyllä yllä kaakel'kupin.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
NotShee sanoi:
Onko Ruohola ollut Nelosellakin joskus? :eek!:
Luulisin, jotta on Nelosenkin listoilla (vai vai Anal+:n?), kun "http://www.nelonen .fi/urheilu/default_muut.asp?f=185&d=72046&" tällaista löytyi ja muutenkin tainnut olla Nelosen jääkiekkolähetyksissä mukana.

Viimeksi muokattu:

Knoukka

Well-known member
Tulin kaupungilta, keitin ruismakaronit ja porkkanat makaronilaatikkoa varten. Nyt alan paistaan jauhelihaa ja sipulia. Jumalauta etton näläkä mutta kuormasta en syä.

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Bobakki sanoi:
Aika vaivaannuttava leffa. Kilpa-ajokohtaukset on niin huonoja, että odottaa dialogia ja dialogi taas saa toivomaan, että ajaispa ne vaihteeksi kilpaa. Tajuttoman viihdyttävää silti.
Kattelin tota piruuttani eilen kaverilla kun se oli tallentanut sen digiboxiinsa. Oikeesti, ton leffan huonoudesta vois kirjoittaa jo kirjan! Rennykin kehtasi joskus muinoin kehua leffaa aivan loistavaksi ja samaan syssyyn totesi vielä kuinka kaikki oikeat cart-kuskit pitivät leffaa ihan äärimmäisen realistisena.:nope: