Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Runar ja Kyllikki sanoi:
Oli kuollut. :(
Olivat asiaa tämän illan Turussa selvitelleet ja äsken tuli kaverilta tekstiviesti asiasta. Taidan kuitenkin odottaa aamuun ennenkuin soitan ja kysyn lisää.
Osanottoni.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Fuck man, en kattonut ollenkaan mitä aiemmin oli kirjoiteltu...

:frown: Otan osaa suruusi R&K.
 

K.Yrjola

Well-known member
Liittynyt
11.2.2000
Viestit
27899
Sijainti
Thunder Road
:frown: Tämä ei kyllä ollut merkityksetön ilmoitus.

It's funny how one insect can damage so much grain.
And what's it for,This little empty garden by the brownstone door?
And in the cracks along the sidewalk nothing grows no more.
Who lived here? He must have been a gardener that cared a
lot,Who weeded out the tears and grew a good crop.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
kouvotsvoni sanoi:
Verta kävin luovuttamassa. Nuoria miehiä hoitsut sanoivat kaipailevansa sinne:)
Hieno homma. :thumbup:

Mä kävisin kans, mutta mä olen niin kiireinen bisnismies että aikani ei riitä.
Lisäksi olisi aivan liian vaivalloista tehdä sitä ylimääräistä 400 metrin mutkaa työmatkalla.
Niin juu ja eipä ne varmaan tällaisen tupakoitsijan verta haluaiskaan.
Ja sitäpaitsi niillähän on jo varmasti ihan liikaakin sitä luovutettua verta.

Riittääkö nuo tekosyyt?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Hieno homma. :thumbup:

Mä kävisin kans, mutta mä olen niin kiireinen bisnismies että aikani ei riitä.
Lisäksi olisi aivan liian vaivalloista tehdä sitä ylimääräistä 400 metrin mutkaa työmatkalla.
Niin juu ja eipä ne varmaan tällaisen tupakoitsijan verta haluaiskaan.
Ja sitäpaitsi niillähän on jo varmasti ihan liikaakin sitä luovutettua verta.

Riittääkö nuo tekosyyt?
Kyllä minun veri kelpasi, vaikka lähes 400m jouduin kotiovelta sinne taivaltamaan.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Burbille: "Tupakointi ja e-pillerit eivät estä verenluovutusta." mutta ethän sinä kumpaakin yhtäaikaa käytä edes?:doubtful:
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
KnowHow sanoi:
Pyykätty, siivottu ja nyt saunaan.
Joo, sama homma tota saunaa lukuunottamatta. Nyt vaan tarvis alkaa tenttiin lukemaan tai oikeastaan olis pitänyt alkaa jo 4 tuntia sitten.:thumbfh:
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4574
Sijainti
Kokkola
Kukaan oululaisfoorumisti tulossa Kärpät fanclubin pikkujouluun? Itsehän menen. Mielenkiintoista kun saa pelaajan kanssa syödä jos niin haluaa :) Pitääpä varata uusi nimmarivihko kynineen. Lisäksi pitää varata mukaan myös digikamera. Patterit täytyy koettaa muistaa ladata. Tietäähän sen miten siinä muuten käy :D
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Teemu-84 sanoi:
Kukaan oululaisfoorumisti tulossa Kärpät fanclubin pikkujouluun? Itsehän menen. Mielenkiintoista kun saa pelaajan kanssa syödä jos niin haluaa :) Pitääpä varata uusi nimmarivihko kynineen. Lisäksi pitää varata mukaan myös digikamera. Patterit täytyy koettaa muistaa ladata. Tietäähän sen miten siinä muuten käy :D
Tuolla olisi paremmat pikkujoulut!?
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Runar ja Kyllikki sanoi:
Oli kuollut. :(
Olivat asiaa tämän illan Turussa selvitelleet ja äsken tuli kaverilta tekstiviesti asiasta. Taidan kuitenkin odottaa aamuun ennenkuin soitan ja kysyn lisää.
Tuo on ikävä kuulla, koeta jaksaa. Elämässä kyllä voi sellaisia asioita tapahtua ja niin tapahtuukin, kukaan ei voi vaikuttaa siihen.

