Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Noita Juskasen tossuja kun nopeasti katsoo, niin tulee ensin mieleen ... tai noh. :thumbfh:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
VR sanoi:
Noita Juskasen tossuja kun nopeasti katsoo, niin tulee ensin mieleen ... tai noh. :thumbfh:
Joo, mulla sama juttu: heti alkaa soimaan päässä Dingon Lakatut Varpaankynnet.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
toleranssisiipi sanoi:
Bsplayer lopetti näköjään toimintansa mulla. Hieno homma.
Voi kyllä johtua siitä, että dvdshrink jauhaa samaan aikaan. Se selvinnee jossain vaiheessa.
Kuten hahmo AJ:kin.
Siitä ei liene pelkoa. Syntymähumala nääs.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Heittää päässä ja liikeradat horjuvia, kun otin Runarin vinkistä vaarin...tosin otin krapulanapit ennen krapulaa, jo juomisen ohessa.
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
BBC:n meteorologi on näköjään värjännyt hiuksensa.
 

Makkonen

Guest
V***u... nyt on aivan loistava fiilis. mulla oli rankka muutto takanapain, ja se saatiin hoidettua. noyra kumarrus ja kiitos jotka osallistui tahan. nyt palkitsen itseni ( ja kaverini myohemmin) parilla oluella.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
JayR sanoi:
V***u... nyt on aivan loistava fiilis. mulla oli rankka muutto takanapain, ja se saatiin hoidettua. noyra kumarrus ja kiitos jotka osallistui tahan. nyt palkitsen itseni ( ja kaverini myohemmin) parilla oluella.
Kiitos kiitoksista. :ahem:
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Tässä kun rupeaa tarkemmin asiaa pohtimaan niin tulee siihen tulokseen, että edellisestä visiitistä parturiin on kulunut aika lailla vuoden verran. Nyt alkais oleen korkea aika käydä siistimässä kuontaloa mutta ei vaan millään saa lähdettyä. Perhana, taitaa ensi vuoteen mennä väkisinkin.:dunno:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Minä poistun nyt hetkeksi saunaan. Jos minua kysytään sillä välin, niin ette sitten tunne minua.
 
Ylös