Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
toleranssisiipi sanoi:
Vanhempi jälkikasvun edustaja ompi samannimisessä olotilassa nyt, ku oli isänsä silloin kun ekaa kertaa jälkikasvu kotiin saapui.
Eräänlainen yNpyrä ompi nyt sulkeutunut siis.
:D
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Tulipahan käytyä Sellossa :eek!: Mukaan tarttui:
- Paita
- Palautusrahat hajonneista kengistä (Camel)
- Kello (Festina)
- CD -kotelo autoon
- Ruokaa

:ahem: :thumbup:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
jaska sanoi:
Tulipahan käytyä Sellossa :eek!: Mukaan tarttui:
- Paita
- Palautusrahat hajonneista kengistä (Camel)
- Kello (Festina)
- CD -kotelo autoon
- Ruokaa

:ahem: :thumbup:
Itsellä:

Karaokelaitteisto
Karaokelevyjä
Ruokaa
Wlan-kortti pöytäkoneeseen
Muumi-teema mukeja

Ja Belmikselle jäi vaatteita
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
toleranssisiipi sanoi:
Vanhempi jälkikasvun edustaja ompi samannimisessä olotilassa nyt, ku oli isänsä silloin kun ekaa kertaa jälkikasvu kotiin saapui.
Eräänlainen yNpyrä ompi nyt sulkeutunut siis.
Hienoa!
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
toleranssisiipi sanoi:
Itse asiassa ei ole niin kovin hienoa. Olisin suonut tämän päivän koittavan vasta muutaman vuoden päästä.
Saako kysyä että minkä ikäistä jälkikasvusi nyt on?

Eihän noi jutut aina suunnitelmien mukaan mene. Kun luonto tekee temppujaan niin me ollaan kyydissä vaan.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
toleranssisiipi sanoi:
13 -vuotias on tuo vanhempi.

Siinä iässähän itsekin kyllä ekat kännit vedin, mut tietenkin se tuntuu niin erilaiselta nyt, kun itse onkin se huolestuneena kotona odottava.
Eipä tuo kovasti kännissä ollut kun eilen kotiin tuli. Tunnusti juoneensa "pari drinksua". Mä olin niin äimänä ja mykistynyt etten osannut edes olla kunnolla vihainen. Onneks mekapeipe sentään osas ottaa tiukemman linjan.
:D :D :D

Mä luulin että susta tuli pappa!
 

kc4197

Polliarvonnassa voittanut
Liittynyt
13.6.2005
Viestit
813
Me kaikki tiedämme mikä on kylpyhuone. Kylpyhuoneessa on usein wc-istuin, suihku, lavuaari, peilikaappi, hanat sekä laattapintainen lattia ja seinät.

Laattapintaisen lattian saumaus tapahtuu saumauslaastilla, joka on tämän pinnan huokoisin aine. Se läpäisee vettä ja sen mukana liikkuvia eritteitä kylpyhuoneessa kävijöiden jaloista, suihkussa pissaajan virtsaa ja monia muita epämääräisiä eloperäisiä mikrobiliuoksia. Näissä eritteissä on siis bakteereja, mirkobeja ja muita sienimäisiä eliöitä, jotka viihtyvät erinomaisesti tässä huokoisessa laattojen välisessä saumassa.
Niitä ei voi välttää ja ne kuuluvat oleellisena osana kylpyhuoneen ekosysteemiin, johon kemikaalit, kuten Tolu ja Klorite, eivät tehoa pitkässä juoksussakaan.
Siellä ne lymyävät vaikka niiden olemassa oloa suurin osa kylpyhuoneen käyttäjistä ei koskaan huomaa eikä tiedosta.
Niiden hyödystä tai haitoista voidaan tietysti olla montaa mieltä, mutta etupäässä asiantuntijat ovat todenneet niiden olevan osa maailman pieneliösysteemiä - ja siten myös niiden olemassa olo on perusteltua ja osin tarpeellistakin.
Jos tarkastellaan moottoriurheilua ja kaikkea siihen kiertyvää oheistoimintaa maailmanlaajuisena kokonaisuutena, voidaan tavallaan puhua kylpyhuoneesta ja siellä olevista esineistä.

-Luin otteita sieltä täältä tässä threadissa käymänne elämääkin pidemmän keskustelun historiasta ja minulle jäi sellainen olo, että olin ottanut kylpyhuoneeseen mikroskoopin mukaan ja alkanut tutkia näiden laattojen saumoissa lymyävien pikku parasiittien elämää ja toimintamekanismeja. Paljon pientä liikettä ja erikoisia muotoja...

Jatkakaa samaan malliin, olette todennäköisesti hyödyllisiä tälle ekosysteemille! :thumbup:

Hyvää pikkujoulua! :wink:

EDIT: Kyseenen viesti on kirijootettu piliket silimäkulumas, eikä kirijoottaja ota vastuuta jos joku saa hernehen nöösähänsä!
 
Viimeksi muokattu:

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
kc4197 sanoi:
Me kaikki tiedämme mikä on kylpyhuone. Kylpyhuoneessa on usein wc-istuin, suihku, lavuaari, peilikaappi, hanat sekä laattapintainen lattia ja seinät.

Laattapintaisen lattian saumaus tapahtuu saumauslaastilla, joka on tämän pinnan huokoisin aine. Se läpäisee vettä ja sen mukana liikkuvia eritteitä kylpyhuoneessa kävijöiden jaloista, suihkussa pissaajan virtsaa ja monia muita epämääräisiä eloperäisiä mikrobiliuoksia. Näissä eritteissä on siis bakteereja, mirkobeja ja muita sienimäisiä eliöitä, jotka viihtyvät erinomaisesti tässä huokoisessa laattojen välisessä saumassa.
Niitä ei voi välttää ja ne kuuluvat oleellisena osana kylpyhuoneen ekosysteemiin, johon kemikaalit, kuten Tolu ja Klorite, eivät tehoa pitkässä juoksussakaan.
Siellä ne lymyävät vaikka niiden olemassa oloa suurin osa kylpyhuoneen käyttäjistä ei koskaan huomaa eikä tiedosta.
Niiden hyödystä tai haitoista voidaan tietysti olla montaa mieltä, mutta etupäässä asiantuntijat ovat todenneet niiden olevan osa maailman pieneliösysteemiä - ja siten myös niiden olemassa olo on perusteltua ja osin tarpeellistakin.

Jos tarkastellaan moottoriurheilua ja kaikkea siihen kiertyvää oheistoimintaa maailmanlaajuisena kokonaisuutena, voidaan tavallaan puhua kylpyhuoneesta ja siellä olevista esineistä.
-Luin otteita tässä threadissa käymästänne elämääkin pidemmästä keskustelusta ja minulle jäi sellainen olo, että olin ottanut kylpyhuoneeseen mikroskoopin mukaan ja alkanut tutkia näiden laattojen saumoissa lymyävien pikku parasiittien elämää ja toimintamekanismeja. Paljon pientä liikettä ja erikoisia muotoja...

Jatkakaa samaan malliin, olette todennäköisesti hyödyllisiä tälle ekosysteemille! :thumbup:

Hyvää pikkujoulua! :wink:
No niin, nyt on hyvä tilaisuus mennä paukutteleen satasia :)
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Toi Mattilan Anne on kyllä ilmeikkäs ja kaunis tyttö tossa Uutisvuodossa. :ahem:
 
Ylös