ettelbruck
Well-known member
Saatanallisen kiireinen työpäivä. Nooh, loppuvuosi vapaata.
Siis ilmaa vai? Eikös ulkofilee ole eläimen ulkopuolelta?Jr- sanoi:Syötiin juur kengurun ulkofilettä, ei mitenkä erikoista.
Joo, mulla sama juttu: heti alkaa soimaan päässä Dingon Lakatut Varpaankynnet.VR sanoi:Noita Juskasen tossuja kun nopeasti katsoo, niin tulee ensin mieleen ... tai noh. :thumbfh:
Siitä ei liene pelkoa. Syntymähumala nääs.toleranssisiipi sanoi:Bsplayer lopetti näköjään toimintansa mulla. Hieno homma.
Voi kyllä johtua siitä, että dvdshrink jauhaa samaan aikaan. Se selvinnee jossain vaiheessa.
Kuten hahmo AJ:kin.
Kiitos kiitoksista. :ahem:JayR sanoi:V***u... nyt on aivan loistava fiilis. mulla oli rankka muutto takanapain, ja se saatiin hoidettua. noyra kumarrus ja kiitos jotka osallistui tahan. nyt palkitsen itseni ( ja kaverini myohemmin) parilla oluella.
:ahem:kouvotsvoni sanoi:Jos Jacques saa pi..peipen ansiostani, niin olen Kari Salmelainen:ahem:
Käyty. Ehti sentään Jacques kommentoida väliin jotain.Vellu sanoi:Aika hiljaista. Täytyy varmaan käydä saunassa nythetikohta.
viime hetkilläVellu sanoi:Käyty. Ehti sentään Jacques kommentoida väliin jotain.