OoPee
Nuori ikäisekseen
Ok, eiköhän tää mulle sovi! :ahem:Sam sanoi:OoPee toiminee varoittavana esimerkkinä
Ok, eiköhän tää mulle sovi! :ahem:Sam sanoi:OoPee toiminee varoittavana esimerkkinä
Pidin teitä hetkisen jännityksessäJacques sanoi:jaaa.. oisit heti sanonut- :thumbfh:
Tuo 'plimpsahti' muuten kuvaa aika hyvin sitä ääntä.:thumbup:Olga sanoi:Heräsin siihen, kun sähköposti plimpsahti
Mulla on loistavat välit työkavereihin.:ahem:Sam sanoi:Minusta Olgan kannattaisi harkita, keneen kannattaa olla minkäänlaisissa väleissä. OoPee toiminee varoittavana esimerkkinä
Ai jaa. Kaikki tuntemani Hiltuset ovat nimenomaan leppoisia. Ovat varmaan persoonia nekin.VR sanoi:Sen verran tunnen, että ei oo kaikissa tilanteissa ihan sieltä leppoisimmasta päästä.
Motoristi. :nope:Olga sanoi:Uusi SOK:n boss - pitäisi tuntea, mutta ei tule mieleen.
Itsehän taidan tänäkin vuonna tyytyä Riemurasian joulukalenteriin.. :ahem:VR sanoi:Kävin ostamassa joulukalenterin.
PuhallinsoittajaRunar ja Kyllikki sanoi:Motoristi. :nope:
Senkin voi lukea väsyneenä väärinMoe Szyslak sanoi:Tuo 'plimpsahti' muuten kuvaa aika hyvin sitä ääntä.:thumbup:
Moon näköjään kestoväsynyPartsi sanoi:Senkin voi lukea väsyneenä väärin
Tekö siinä ootte?:eek!:Ylen Sankia Priha sanoi:Nomilta paloi käämit..
Onks tuo YSP tuossa etunoja-asennossa? ikäänkuin pyrkimässä etiäpäin?kouvotsvoni sanoi:Tekö siinä ootte?:eek!:
kouvotsvoni sanoi:
Muistuttaa pahasti erästä... erästä... :thumbfh: :nope: :nope: :nope: :nope: :jaska:Pojille ehdotettuja sanoi:Domenick
Eikös tommosille sivuille eksy yleensä ne joille on tulossa perheenlisäystä :frank:kouvotsvoni sanoi: