Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Olga sanoi:
No sain terveen paperit. :eek:
Et sitten kertonut kirjoittelevasi tälle foorumille...?

Mulla on vakaa luottamus työpaikkamme lääkäriin, tai ainakin tähän joka nyt mua paapoi. On hoivannut ennenkin ja aina sieltä lähtiessä on jotenkin helpottunut ja varma olo että asiat hoituu nyt kyllä lain.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
kouvotsvoni sanoi:
Antakaa taksi Lohjalle tai rauhoittavia tai jotain. Mie en ikuna ole näin jännittynyt ollut.
No mikäs nyt? Olisko niitä jotain vastauksia nyt luvassa?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
No mikäs nyt? Olisko niitä jotain vastauksia nyt luvassa?
ODOTAN PÄÄTÖKSIÄ!!! Tänään muka soittavat miulle ja kertoilevat koska saan rahaa, mutku! Ennen lehmät lentää, kuin ne miulle soittavat. Tarviisin vaan rahnaa tuota asuntoa varten, jota tarjottu. Vasta päälle puoli vuotta odotettu ja nyt olisi unelmalukaali saatavisan, jos rahnaa sais.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kahden tunnin päästä saan rauhanappeja naamaan. TÄRI TÄRI TÄRI. Puoli askia hermosavuja mennyt ja ympyrää juoksen.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
kouvotsvoni sanoi:
Kahden tunnin päästä saan rauhanappeja naamaan. TÄRI TÄRI TÄRI. Puoli askia hermosavuja mennyt ja ympyrää juoksen.
Myyvväänkö savut nykyään askettain?:doubtful:

Luulisi jonkun säiliön tms. kaasun kuljettamiseen tarkoitetun vimpaimen olevan tarkoituksenmukaisempi.:ahem:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Il Tempo Gigante sanoi:
Eiku semmonen vaan pukkasi mieleen, et onkohan tuo 'kouvo' jotenkin hermostunut ?
Olen todella hermona. Pikkasen helpotusta sain rahatilanteeseen, mutta edelleen jännityttää niin maan pirusti. *täri täri täri*
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Pentti Saarikoski - HULLUN MIEHEN HEVONEN

Minä ostin hevosen hullulta mieheltä.
Se oli piirtänyt sen itse
ja muuten se oli ihan tavallinen hevonen
mutta silmät olivat sieraimissa.
Sen se oli tehnyt
tahallaan: että ihmiset näkisi
miten hullu se on
ja ostaisi paremmin.
Minä ostin.
Ajattelin hevosta kun se seisoisi männikössä
illalla kun auringon korvista vuotaa verta.

:alppu: Ei tää olo nyt helpota yhtään. Kohta jotain...JOTAIN! KUNHAN ÄKKIÄ VAAN! *juoksee*
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
kouvotsvoni sanoi:
ODOTAN PÄÄTÖKSIÄ!!! Tänään muka soittavat miulle ja kertoilevat koska saan rahaa, mutku! Ennen lehmät lentää, kuin ne miulle soittavat. Tarviisin vaan rahnaa tuota asuntoa varten, jota tarjottu. Vasta päälle puoli vuotta odotettu ja nyt olisi unelmalukaali saatavisan, jos rahnaa sais.
Ei se taida huutelemalla palata, varsinkaan jos rahaa siltä kinut :(
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
kouvotsvoni sanoi:
En minä mutkulta. Lisään sinut lainantakaajien listaan:ahem:
En varsinaisesti ole semmoisten erilaisten takajuttujen ystävä, mutta jos nyt tekisin poikkeuksen.
 
Ylös