Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
burb sanoi:
Löysin ja ostin viimeinkin sen hyllystäni puuttuvan Austin Powersin DVD:n,
mutta se oli sittenkin just väärä! ÄHHÄHÄÄ! Enämpi! Voi Vellu. :thumbfh:
Ei. Älä kerro. Ansku mä arvaan. Se puuttuva leffa oli se ensimmäinen Austin Powers-leffa.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
AJ sanoi:
Ei. Älä kerro. Ansku mä arvaan. Se puuttuva leffa oli se ensimmäinen Austin Powers-leffa.
No just se. Ja nyt mulla on kaksi "Agentti joka tuuppasi minua" -leffaa.
Onneksi kuitti on vielä tallessa ja muovit päällä, niin voin käydä vaihtamassa johonkin muuhun. Ja onneksi toinen dvd-ostos oli onnistunut: Indiana Jones-boksi.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
burb sanoi:
No just se. Ja nyt mulla on kaksi "Agentti joka tuuppasi minua" -leffaa.
Onneksi kuitti on vielä tallessa ja muovit päällä, niin voin käydä vaihtamassa johonkin muuhun. Ja onneksi toinen dvd-ostos oli onnistunut: Indiana Jones-boksi.
Toi on jostain syystä kiven alla tuo "International man of mystery" tai mikä sen ekan leffan nimi olikaan. Filmifriikki sitä muistaakseni myy, mutta en oo saanut aikaiseksi tilata sitä.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
AJ sanoi:
Toi on jostain syystä kiven alla tuo "International man of mystery" tai mikä sen ekan leffan nimi olikaan. Filmifriikki sitä muistaakseni myy, mutta en oo saanut aikaiseksi tilata sitä.
Jep, tuon muistaakseni tiesinkin että Filmifriikissä on, tosin tilattavissa muttei hyllyssä.
Noh, laitoinpa sitten tilauksen sinne, tulee sitten kun tulee. :dunno:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
burb sanoi:
Jep, tuon muistaakseni tiesinkin että Filmifriikissä on, tosin tilattavissa muttei hyllyssä.
Noh, laitoinpa sitten tilauksen sinne, tulee sitten kun tulee. :dunno:
Jaa, ettei ole hyllyssä? No niin... :(
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Lordi aloittaa keikkailun Vuokatista

Lordi aloittaa vuoden 2007 keikkailun Vuokatista. Ensimmäisen kerran yhtyeen uuden lavashown voi nähdä Katinkullan Areenalla helmikuun alussa. Vuokatin ja Pietarsaaren keikat ovat Lordin ainoat esiintymiset Suomessa ennen toukokuussa Helsingissä järjestettävää Euroviisu-finaalia.

Edellisen kerran Lordi esiintyi Vuokatin Katinkullassa toukokuussa 2005 RockKatti-tapahtumassa.
En aio osallistua.
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
burb sanoi:
No just se. Ja nyt mulla on kaksi "Agentti joka tuuppasi minua" -leffaa.
Onneksi kuitti on vielä tallessa ja muovit päällä, niin voin käydä vaihtamassa johonkin muuhun. Ja onneksi toinen dvd-ostos oli onnistunut: Indiana Jones-boksi.
Meitsi sai ton Indy-boksin joulupukilta.:thumbup: Tuli kateltua aattoiltana kaks ekaa leffaa ja joulupäivänä se kolmas. Hyviä oli.:ahem: Mutta kyllä tota boksia tuli varmaan vuosi kytättyä kun missään sitä ei myyty.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Vilperi sanoi:
Meitsi sai ton Indy-boksin joulupukilta.:thumbup: Tuli kateltua aattoiltana kaks ekaa leffaa ja joulupäivänä se kolmas. Hyviä oli.:ahem: Mutta kyllä tota boksia tuli varmaan vuosi kytättyä kun missään sitä ei myyty.
Minäkin sain sen joululahjaksi. Mutta se taisi olla 2005 tai 2004. Muisti pätkii.
 

Tolerantti

Well-known member
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
4704
Ostin naapurin Sinikan.
Piia Pasanen lihoi laakista 30 kiloa.
Oishan se mennyt se vanhakin.:mad:
Nggghää
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Vilperi sanoi:
Onko ruottinkieliset kannet?
Piti käydä ihan tarkistaan. Koteloiden kannet on lontooksi, mutta boksin takakanteen on liimattu ruotsinkielinen tietoisku "Indiana Jones Äventyr" - "Den fullständiga samlingen". :rolleyes:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Tolerantti sanoi:
Ostin naapurin Sinikan.
Piia Pasanen lihoi laakista 30 kiloa.
Oishan se mennyt se vanhakin.:mad:
Nggghää
Naapurin Sinikka ja naapurin Sinikka! Seuraavaksi kai haluat asentaa digiboksin?
 
Ylös