Minä olen menettänyt hyvän ystävättären, jolla oli edes samanlainen kiero huumorintaju kuin minulla. Aviomies tappoi sairaassa mustasukkaisuudessaan. Selvityksien mukaan ilmeisesti ystävättäreni aikoi jättää sen aviomiehen. Mies suuttuessaan lähti takaisin kotiin ja ystävätär pakeni makuuhuoneeseen ja keittiöveitsi kädessä turvaan.

Mies aukaisi oven, tempaisi veitsen ystävättären kädestään ja viilsi kurkun auki, lopuksi vielä iski veitsellä suoraan kaulaan. Ystävättäreni äiti hätäili, kun tytär ei ole vastannut eilisenä päivänä ollenkaan, meni katsomaan ja löysi tyttären makuuhuoneesta. Mies ilmoitti vasta 2 päivän kuluessa karkumatkalla ja tunnusti poliisille.

Ystävättären äiti soitti aina joka päivä tyttärelleen, siitä syystä, että aiemmin mies oli uhkaillut haulikolla ja ampunut ilmaan, kunnes poliisit tuli ja haki haulikon pois, mutta ei kuitenkaan putkaan.

Olen itse ehdottanut ystävättärelleni hänen huolissaan, että hänellä on paikka, joka olisi vaikea löytää ja on turvassa, ei ole tarttunut siihen tarjoamaani.

Hautajaisissa isä oli kaikista läsnäolleista eniten ottanut asian raskaasti kuin tyttären äiti, sillä se ystävätär oli ainoa heidän lapsensa ja hautoi häntä omin käsin ja me muut rupesimme auttamaan häntä hautaamisessa.

Isälle tyttärensä ystäville puhuminen helpotti paljon, kun sai purkaa meille mietteitään ja muita juttuja, kertoi myös että miten kovasti ovat yrittäneet kertoa järkeä ja ovat jopa antaneet asian olla, tytär oli vaan niin jääräpäinen ja meni salaa naimisiin. Tämä seikka hämmästytti meitä ystäviä, että ei ole kertonut lainkaan menevänsä salaa sukulaisilta ja perheeltä naimisiin.

Ennen näitä tapahtumia ja itse aviomiehen kohtaamisesta, olen tehnyt tarjouksen itsestäni, mutta hän ei halunnut ottaa riskiä ja menettää ystävyyttämme rupeamalla seurustelemaan kanssani vaikka hänen teki mieli alkaa.

