Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Knoukka

Well-known member
Keitin iltakahvin, otin vohveleita ja alan kattoon töllöä linjalla Maajussille pillua - Bruce taivaanlahja - NYPD. Puhelin menee just nyt äänettömälle ja piiloon, oon puhunut tänään ja eilen yli viisi tuntia kännyyn. Korvasyöpä, vähintäänni korvasyöpä.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Tänään käytiin maallamaalla ja siellä tie oli kuin olisi ajanut märkää pullonkylkeä pitkin - jäisen kiiltävä, reunoille viettävä ja liukas kuin mikä. Kylläpä jänskätti lähellä kotia oleva jyrkkä mäki (jonka poljin silloin taannoin salamaa säikähtäneenä fillarilla ylös). Jos sitä noustessa olisi tullut joku vauhdilla vastaan, olisi jommallakummalla ollut piilopaikat vähissä.

Omat ajosuoritukset sujuivat hyvin. Paluumatkalla jouduin väistelemään hinausoperaatiota, jossa traktorilla yritettiin vedellä ojasta erään naisihmisen autoa. Oli aika syvällä. Ihan lievästi olin vahingoniloinen. :rolleyes:

burb

.
kouvotsvoni sanoi:
*keittää ranskalaiset suklaakastikkeella*
:yuck: :jaska: :nope:
Eikäkö sitä teetä mä halusin. Ja jäätelön, joku tuutti vissiin pitäis pakastimessa olla.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
AJ sanoi:
Sithin Musta Lordit eivät tarvi.
"Täältä kuului television ääntä. Onko teillä TV-lupaa?"
"Et kuullut televisiota."
"En kuullut televisiota."
"Osta kitara ja opettele soittamaan punkkia."
"Lähdenkin tästä ostamaan kitaraa. Anteeksi häiriö."

Toimii joka kerta. :ahem:
Ai myös tämän tarkastajan kanssa? ;)

vermula

Well-known member
AJ sanoi:
Sithin Musta Lordit eivät tarvitse TV-lupia. Jos tarkastaja tulee paikalle käytetään klassista "Mind Trick"-tekniikkaa.

"Täältä kuului television ääntä. Onko teillä TV-lupaa?"
"Et kuullut televisiota."
"En kuullut televisiota."
"Osta kitara ja opettele soittamaan punkkia."
"Lähdenkin tästä ostamaan kitaraa. Anteeksi häiriö."

Toimii joka kerta. :ahem:
Eiku
"Laita ämpäri päähän ja räpylät jalkaan ja mene R-kioskille pyytämään nimmari."
"Lähden hakemaan ämpärin ja räpylät ja suuntaan R-kioskille pyytämään nimmaria."

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
:eek: :eek: :eek:

Vieläkin vapisuttaa käsiä. Meinattiin äsken jäädä koiran kanssa auton alle. Käveltiin jalkakäytävällä, mutta takaa tuli auto selvää ylinopeutta ja alkoi heittelehtiä, pyörähti meidän kohdalla ympäri ja sitten jalkakäytävälle meidän eteen. Takana tullut auto oli vähällä törmätä heittelehtijään. :mad_old:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
...

Olga sanoi:

Vieläkin vapisuttaa käsiä. Meinattiin äsken jäädä koiran kanssa auton alle. Käveltiin jalkakäytävällä, mutta takaa tuli auto selvää ylinopeutta ja alkoi heittelehtiä, pyörähti meidän kohdalla ympäri ja sitten jalkakäytävälle meidän eteen. Takana tullut auto oli vähällä törmätä heittelehtijään. :mad_old:
Näitkö kuljettajaa ?

Veikkaan, että hän oli 20 - 30-vuotias miespuolinen ?

JOC

tavallinen virtanen
Ostan huomenna appiukolle sen 50v-lahjaksi topfieldin. En tosin maksa sitä itse. Edelliseen liittyen, mitä ostan sille, perus konjakkipullo vai keksiskö jotain muuta? Juhlista tulossa varmasti aika hienot ja kosteat.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Il Tempo Gigante sanoi:
Näitkö kuljettajaa ?

Veikkaan, että hän oli 20 - 30-vuotias miespuolinen ?
Kolme noin parikymppistä kundia. Etupenkkiläisillä lippalakit, takapenkkiläisellä pipo. :doubtful:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Olga sanoi:

:frown: :frown: :frown:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Olga sanoi:

Se olis RITARI ÄSSÄ ja oikeesti et ollut vaarassa lain koska homma oli KITTillä koko ajan hanskassa!!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Ostimpa tänään elämäni kalleimman takin - 300€ :eek!:

... toivottavasti hinta ja laatu korreloi :dunno:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
jaska sanoi:
Ostimpa tänään elämäni kalleimman takin - 300€ :eek!:

... toivottavasti hinta ja laatu korreloi :dunno:
Forumin vanhan tavan mukaanhan, jos joku on ostanut jotain uutta, jonkun täytyy heti dissata, että sais ainakin vähän pois hankinnan tuottamasta ilosta. Joten: Mulla on useempikin kalliimpi takki kuin tuo, eikä 300 euron takki ole edes mitenkään erityisen kallis. Itse kattelin just perjantaina 600 euron takkia, mutta päätin ostaa sen vasta joulun jälkeen.
Lisäks mulla on parempi mp3-soitin kuin sulla, mun kamerapuhelimella saa parempia kuvia kuin sun puhelimella ja autoni on parempi ja uudempi kuin sun auto ja olen paljon parempi kuski kun SÄ!. :D

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Runar ja Kyllikki sanoi:
Forumin vanhan tavan mukaanhan, jos joku on ostanut jotain uutta, jonkun täytyy heti dissata, että sais ainakin vähän pois hankinnan tuottamasta ilosta. Joten: Mulla on useempikin kalliimpi takki kuin tuo, eikä 300 euron takki ole edes mitenkään erityisen kallis. Itse kattelin just perjantaina 600 euron takkia, mutta päätin ostaa sen vasta joulun jälkeen.
Lisäks mulla on parempi mp3-soitin kuin sulla, mun kamerapuhelimella saa parempia kuvia kuin sun puhelimella ja autoni on parempi ja uudempi kuin sun auto ja olen paljon parempi kuski kun SÄ!. :D
Mullon enemmän viestejä kuin sulla. :tongue: