Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Eiku hei... nymmämuistan, joku paita se palkinto tais olla :frank: Ja se palkinnon jakaja olikin se yks naismaikka, matikkaa kai sekin opetti, tosin ei mulle. Mikäs sen nimi nyt olikaan... ööö... Lennu vissiin.

Viimeksi muokattu:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Onkos kukaan saanut "hymypoika" tai "hymytyttö" -patsasta.

Mainittakoon, että omalle kohdalleni sellainen ei osunut. Kunniamaininta kuitenkin tuli sekä fysiikasta että matematiikasta kun molemmat ovat olleet koko silloisen keskikouluaikani kiitettäviä kaikissa kokeissa ja todistuksissa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Micael sanoi:
Onkos kukaan saanut "hymypoika" tai "hymytyttö" -patsasta.
Täähän on jo ainakin kertaalleen käsitelty täällä, Noube jäi äänestyksessä kakkoseks ja kyrpiinty siitä niin, että veti välkkärillä sitä hymypoikaa turpaan. Meni vissiin ihan oikeeseen osoitteeseen sitten :D :D :D

Mä sain ala-asteen neljännellä hymypoikapatsaan :eek:

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
OoPee sanoi:
Täähän on jo ainakin kertaalleen käsitelty täällä, Noube jäi äänestyksessä kakkoseks ja kyrpiinty siitä niin, että veti välkkärillä sitä hymypoikaa turpaan. Meni vissiin ihan oikeeseen osoitteeseen sitten :D :D :D

Jep, meinasin samasta mellastaa mutta saalistin linkkiä niin ehdit ensin.
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=14558

Kouvotsvoni näkyy muuten valittaneen kovaa kohtaloaan matematiikan suhteen jo tuolloin.

JOC

tavallinen virtanen
OoPee sanoi:
Joko Masa tai sitten silloinen rehtori Ossi, jompikumpi, tais olla Masa. Mutta onhan tosta vissiin jo about 20 vuotta aikaa :rolleyes:
Ossi on yhen parhaimman kaverin faija. Mukava kaveri, tunnetko sen vaimoa, terttua?

Viimeksi muokattu:

Thunder

Vihan aiheuttaja
Kaikissa koulun aineissa olin tahkonut paljon, että sain tehtyä kaikki kotitehtävät jo valmiiksi välitunneilla, matematiikan ja muut aineet olen tehnyt jo 3 kk aiemmin kuin kukaan muu. Viittasin aina kaikkiin kysymyksiin ja olin aina ollut muita hyvä aineissa. Koskaan en silti ole saanut kymppiä yhteenkään kohtaan. Kunnes hyvä edesmennyt opettajani tunnusti, että opettajien kesken minulle piti antaa maksimiksi vaan 9, koska ammattikouluissa ja korkeakouluissa joutuisin pettymään, jos saan huomattavasti alemmat arvosanat. Juuri siksi, että monet aineet oli vaan E-kirjoja ja kiroan ne alimpaan helvettiin ne kirjat ja opetusministeriö mukaan lukien jotka sen typerän säännön ovat antaneet.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Taitaa sulla olla ruskea kieli :doubtful:
Juu näinhän se oli kai koulussakin. Ne jotka oli ihan simppelisti liian tyhmiä saadakseen edes jonkunmoisia arvosanoja, kuittais homman sillä, että
a) ne jotka pärjäs, oli ruskeekielisiä
tai
b) "en mä ny jaksanu lukee, mutta kyllä mä saisin heti kympin, jos vaan kiinnostais lukee"

Vaikka kaipa ne samat henkilöt jatkaa tota samaa itkua duunielämässäkin :rolleyes:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
OoPee sanoi:

Joo, niinpäs onkin. Onkohan tää nyt sitä alkavaa varhaisdementiaa,,, eeeen tiiä.

Niin, ja onnittelut hymypoikapatsaasta kuitennii.

Noube tehny oikeen vedon.:thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
JOC sanoi:
Ossi on yhen parhaimman kaverin faija. Mukava kaveri, tunnetko sen vaimoa, terttua?
Tottakai tunnen, ei tosin koskaan opettanu mua, ei sen puoleen kyllä Ossikaan.

Pari vuotta sitten törmäsin kumpaankin Halikon Prismassa. Ossi kehu, että ovat kumpikin ruvenneet golfaamaan :D Tais olla Ossilla tasoitus sillon jossain parinkympin paikkeilla ellen ihan väärin muista, Tertun tasoitusta ei tainnu mainita.

