Vellu
Kuninkaalleninen
Moe!
Entä jos ne aamuvirkut sirkuttajat eivät olekaan paikalla vielä seiskalta, ne on vaan huijanneet olevansa.burb sanoi:Menipä eilen (ja tänään) vähän pitkäksi nuo päikkärit: n.20.00-04.30.
Tunnin verran vielä pyöriskelin sängyssä ja puoli tuntia sitten nousin.
Tavallisesti kun menen töihin tuossa ysin pintaan niin taitaa meijjän virman aamuvirkuilla naisilla leuat loksahtaa kun pamahdan paikalle jo seiskaksi.
No olihan täällä jo kourallinen mimmejä paikalla, eivät ole huijanneet.Olga sanoi:Entä jos ne aamuvirkut sirkuttajat eivät olekaan paikalla vielä seiskalta, ne on vaan huijanneet olevansa.
Hyvä, että muistit että tämä toikki oli täysin merkityksemättömille ilmoituksille.burb sanoi:Hokasin just ettei meillä pysty tavalliset käyttäjät, niinkuin mä, asentamaan koneelleen ohjelmia.
Olen asentanut Firefoxin ja Winampin...
Vähän tuli herjaa Winampissa mutta vaihdoin asennuskansiota niin asennus onnistui.
Vähänks oon räkkeri.
tosta sen sijaan oli sjo voinu uuden threadin perustaa.Formulanomi sanoi:Hyvä, että muistit että tämä toikki oli täysin merkityksemättömille ilmoituksille.
Kiitos siitä! Kiitos paljon.
Ja joku tröpö myös vastas! Hähhähää!!! Iteppä vastasti väärään numeroon!!! Itteäs saat syyttää!!!Formulanomi sanoi:Joku samperin urpo soitti väärään numeroon kello 06:30?!
Mitäs et pidä luuria öisin äänettömällä, hähä.Formulanomi sanoi:Joku samperin urpo soitti väärään numeroon kello 06:30?!
Sun numeroistas en tiedä, mutta kyllä mulla on ainakin ihan oikee puhelinnumero, peräti operaattorilta sain senFormulanomi sanoi:Joku samperin urpo soitti väärään numeroon kello 06:30?!
Oli se kuulemma äärettömänä, mutta yritä ny itte nukkua, jos persmyksissä täräjääkouvotsvoni sanoi:Mitäs et pidä luuria öisin äänettömällä, hähä.
Formulanomi sanoi:Hyvä, että muistit että tämä toikki oli täysin merkityksemättömille ilmoituksille.
Kiitos siitä! Kiitos paljon.
Eiks se olis suotavaa, että olis hyvä nimenomaan kun on silleen?burb sanoi:
No, ole hyvä, tai silleen. :thumbup:
Mä vaan enämpi ihmettelen, miksi se vastas siihin kun tärinähän loppu sitten.OoPee sanoi:Oli se kuulemma äärettömänä, mutta yritä ny itte nukkua, jos persmyksissä täräjää
Taitaa olla Olgalla se aika kuusta.Olga sanoi:Jos joku arvais, miten paljon nyt raivostuttaa... :mad_old: :mad_old: :mad_old:
Jos olisin joku muu, niin haistattaisin pitkät ... :mad_old: :mad_old:
Jos joku yrittää selittää tämän naisten hormooneilla, niin vetäisen turpiin. :doubtful:
Taitaa nuo naisten hormonit vaikuttaa mielialaan.Olga sanoi:Jos joku arvais, miten paljon nyt raivostuttaa... :mad_old: :mad_old: :mad_old:
Jos olisin joku muu, niin haistattaisin pitkät ... :mad_old: :mad_old: