Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Partsi sanoi:
Eikös tommosille sivuille eksy yleensä ne joille on tulossa perheenlisäystä :frank:
Eikun tuli mieleen vaan ettiä, jotta onko Suomessa yhtään Kouvo-nimistä ja löysin tuonne. Ei ole lähitulevaisuutta tuollaiset pohdinnat (eikä muksun nimeksi tule Kouvo):eek:

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Olga sanoi:
Nukuttaa ihan mielettömästi. :mad_old:
Helpottaako yhtään, jos kerron aikovani lähteä kotiin tossa neljän pintaan?

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Olga sanoi:
Nyt äkkiä nukkumaan, ettei kello ehdi soida. :eek:
Olga sanoi:
Nukuttaa ihan mielettömästi.
:eek: :D :nope:
Voisi äkkiseltään kuvitella että kyseessä on itseaiheutettu ongelma, mutta eipä parane lähteä tuomitsemaan ilman varmuutta asiasta :thumbfh:

Jaksamisia! Minulle tuntui riittävän reilun viiden tunnin unet - kuten tällä viikolla aiemminkin.

Tänään Turkuun :eek:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Nukuin ihan hyvin ja aamulla oli levännyt olo. Kurkkukin on terveemmän oloinen, mutta nenä vuotaa vielä jonkin verran. Olis voinut kuvitella, että ei sais nukuttua, mutta jostain syystä kipeänä ollessa nukkuu jopa paremmin. Tai ainakin minä siis.

Ota päikkärit jossain pöydän alla.. Mä oon joskus tehnyt noin, kun oli oikeasti aivan sairaan väsynyt olo.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Sam sanoi:
Voisi äkkiseltään kuvitella että kyseessä on itseaiheutettu ongelma, mutta eipä parane lähteä tuomitsemaan ilman varmuutta asiasta :thumbfh:

Jaksamisia! Minulle tuntui riittävän reilun viiden tunnin unet - kuten tällä viikolla aiemminkin.

Uhrautuva mieli. Tekee lähipiirin puolesta yhteistä juttua saadakseen paluupostissa 'kiitokset'. :mad_old:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Invalidiliitto myy pullonavaajaa, jolla saa kierrekorkitkin auki. Mulle semmonen joululahjaksi! *hengailee Käpylän paidassa*

Estate

Well-known member
Mulla on ajankäytöllisiä ongelmia. Pitäisi pyöriä vähemmän täällä foorumilla (tai tehdä muuta turhaa...:rolleyes: ) ja nukkua enämpi.... *pitkä haukotus*

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
S.A sanoi:
Mulla on ajankäytöllisiä ongelmia. Pitäisi pyöriä vähemmän täällä foorumilla (tai tehdä muuta turhaa...:rolleyes: ) ja nukkua enämpi.... *pitkä haukotus*
Tee muuta turhaa enämpi niin ei väsytä:ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Sam sanoi:

Onkohan Olkku taas aiheuttamassa itselleen uniongelmia?

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Sam sanoi:
Ja takaisin :thumbup:
Sattui yksi "heidi" kotimatkalle jonoa aiheuttamaan. Onneksi mulla oli aikaa ja pinnaa. Parilla rekkakuskilla teki silminnähden pahaa körötellä perässä :nope: