Pohtii ameriikan vaaleja.Moe Szyslak sanoi:Kummaa kun mä joudun huolehtimaan kepu-uutisoinnista.
Missä luuraa puolueen päätiedottaja Patriot?:doubtful:
Hoida vaan jatkossakin, sähän olet sattuvasti aina kepun hermolla.Moe Szyslak sanoi:Kummaa kun mä joudun huolehtimaan kepu-uutisoinnista.
Missä luuraa puolueen päätiedottaja Patriot?:doubtful:
Onnittelut!:thumbup:JOC sanoi:Sain 1k€ stinpendin - kannattaa opiskella oikeassa koulussa ahkerasti kelvollisilla arvosanoilla.
Itte en saatana saanut kuin lämmintä kättä peruskoulun menestyksistäni. Se oli yksi syy miksi lakkasin yrittämästä.JOC sanoi:Sain 1k€ stipendin - kannattaa opiskella oikeassa koulussa ahkerasti kelvollisilla arvosanoilla.
Itsehan en saanut peruskoulusta mitaan aikanani, kun opettaja suosi tyttoja, vaikka mulla on parempi ka kun kahdella niista muijista jotka sai stipendin.kouvotsvoni sanoi:Itte en saatana saanut kuin lämmintä kättä peruskoulun menestyksistäni. Se oli yksi syy miksi lakkasin yrittämästä.
Yläasteellamme (siis sillä, missä opiskelin viimeisen vuoden) oli aiemmin tapana jakaa matikasta stipendi. Kun sitten minä satuin olemaan koulun ainoa, joka sai valtakunnallisesta kokeesta täydet pisteet, niin sinä vuonna jaettiinkin poikkeuksellisesti kaksi ruotsin stipendiä Jostain kumman syystä en ollut yhtään yllättynyt.kouvotsvoni sanoi:Itte en saatana saanut kuin lämmintä kättä peruskoulun menestyksistäni. Se oli yksi syy miksi lakkasin yrittämästä.
Vähän sama. Tosin ei ka kummanen ollut, kun en kaikessa hyvä ollut. Itte vetelin kymppejä matikasta, historiasta ym ja pärjäilin valtakunnallisissa/kansainvälisissä testeissä paremmin kuin kukaan oikeastaan, ja sitten stidenpit sai tietty aina joku pilipali huilunsoittaja katolta, kun sattui isänsä olemaan rehtorin kavereita.JOC sanoi:Itsehan en saanut peruskoulusta mitaan aikanani, kun opettaja suosi tyttoja, vaikka mulla on parempi ka kun kahdella niista muijista jotka sai stipendin.
Olin peruskoulun paras matikassa. En tainnut saada siitä edes lämmintä kättä:thumbdownSam sanoi:Yläasteellamme (siis sillä, missä opiskelin viimeisen vuoden) oli aiemmin tapana jakaa matikasta stipendi. Kun sitten minä satuin olemaan koulun ainoa, joka sai valtakunnallisesta kokeesta täydet pisteet, niin sinä vuonna jaettiinkin poikkeuksellisesti kaksi ruotsin stipendiä Jostain kumman syystä en ollut yhtään yllättynyt.
Minä sain päättötodistukseen kympin. Ensimmäinen koko kouluhistoriassani.kouvotsvoni sanoi:Olin peruskoulun paras matikassa. En tainnut saada siitä edes lämmintä kättä:thumbdown
Minulla laskettiin ysiinSam sanoi:Minä sain päättötodistukseen kympin. Ensimmäinen koko kouluhistoriassani.
Mä olin lukiossa jossain koulun sisäisessä matikkasbakassa paras tai toiseks paras, en muista enää ihan varmuudella kumpi, ja sain ihan oikeen palkinnonkin, tosin en muista enää sitäkään, mikä se olikouvotsvoni sanoi:Olin peruskoulun paras matikassa. En tainnut saada siitä edes lämmintä kättä:thumbdown
Taitaa sulla olla ruskea kieli :doubtful:OoPee sanoi:Mä olin lukiossa jossain koulun sisäisessä matikkasbakassa paras tai toiseks paras, en muista enää ihan varmuudella kumpi, ja sain ihan oikeen palkinnonkin, tosin en muista enää sitäkään, mikä se oli
Kait minäkin jonkun tinalusikan sain, mutten silti muista, vaikka epäilen tapahtuneesta kuluneen vähemmän aikaa mitä sinullaOoPee sanoi:Mä olin lukiossa jossain koulun sisäisessä matikkasbakassa paras tai toiseks paras, en muista enää ihan varmuudella kumpi, ja sain ihan oikeen palkinnonkin, tosin en muista enää sitäkään, mikä se oli
Survo?OoPee sanoi:Mä olin lukiossa jossain koulun sisäisessä matikkasbakassa paras tai toiseks paras, en muista enää ihan varmuudella kumpi, ja sain ihan oikeen palkinnonkin, tosin en muista enää sitäkään, mikä se oli
Joko Masa tai sitten silloinen rehtori Ossi, jompikumpi, tais olla Masa. Mutta onhan tosta vissiin jo about 20 vuotta aikaaJOC sanoi:Masa jako vai?
Ei, sen sai se viimeiseks tulluVR sanoi:Survo?