Näiden tapauksien jälkeen olen kai nähnyt maailman erilaisena ja suhtaudun eri asioihin eri tavalla.
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4574
Sijainti
Kokkola
Runar ja Kyllikki sanoi:
Oli kuollut. :(
Olivat asiaa tämän illan Turussa selvitelleet ja äsken tuli kaverilta tekstiviesti asiasta. Taidan kuitenkin odottaa aamuun ennenkuin soitan ja kysyn lisää.
Osanottoni :( Itsellähän oli eräänlainen suru kun tässä yhtenä vuonna samaa rippileiriä kanssani käynyt.. ampui itsensä :( Ei ollut kaveri, mutta tuttu kuitenkin. Pahintahan tuossa oli perheen kannalta se että hän ampui itsensä jouluaaton aattona :( Mahtoi olla perheelle hirveä joulu :nope: :( Jotain ihmeellistä siinä oli, poliisikin tutki sitä itsemurhaa. Hautajaisetkin kun oli paljon myöhemmin kuoleman jälkeen kuin mitä yleensä Suomessa vainaja kuoleman jälkeen haudataan.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Thunderilla on kyllä ollu sellanen kokemus että sen jäljet kulkee läpi koko elämän.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Teemu-84 sanoi:
( Jotain ihmeellistä siinä oli, poliisikin tutki sitä itsemurhaa. Hautajaisetkin kun oli paljon myöhemmin kuoleman jälkeen kuin mitä yleensä Suomessa vainaja kuoleman jälkeen haudataan.
Poliisi tutkii kaikki itsemurhat ja kaikille ei-luonnollisesti ja osalle luonnollisesti kuolleista tehdään oikeusläketieteellinen ruuminavaus. Nämä viivästyttävät hautaamista jonkin tovin. Tosin se, että tutkinta olisi kesken ei välttämättä estä hautaamista. Mikäli oikespatologian laitoksella on ruuhkaa voi vierhataa jokunen tovi.
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4574
Sijainti
Kokkola
Niin totta.. Se oli jotenkin ihmeellinen tapaus. Ymmärsin että ei ollut pelkästään itsemurhatutkinta vaan myös jonkunlainen rikostutkinta. Jotenkin siihen ymmärtääkseni liittyi saatananpalvontaa.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Runar ja Kyllikki sanoi:
Oli kuollut. :(
Olivat asiaa tämän illan Turussa selvitelleet ja äsken tuli kaverilta tekstiviesti asiasta. Taidan kuitenkin odottaa aamuun ennenkuin soitan ja kysyn lisää.
Osanottoni. :(

Muistan joskus kertoneeni täällä sedästäni joka katosi jäljettömiin. Kämppä oli tyhjä ja kaikki lehtitilaukset ja sähkösopimukset yms irtisanottu. Isä teki katoamisilmoituksen Ruotsin poliisille (Ruotsissa siis asui tämä setäni). Poliisi etsi häntä Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa, tuloksetta. Pari vuotta kerkesi olla kateissa kunnes Ruotsin 'Poliisi-TV' kertoi että Tukholman laidalla sijainneesta metsästä oli löytynyt lyhistynyt teltta ja miehen ruumis. Tunnistamistamisen toivossa esittivät tinapikarin joka myöskin löytyi sieltä. Eikös setäni vanha työkaveri ollut tunnistanut sen lahjaksi jota firma jakoi jonkun vuosimäärän kunniaksi työntekijöilleen.. siintä lähti arvoitus selviämään. Ruotsin poliisikin osasi laskea yhteen kaksi ynnä kaksi (yllätys) ja soitti yhtenä päivänä isälle.

Kuolinajankohta oli yhtä kuin katoamisajankohta, eli pari vuotta oli saanut kölliä Tukholman laidalla, joka sekin sinänsä on melko outoa. Itsemurha oli ollut.. ei halunnut kokea sitä päivää kun HIV muuntuu Aidsiksi.. :dunno:

Ne pari vuotta oli melkoisen ahdistavaa aikaa kun ei tiennyt mihin pitäisi uskoa.

---

Toinen juttu (en muista olenko kertonut aikaisemmin)..
Olin 10-vuotias kun samassa talonyhtiössä eräs poliisin virkaa toimittava herra ampui virka-aseellaan kahdeksan laukausta.. kaksi vaimoonsa, kolme kohti poikaansa (9v) joista kaksi osui, kaksi tyttäreensä (2v) ja yhden itseensä. Seurasi noin tunnin piiritysoperaatio kun poliisi ei tiennyt mikä siellä on tilanne. Lopulta päästivät koirat edeltä asuntoon ja rynnäköivät itse perästä.. ambulanssilla ei enää ollut kiire..

Siintä ei kukaan silloin siinä talonyhtiössä asuneista pääse koskaan yli. Perheen äiti oli varsin mukava ihminen, aina valmis osallistumaan talonyhtiön puuhasteluihin.. ja perheen poika, kuten arvaatte, kuului parhaisiin kavereihini.

Rankka homma oli sekin.. :dunno:
 
Ylös