Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jonotin juuri ~12 min Finnkinolle - mutta sina varattua 12 lippua Bondiin perjantaille :ahem: :thumbup:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
jaska sanoi:
Jonotin juuri ~12 min Finnkinolle - mutta sina varattua 12 lippua Bondiin perjantaille :ahem: :thumbup:
Loistavaa, että hankit tusinan verran lippuja. Meinaatko istua leveästi...?:thumbup:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Tuntuu olevan muillakin forumilaisilla hitautta postin suhteen kuin knoukkarilla :nope:

Tai sitten mun lähettämät jutut menevät suoraan spämminä operaattorin roskiin :eek:

burb

.
Noita Veskun juttuja lueskellessa tulee mieleen että helpolla se meikäläinenkin pääsee kun kerran vuodessa veroilmoituksen tsekkaa.
Ja rankimpia kodin kunnostuksia on viime aikoina ollut peilikaapin junttaaminen vessan seinään.
:eek:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Sam sanoi:
Tuntuu olevan muillakin forumilaisilla hitautta postin suhteen kuin knoukkarilla :nope:

Tai sitten mun lähettämät jutut menevät suoraan spämminä operaattorin roskiin :eek:
:ahem: Ei ainakaan minulle ole tullut postia sinulta eikä muiltakaan forumisteilta. :nope: :frown:

Vesku

Maatalousneuvos
burb sanoi:
Noita Veskun juttuja lueskellessa tulee mieleen että helpolla se meikäläinenkin pääsee kun kerran vuodessa veroilmoituksen tsekkaa.
Ja rankimpia kodin kunnostuksia on viime aikoina ollut peilikaapin junttaaminen vessan seinään.
:eek:
No, eipähän noita suurempia remonttihommia ole joka vuosi. Nyt on vaan kasapäissä monta lisähommaa yhtäaikaa normaaleiden töiden lisäksi. Organisointikyvyn puutetta lie...:eek:
Mutta ei se turha hosuminen tai hössytys asioita nopeuta tai auta, kaikki tosiaan aikanaan... Joku tekemisen järjestys omassa mielessä , ja tekee sitten kohtuudella. Joskus nuorempana luuli, että koventaa tahtia, mutta eipä enää nykyisin iltamyöhällä kannata enää mitää erikoisia "papertöitä" miettiä, tahmoo jo niin pahasti!
Tänä iltana vielä muutamaksi tunniksi pankille ja huomenillalla kylätoimikuntaa, perjantaina tuottajayhdistyksen kokous...:dunno:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Olga sanoi:
:ahem: Ei ainakaan minulle ole tullut postia sinulta eikä muiltakaan forumisteilta. :nope: :frown:
Minulle tuli kotiin itseltäni töistä :nope: :confused:

Täytynee kierrättää :doubtful:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Tämä Ketonen&Myllyrinteen pätkä jos ei ole saanut ideaansa forumilta patriotin residentti-leikeistä ja K.Yrjolan wc-pöntöstä hörpinnästä, niin mistä sitten:D