Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Thunder

Vihan aiheuttaja
Vilperi sanoi:
Lisää rajuja tilityksiä. Koko ala-asteen olin luokkani selkeästi paras matikassa numeroiden ollessa aina kymppejä. Tarkoitus oli jatkaa samaa linjaa ylä-asteella. Noh, lähtipä seiskaluokan syksyllä vähän yskien käyntiin matikan opiskelu ja vilkkaana luonteena tuli välillä vähän mekastettuakin tunneilla. Tulos oli siinä että joulutodistukseen tuli vain ysi ja opettajakin totesi ettei tolla menolla kannata kympeistä haaveilla. Noh, tästäpä suivaantuneena pidin koko kevätlukukauden turpani kiinni matikan tunneilla ja varmastikin paria poikkeusta lukuunottamatta viittasin joka ainoaan kysymykseen, joista monet olivat sellaisia että muu luokka mietti montut auki vastausta kun eivät vain osanneet. Kokeiden keskiarvo oli siinä ysipuolen pinnassa kun jostain taisi tulla "vain" ysi.

Ja miten kävi? Niin, sain sen perkeleen paperin kouraan keväällä niin oli siinä jumalauta lähellä ettei käämi palanut kun lapussa komeilee numero 9. YSI!!!:mad_old: *ituttaa vieläkin! Olis pitäny kuristaa se akka siihen paikkaan...:mad: Eikä muuten ole edes ainoa kerta kun koin tällaista epoikeudenmukaisuutta. Äkkiseltään tulee mieleen 3-4 muutakin kertaa.:nope:
Opesi oli feministi.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Runar ja Kyllikki sanoi:
Jos ihan villi arvaus täytyy heittää noista, niin servia.fi on listalla siksi, että olet itse selaillut niitä sivuja, verkkoposti.com on seurausta siitä, että olet Postin sivuilla asioinut jotain, go3.relevanttools.com johtuu siitä että joko spämmäät itse tai olet avannut späm-meilin. f2.com.au:n merkitystä en oikein osaa arvailla....mutta ehkä olet jotain Australiaan ja nimenomaan Fairfaxiin liittyvää asiaa lueskellut netistä.

Avainsana on tuossa "http out". Eli kukaan ei ole kolkutellut konettasi, vaan palomuurisi on estänyt omaa konettasi ottamasta yhteyttä esim. Postin sivuille weppiselaimella tai muulla http:tä käyttävällä ohjelmalla.
Lähinnä tarkoitin siinä sitä kohtaa:

- Malware - Bagle.Y in -

jonka mukaan tuollanen olis sisään koputellut.

Nuo Out- kohdathan on aina koneelta ulospäinsuuntautuvaa liikennettä ja in- kohdat sisäänpäin pyrkivää.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Missä on se "kumpi paukuttaa ensin"-toikki? Tällä hetkellä, jos mentäs tasaisen tappavaa tahtia, niin Moe paukuttaa 7 tuntia ennen Ruunaria.

burb

.
Katselin just vuoden 2007 kalenteria ja hämmästyksekseni huomasin että pitkäperjantai sattuu taas perjantaille. :eek:

Makkonen

Guest
burb sanoi:
Katselin just vuoden 2007 kalenteria ja hämmästyksekseni huomasin että pitkäperjantai sattuu taas perjantaille. :eek:
Mites toi helatorstai? Mikäs viikonpäivä se on ens vuonna? :eek:

burb

.
Harmittaa kun oon niin tyhmä että teen pikkumokan josta muodostuu iso ongelma ja jonka korjaaminen maksaa firmalle. :jaska:
Ei onneksi paljoa, mutta silti. :thumbfh:
Vielä vähän aikaa sitten sain yhteistyökumppanilta kehuja, ne kyllä lämmitti.
Mutta het' perään töppään, prkl! :mad_old:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Harmittaa kun oon niin tyhmä että teen pikkumokan josta muodostuu iso ongelma ja jonka korjaaminen maksaa firmalle. :jaska:
Ei onneksi paljoa, mutta silti. :thumbfh:
Vielä vähän aikaa sitten sain yhteistyökumppanilta kehuja, ne kyllä lämmitti.
Mutta het' perään töppään, prkl! :mad_old:
Toivottavasti eivät huomanneet mokaasi.

burb

.
OoPee sanoi:
ok. Ymmärrän kyllä, että tuollainen harmittaa :eek:
Jep. Harmittaa vietävästi. Ja suututtaa. :mad:
kouvotsvoni sanoi:
Toivottavasti eivät huomanneet mokaasi.
Huomasivat, ja siitä sai kärsiä aika moni.
Ei sillä huomaamisella väliä, vaan noilla mokan seurauksilla.
Noh, virhe on korjattu ja opikseni otin.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
burb sanoi:
Jep. Harmittaa vietävästi. Ja suututtaa. :mad:

Huomasivat, ja siitä sai kärsiä aika moni.
Ei sillä huomaamisella väliä, vaan noilla mokan seurauksilla.
Noh, virhe on korjattu ja opikseni otin.
Tekevälle sattuu. Minua ärsyttää työpaikalla tapaukset, jotka yrittävät peitellä selviä mokiaan :thumbdown Säälittävää suorastaan :yuck: Sen kerran kun olen saanut ongelmia aikaiseksi, olen sen rehellisesti myöntänyt. Hittoako hyödyttää yrittää keksiä tekosyitä ja ulkopuolisia syypäitä omaan töppöilyyn. Minusta tuollainen omien tekemisien peittely on merkkinä ammattitaidon puutteesta ja asennevammasta.