Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kummaa kun mä joudun huolehtimaan kepu-uutisoinnista.:confused:

Missä luuraa puolueen päätiedottaja Patriot?:doubtful:

JOC

tavallinen virtanen
Sain 1k€ stipendin - kannattaa opiskella oikeassa koulussa ahkerasti kelvollisilla arvosanoilla.

Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
JOC sanoi:
Sain 1k€ stipendin - kannattaa opiskella oikeassa koulussa ahkerasti kelvollisilla arvosanoilla.
Itte en saatana saanut kuin lämmintä kättä peruskoulun menestyksistäni. Se oli yksi syy miksi lakkasin yrittämästä.

JOC

tavallinen virtanen
kouvotsvoni sanoi:
Itte en saatana saanut kuin lämmintä kättä peruskoulun menestyksistäni. Se oli yksi syy miksi lakkasin yrittämästä.
Itsehan en saanut peruskoulusta mitaan aikanani, kun opettaja suosi tyttoja, vaikka mulla on parempi ka kun kahdella niista muijista jotka sai stipendin.

Mutta kun olet tarpeen hyva, palkinto tulee joskus. Ihan varmana. En nyt tarkoita tata, mutta niinkun muuten yleisesti.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
kouvotsvoni sanoi:
Yläasteellamme (siis sillä, missä opiskelin viimeisen vuoden) oli aiemmin tapana jakaa matikasta stipendi. Kun sitten minä satuin olemaan koulun ainoa, joka sai valtakunnallisesta kokeesta täydet pisteet, niin sinä vuonna jaettiinkin poikkeuksellisesti kaksi ruotsin stipendiä :D Jostain kumman syystä en ollut yhtään yllättynyt.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
JOC sanoi:
Itsehan en saanut peruskoulusta mitaan aikanani, kun opettaja suosi tyttoja, vaikka mulla on parempi ka kun kahdella niista muijista jotka sai stipendin.
Vähän sama. Tosin ei ka kummanen ollut, kun en kaikessa hyvä ollut. Itte vetelin kymppejä matikasta, historiasta ym ja pärjäilin valtakunnallisissa/kansainvälisissä testeissä paremmin kuin kukaan oikeastaan, ja sitten stidenpit sai tietty aina joku pilipali huilunsoittaja katolta, kun sattui isänsä olemaan rehtorin kavereita.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Sam sanoi:
Yläasteellamme (siis sillä, missä opiskelin viimeisen vuoden) oli aiemmin tapana jakaa matikasta stipendi. Kun sitten minä satuin olemaan koulun ainoa, joka sai valtakunnallisesta kokeesta täydet pisteet, niin sinä vuonna jaettiinkin poikkeuksellisesti kaksi ruotsin stipendiä :D Jostain kumman syystä en ollut yhtään yllättynyt.
Olin peruskoulun paras matikassa. En tainnut saada siitä edes lämmintä kättä:thumbdown

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
kouvotsvoni sanoi:
Olin peruskoulun paras matikassa. En tainnut saada siitä edes lämmintä kättä:thumbdown
Minä sain päättötodistukseen kympin. Ensimmäinen koko kouluhistoriassani.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
kouvotsvoni sanoi:
Mä olin lukiossa jossain koulun sisäisessä matikkasbakassa paras tai toiseks paras, en muista enää ihan varmuudella kumpi, ja sain ihan oikeen palkinnonkin, tosin en muista enää sitäkään, mikä se oli :D

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Mä olin lukiossa jossain koulun sisäisessä matikkasbakassa paras tai toiseks paras, en muista enää ihan varmuudella kumpi, ja sain ihan oikeen palkinnonkin, tosin en muista enää sitäkään, mikä se oli :D
Taitaa sulla olla ruskea kieli :doubtful:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
OoPee sanoi:
Kait minäkin jonkun tinalusikan sain, mutten silti muista, vaikka epäilen tapahtuneesta kuluneen vähemmän aikaa mitä sinulla:eek:

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
OoPee sanoi:
Survo?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
JOC sanoi:
Masa jako vai?
Joko Masa tai sitten silloinen rehtori Ossi, jompikumpi, tais olla Masa. Mutta onhan tosta vissiin jo about 20 vuotta aikaa :rolleyes:

Viimeksi muokattu: