Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kurkkuunkin alkoi sattua ja kuume päällä. Olo huonontunut kahdessa päivässä. Taidan kuolla uuteen vuoteen mennessä tätä menoa.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Olga sanoi:
Jospa se on annettu jo muille, kun et ennen joulua hakenut?
Saakeli jos ovat sen tehneet, niin suutun ja mustaks muutun!

"Voitot voi noutaa päivittäin TV-Salomaa Oy, Asematie 3, 01300 Vantaa 31.01.2007 mennessä noutamattomat voitot palautuvat arpajaisten järjestäjille"

Toisaalta vois ihan piruuttaan olla hakematta sitä, niin siinähän olisivat joulukinkun kanssa helmikuussa!
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
kouvotsvoni sanoi:
Kurkkuunkin alkoi sattua ja kuume päällä. Olo huonontunut kahdessa päivässä. Taidan kuolla uuteen vuoteen mennessä tätä menoa.
Vähän samanlaiset fiilikset burbin kakkosnikillä. Ja sitä väsyttää, kun ei köhimiseltä saanut kunnolla unta. Otti se pari codetabsia puoli neljältä, kun ei enää uni tullut. Ja just duactin ja codetabsin..
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tulipa yht'äkkiä mieleen eräs ala-asteen maantiedon koe johon nohevana vastailin atsteekeista vaikkas mitä. Paitsi että olin sekoittanut sanat atsteekki ja abstrakti. Ja taisin vielä kirjoittaa että asbrakti tai jotain...
Että semmonen minä oon kun sille päälle satun.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
burb sanoi:
Tulipa yht'äkkiä mieleen eräs ala-asteen maantiedon koe johon nohevana vastailin atsteekeista vaikkas mitä. Paitsi että olin sekoittanut sanat atsteekki ja abstrakti. Ja taisin vielä kirjoittaa että asbrakti tai jotain...
Että semmonen minä oon kun sille päälle satun.
Aika absurdi juttu!
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
lfb sanoi:
Aika absurdi juttu!
On siinä opettajalla ollut hymyssä pidättelemistä kun on vastaustani lukenut.
Tai sitten on nauranut pidättelemättä silleen ivaavasti ja pilkaten ja julmasti. Juuri niin kuin ala-asteen opettajilla on tapana. Ja solvaavasti. Silleen että niiden silmistä vilkkuu pahuus. Ja ne sanoo "susta ei burb tuu koskaan mitään".
Nyt mä voisin askarrella sielun.
 
Ylös