kouvotsvoni
Banjottu
Antakaa taksi Lohjalle tai rauhoittavia tai jotain. Mie en ikuna ole näin jännittynyt ollut.
Et sitten kertonut kirjoittelevasi tälle foorumille...?Olga sanoi:No sain terveen paperit.
No mikäs nyt? Olisko niitä jotain vastauksia nyt luvassa?kouvotsvoni sanoi:Antakaa taksi Lohjalle tai rauhoittavia tai jotain. Mie en ikuna ole näin jännittynyt ollut.
En silloin vielä ollut tätä paikkaa löytänyt.burb sanoi:Et sitten kertonut kirjoittelevasi tälle foorumille...?
:ahem:burb sanoi:Oho, mullahan paukkuu kohta donat.
ODOTAN PÄÄTÖKSIÄ!!! Tänään muka soittavat miulle ja kertoilevat koska saan rahaa, mutku! Ennen lehmät lentää, kuin ne miulle soittavat. Tarviisin vaan rahnaa tuota asuntoa varten, jota tarjottu. Vasta päälle puoli vuotta odotettu ja nyt olisi unelmalukaali saatavisan, jos rahnaa sais.burb sanoi:No mikäs nyt? Olisko niitä jotain vastauksia nyt luvassa?
Myyvväänkö savut nykyään askettain?:doubtful:kouvotsvoni sanoi:Kahden tunnin päästä saan rauhanappeja naamaan. TÄRI TÄRI TÄRI. Puoli askia hermosavuja mennyt ja ympyrää juoksen.
En tiijä. Tuskin. Suurin tuskin.Il Tempo Gigante sanoi:Eiku semmonen vaan pukkasi mieleen, et onkohan tuo 'kouvo' jotenkin hermostunut ?
Olen todella hermona. Pikkasen helpotusta sain rahatilanteeseen, mutta edelleen jännityttää niin maan pirusti. *täri täri täri*Il Tempo Gigante sanoi:Eiku semmonen vaan pukkasi mieleen, et onkohan tuo 'kouvo' jotenkin hermostunut ?
Tuskinpa vainen.burb sanoi:En tiijä. Tuskin. Suurin tuskin.
Ei se taida huutelemalla palata, varsinkaan jos rahaa siltä kinutkouvotsvoni sanoi:ODOTAN PÄÄTÖKSIÄ!!! Tänään muka soittavat miulle ja kertoilevat koska saan rahaa, mutku! Ennen lehmät lentää, kuin ne miulle soittavat. Tarviisin vaan rahnaa tuota asuntoa varten, jota tarjottu. Vasta päälle puoli vuotta odotettu ja nyt olisi unelmalukaali saatavisan, jos rahnaa sais.
En minä mutkulta. Lisään sinut lainantakaajien listaan:ahem:lfb sanoi:Ei se taida huutelemalla palata, varsinkaan jos rahaa siltä kinut
En varsinaisesti ole semmoisten erilaisten takajuttujen ystävä, mutta jos nyt tekisin poikkeuksen.kouvotsvoni sanoi:En minä mutkulta. Lisään sinut lainantakaajien listaan:ahem: