Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mä näin sen kesällä Salon torilla. On nätti ja ilmeikäs livenäkin. :ahem:
Tollaset luonnonlapset on kaikkein parhaita! Niitten kans on kiva olla ja niitä on kiva katella.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
toleranssisiipi sanoi:
13 -vuotias on tuo vanhempi.

Siinä iässähän itsekin kyllä ekat kännit vedin, mut tietenkin se tuntuu niin erilaiselta nyt, kun itse onkin se huolestuneena kotona odottava.
Eipä tuo kovasti kännissä ollut kun eilen kotiin tuli. Tunnusti juoneensa "pari drinksua". Mä olin niin äimänä ja mykistynyt etten osannut edes olla kunnolla vihainen. Onneks mekapeipe sentään osas ottaa tiukemman linjan.
Jaksamisia :)

Itsekin taisin olla 13-v, kun ekat kännit tuli vedettyä. Nyt kun on omaa jälkikasvua, sitä toivoo, että hän olisi kiltimpi ja fiksumpi kuin äitinsä. Onneks meillä on vielä muutama vuosi aikaa tuohon.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Sepi Kumpulaisen keikka nähty. Meno oli armotonta, kuten odottaa sopiikin. Ei varmaan ikuna keikkaloillani ole yleisö ollut noin hymy korvissa.:)
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
KnowHow sanoi:
Toi Mattilan Anne on kyllä ilmeikkäs ja kaunis tyttö tossa Uutisvuodossa. :ahem:
Kaksi kertaa ole sitä ollut kuulemassa, toiselta kerralta tarttui nimikirjoituskin mukaan. Suosikkini niistä siskoksista on kuitenkin Anitta, jonka olen sekä Annen että Anniinan mukana nähnyt esiintyvän.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
VR sanoi:
Laitoin pizzataikinan kohoamaan.
Söin just puoli pellillistä uunikuumaa pitsaa.

Mä teen ton pizzataikinan muuten rouheiseen sämpyläjauhoon (Sunnuntaissa ainakin vehnää, vehnärouhetta ja vehnäleseitä) niin tulee vähän rouheampaa ja leipäisämpää. Joskus heitän sekaa ohraakin, mutta ei oo ehkä enää niin pitsamaista sitten. Durumjauhoista teen harvemmin.

Ja pitsataikinan voi kohottaa leivinjauheellakin jos on päässy hiiva loppumaan- tulee paksu ja kuohkea pohja, sellanen pannupitsamainen.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Mikä helvetin pizzapäivä tänään on? :eek!: :eek!: :eek!: Meinaan ittekkin tein tänään todella pitkästä aikaa perheelle pellillisen pizzaa. Siittä kun viimeks oon itte tehny pizzaa, on aikaa aika hiton kauan, joskus 90-luvulla, en edes osaa sanoa oliko loppupuolta vaiko puoltaväliä.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
OoPee sanoi:
Mikä helvetin pizzapäivä tänään on? :eek!: :eek!: :eek!: Meinaan ittekkin tein tänään todella pitkästä aikaa perheelle pellillisen pizzaa. Siittä kun viimeks oon itte tehny pizzaa, on aikaa aika hiton kauan, joskus 90-luvulla, en edes osaa sanoa oliko loppupuolta vaiko puoltaväliä.
Ja huomenna astutaan kaikki varmaan koiranpaskaan...
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Ehdotin puolisolle pizzan tilaamista (jota ei oo tehty ainakaan kahteen vuoteen). Ei sit kuitenkaan tilattu, tehtiin nuudelit ja broitsusuikaleet yms just äsken.

EDIT: Enpäs huomannut, tuli tonnit täyteen replyissä...
 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
OoPee sanoi:
Mikä helvetin pizzapäivä tänään on? :eek!: :eek!: :eek!: Meinaan ittekkin tein tänään todella pitkästä aikaa perheelle pellillisen pizzaa. Siittä kun viimeks oon itte tehny pizzaa, on aikaa aika hiton kauan, joskus 90-luvulla, en edes osaa sanoa oliko loppupuolta vaiko puoltaväliä.
Niin, tänään jengillä on pellit kura-aukossa ja huomenna ku....:rolleyes:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Voi vittujen kevät että osaa olla toi Ennätystehdas kökkö ohjelma. Jännitin vittu rystyset valkoisina äsken että syntyykö uusi tabascon juonnin ennätys. Vittu, taisi tulla oikein maailmanennätysukkeli nyt. :mad:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
KnowHow sanoi:
Voi vittujen kevät että osaa olla toi Ennätystehdas kökkö ohjelma. Jännitin vittu rystyset valkoisina äsken että syntyykö uusi tabascon juonnin ennätys. Vittu, taisi tulla oikein maailmanennätysukkeli nyt. :mad:
Onneksi ei tartte tuotakaan soopaa katsoa, kun puolen vuoden ikäisestä tv:stä puuttuu kuva.
 
Ylös