burb
.
Mit... :doubtful: :eek!:AJ sanoi:Ostit? Eiks noi olis voinut ladata netistä ilmatteeks?
Mit... :doubtful: :eek!:AJ sanoi:Ostit? Eiks noi olis voinut ladata netistä ilmatteeks?
Kato hei, nykyään ei kantsii ostaa mitään, ku kaiken saa netistä ilmatteeks.burb sanoi:Mit... :doubtful: :eek!:
Linkki ei toimi.AJ sanoi:Kato hei, nykyään ei kantsii ostaa mitään, ku kaiken saa netistä ilmatteeks.
Sääli. Olisit saanut kaiken ilmatteeks. Pitäisköhän sun hakee selaimees päivitys täältä?burb sanoi:Linkki ei toimi.
Mistä täältä, ai etäältä?AJ sanoi:Sääli. Olisit saanut kaiken ilmatteeks. Pitäisköhän sun hakee selaimees päivitys täältä?
Taidat vetää haikuja, kun tulee outoja kaikuja.kouvotsvoni sanoi:Mistä täältä, ai etäältä?
Taas noita logout -linkkejä!AJ sanoi:Sääli. Olisit saanut kaiken ilmatteeks. Pitäisköhän sun hakee selaimees päivitys täältä?
AJ on saanut ne taas toimimaan. :doubtful:Vellu sanoi:Taas noita logout -linkkejä!
Jospa se on annettu jo muille, kun et ennen joulua hakenut?Vellu sanoi:Pitäisköhän käydä hakeen se "joulu"kinkku tänään? Ehkäpähkä täytyy niin tehdä.
Saakeli jos ovat sen tehneet, niin suutun ja mustaks muutun!Olga sanoi:Jospa se on annettu jo muille, kun et ennen joulua hakenut?
Vähän samanlaiset fiilikset burbin kakkosnikillä. Ja sitä väsyttää, kun ei köhimiseltä saanut kunnolla unta. Otti se pari codetabsia puoli neljältä, kun ei enää uni tullut. Ja just duactin ja codetabsin..kouvotsvoni sanoi:Kurkkuunkin alkoi sattua ja kuume päällä. Olo huonontunut kahdessa päivässä. Taidan kuolla uuteen vuoteen mennessä tätä menoa.
Aika absurdi juttu!burb sanoi:Tulipa yht'äkkiä mieleen eräs ala-asteen maantiedon koe johon nohevana vastailin atsteekeista vaikkas mitä. Paitsi että olin sekoittanut sanat atsteekki ja abstrakti. Ja taisin vielä kirjoittaa että asbrakti tai jotain...
Että semmonen minä oon kun sille päälle satun.
On siinä opettajalla ollut hymyssä pidättelemistä kun on vastaustani lukenut.lfb sanoi:Aika absurdi juttu!
No on se ainakin toistaiseksi ollut oikeessa se "ope". :frank:burb sanoi:Ja ne sanoo "susta ei burb tuu koskaan mitään".
:thumbfh: :nope:AJ sanoi:No on se ainakin toistaiseksi ollut oikeessa se "ope". :frank:
Siis oikeessa kädessä. Pamppu on vasemmassa. :ahem:burb sanoi::thumbfh: :nope: