Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

vermula

Well-known member
Sam sanoi:
Ja takaisin :thumbup:
Sattui yksi "heidi" kotimatkalle jonoa aiheuttamaan. Onneksi mulla oli aikaa ja pinnaa. Parilla rekkakuskilla teki silminnähden pahaa körötellä perässä :nope:
No onneks Turku-Naantali ei niin kauhian pitkä matka ole, etteikä sitä vois körötellä :frank:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Olga sanoi:
Just sinua ajattelinkin. :ahem:
Juu, meinaan ainakaan hämeenlinnalaisia sä et selkeestikkään ajatellu, ku tuon varoituksen otsikkoon "Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset" pistit :eek:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
OoPee sanoi:
Juu, meinaan ainakaan hämeenlinnalaisia sä et selkeestikkään ajatellu, ku tuon varoituksen otsikkoon "Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset" pistit :eek:
:eek: :eek: :D No, tämä taitaa olla kaikkein luetuin toikki. Siksi tänne. :wink:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olipa kammottava tilanne tovi sitten ulkona. Sattumoisin on kurkku kipeä ja nenä niin tukossa kuin se nuhaisena voi olla. Odottelin postin edessä kaveria, kun joku tulla röyhäytti siihen diisselipakulla ja kurnutti vielä pysähdyksissä vähän aikaa. Voi luoja sitä hajua. Tuli hirvittävä yskänpuuska, happi meinasi loppua ja se haju alkoi vielä oksettaa. Olin varmasti aika 'makeen näköinen' kurnuttaja, kun yskin ja tuhisin ja yritin (hartiat kouristellen) pidätellä oksennusta. Jokainen yskähdys viritti oksennusreaktion. Silmistä valui vesi ihan noroina. Kohtaus kesti (ainakin omasta mielestä) useita minuutteja. Tilanteen selvittyä olin kuulemma aika 'hellyttävän' näköinen. Just joo. :eek: :eek: :(

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Taisipas itsellekin iskeä vilustuminen. Aika paska olo. :thumbdown