Olga
.
No minä menen siksi aikaa ulos, niin jospa se auttaisi.Il Tempo Gigante sanoi:Ajattelin muuten lähtiä saunaan. Ja avannen löylynjen välillä olustölkin. Saap nähdä meneekö forum jumiin moisen ilmoituksen vuoksi ?
No minä menen siksi aikaa ulos, niin jospa se auttaisi.Il Tempo Gigante sanoi:Ajattelin muuten lähtiä saunaan. Ja avannen löylynjen välillä olustölkin. Saap nähdä meneekö forum jumiin moisen ilmoituksen vuoksi ?
Ok, palataan jumittamaan forumia n. ½:uolen tunnin kuluttua.Olga sanoi:No minä menen siksi aikaa ulos, niin jospa se auttaisi.
..PekPoy sanoi:Löysin sattumalta Jaskuekselle ihq:n pyöräilijähottistyttösen.
http://irc-galleria.net/view.php?nick=eloveena--
Ei kestä kiittää!
On mahtava paketti, suosittelen! :thumbup:toleranssisiipi sanoi:Tilasin tämän.
Ihan liian kallis mun mielestä, mut mitäpä ei kaltaiseni räkänokkateini tekis tollasen hienon paketin eteen.
Pikkusen ristiriitaista tietoa saatavuudestakin näyttäis olevan, mut kai se joskus tulee sieltä.
Pitää vaan kysyä notta kirjoitetaanko se tosiaan: vierastaa avatariaan? Itse olisin vetässyt muotoon: vierastaa avatartaan!:doubtful:Olga sanoi:Laitoin ja join äsken niin vahvaa kahvia, että sai melkein pureskella. Nyt on varmaa, ettei aamulla ole kofeiininpuutospäänsärky.
Saattaa olla, että olen itsekin kirjoittanut välillä niin. Kerran sitä taidettiin täälläkin vatvoa, että miten se menee. En muista. Muistaneeko muut? Minä sen suatan muuttookkii, jos tarvihtoo. :ahem:Moe Szyslak sanoi:Pitää vaan kysyä notta kirjoitetaanko se tosiaan: vierastaa avatariaan? Itse olisin vetässyt muotoon: vierastaa avatartaan!:doubtful:
Ei tarvitse muuttaa. Oikea taivutus menee: avatar - avatarin - avataria.Olga sanoi:Saattaa olla, että olen itsekin kirjoittanut välillä niin. Kerran sitä taidettiin täälläkin vatvoa, että miten se menee. En muista. Muistaneeko muut? Minä sen suatan muuttookkii, jos tarvihtoo. :ahem:
Peesaan, vaikken vielä tiedäkään kelle peukutan...kouvotsvoni sanoi:Hyvä haltija!:thumbup:
No sitä ennätyksen haltiaa, vaikken minäkään tiedä kenestä puhe.Vellu sanoi:Peesaan, vaikken vielä tiedäkään kelle peukutan...
Kiitos. :ahem:joukahainen sanoi:Ei tarvitse muuttaa. Oikea taivutus menee: avatar - avatarin - avataria.
Mun ns. kielikorva taitaa olla aika pyllystä.joukahainen sanoi:Ei tarvitse muuttaa. Oikea taivutus menee: avatar - avatarin - avataria.
Tuohon voisin sanoa jotain, mutta synnynnäinen ujouteni ja kotikasvatukseni estää sitä tänne julki kirjoittamasta.Moe Szyslak sanoi:Mun ns. kielikorva taitaa olla aika pyllystä.