Viimeksi muokattu:

Thunder

Vihan aiheuttaja
Sentään sain opetusministeriöltä stipendin peruskoululta ja hymypoikapatsaan. Edes jotain lohdutusta.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Hangossa palkittiin ylioppilaskokeen historiassa eniten pisteitä kerännyt abiturientti.:thumbup:

Mulla oli toiseksi eniten, tietty!:jaska:

Ruottissa 258 pojoa. L:län raja 259.:rolleyes:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Sam sanoi:
Yläasteellamme (siis sillä, missä opiskelin viimeisen vuoden) oli aiemmin tapana jakaa matikasta stipendi. Kun sitten minä satuin olemaan koulun ainoa, joka sai valtakunnallisesta kokeesta täydet pisteet, niin sinä vuonna jaettiinkin poikkeuksellisesti kaksi ruotsin stipendiä :D Jostain kumman syystä en ollut yhtään yllättynyt.
:ahem:

Nyt mä ymmärrän sun Ruotsin-vastaisuuden.:eek:

Mulla systeri haistatti vilun uskonnonopettajalle. Mulla laski numero 9:sistä 6:utoseen.:rolleyes:

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Lisää rajuja tilityksiä. Koko ala-asteen olin luokkani selkeästi paras matikassa numeroiden ollessa aina kymppejä. Tarkoitus oli jatkaa samaa linjaa ylä-asteella. Noh, lähtipä seiskaluokan syksyllä vähän yskien käyntiin matikan opiskelu ja vilkkaana luonteena tuli välillä vähän mekastettuakin tunneilla. Tulos oli siinä että joulutodistukseen tuli vain ysi ja opettajakin totesi ettei tolla menolla kannata kympeistä haaveilla. Noh, tästäpä suivaantuneena pidin koko kevätlukukauden turpani kiinni matikan tunneilla ja varmastikin paria poikkeusta lukuunottamatta viittasin joka ainoaan kysymykseen, joista monet olivat sellaisia että muu luokka mietti montut auki vastausta kun eivät vain osanneet. Kokeiden keskiarvo oli siinä ysipuolen pinnassa kun jostain taisi tulla "vain" ysi.

Ja miten kävi? Niin, sain sen perkeleen paperin kouraan keväällä niin oli siinä jumalauta lähellä ettei käämi palanut kun lapussa komeilee numero 9. YSI!!!:mad_old: *ituttaa vieläkin! Olis pitäny kuristaa se akka siihen paikkaan...:mad: Eikä muuten ole edes ainoa kerta kun koin tällaista epoikeudenmukaisuutta. Äkkiseltään tulee mieleen 3-4 muutakin kertaa.:nope:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Moe Szyslak sanoi:
Mulla systeri haistatti vilun uskonnonopettajalle. Mulla laski numero 9:sistä 6:utoseen.:rolleyes:
Sama peruskoulun biologian opettaja, joka opetti isääni, opetti minuakin. Isä oli ollut aika rasavilli ja jäänyt kerran luokalleenkin (ruotsin takia:rolleyes: ) ...kokeista vedin kasi-linjaa, varmasti olin tunneilla aina kunnolla ja eikös todistukseen pamahtanut vuodesta toiseen kutonen:mad:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Moe Szyslak sanoi:
Kärsi minunkin vanhin pikkusisar opettajien ennakkoluulosta :D

OoPee: miten ton matikan suhteen olisin voinut pärjätä paremmin :confused: Kun tälle linjalle kerran lähdettiin :eek:

Liikunnastakin sain vasta lukiossa kymppejä. Huutava vääryys, kun olisi pitänyt aikaisemminkin onnistua :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Sam sanoi:
Liikunnastakin sain vasta lukiossa kymppejä. Huutava vääryys, kun olisi pitänyt aikaisemminkin onnistua :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Liikunta laski lukiossa kympistä kutoseen, kun olin ihan inva:p Yläasteen liikunnanopettajan tyttö oli ihastunut miuhun, mutta sitten lähtikin Sveitsiin, ja on siellä kait vieläkin.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Kyllä opettajat ovat ihan pässinpäitä. Ihan jokainen. :ahem:
En minäkään saanut hymytyttöä.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Mitäs olit jälki-istunnossa. :thumbdown