Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Il Tempo Gigante sanoi:
Ajattelin muuten lähtiä saunaan. Ja avannen löylynjen välillä olustölkin. Saap nähdä meneekö forum jumiin moisen ilmoituksen vuoksi ?
No minä menen siksi aikaa ulos, niin jospa se auttaisi.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Laitoin ja join äsken niin vahvaa kahvia, että sai melkein pureskella. Nyt on varmaa, ettei aamulla ole kofeiininpuutospäänsärky. :eek:
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Yhdessä Don Rosan piirtämässä sarjakuvassa Roope Ankka keitti Kultu Kimallukselle niin vahvaa aamukahvia, notta se piti leikata saksilla poikki.

Eräässä lännentarinassa taasen kehoitetiin keittämään kahvia niin kauan, että hevosenkenkä kelluu.

Tiedä sitten jos nuo vaikka vievät yöunen. Aamukahvi tietysti saa viedäkin.

Keitin muuten itsekin juuri kahvia itselle ja Jr:lle.

Naisväki on reissussa.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
toleranssisiipi sanoi:
Tilasin tämän.
Ihan liian kallis mun mielestä, mut mitäpä ei kaltaiseni räkänokkateini tekis tollasen hienon paketin eteen.

Pikkusen ristiriitaista tietoa saatavuudestakin näyttäis olevan, mut kai se joskus tulee sieltä.
On mahtava paketti, suosittelen! :thumbup:

t. nimim. lähes puolivuosisatainen räkänokkateini

PS. ei lainaamassani paketissa tainnut 190s kirjaa olla?
 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Laitoin ja join äsken niin vahvaa kahvia, että sai melkein pureskella. Nyt on varmaa, ettei aamulla ole kofeiininpuutospäänsärky. :eek:
Pitää vaan kysyä notta kirjoitetaanko se tosiaan: vierastaa avatariaan? Itse olisin vetässyt muotoon: vierastaa avatartaan!:doubtful:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Moe Szyslak sanoi:
Pitää vaan kysyä notta kirjoitetaanko se tosiaan: vierastaa avatariaan? Itse olisin vetässyt muotoon: vierastaa avatartaan!:doubtful:
Saattaa olla, että olen itsekin kirjoittanut välillä niin. Kerran sitä taidettiin täälläkin vatvoa, että miten se menee. En muista. Muistaneeko muut? Minä sen suatan muuttookkii, jos tarvihtoo. :ahem:
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Olga sanoi:
Saattaa olla, että olen itsekin kirjoittanut välillä niin. Kerran sitä taidettiin täälläkin vatvoa, että miten se menee. En muista. Muistaneeko muut? Minä sen suatan muuttookkii, jos tarvihtoo. :ahem:
Ei tarvitse muuttaa. Oikea taivutus menee: avatar - avatarin - avataria.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Minun kotikasvatukseni ja ujouteni taas ei estä kertomasta että: Kerrankin Kepu ei pettänyt.:eek:

Eivät kelpuuttaneet Maajussi-Jussi Rossia eduskuntaehdokkaakseen, vaan Rossin shovinishti 'joutui' kristillisten listalle.:ahem: :thumbup:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Kaunis päivä taas lähtenyt alulleen. Onneksi tänään ei tarvitse istua koulussa klo 8.10-19. Vaikka väsyttää kummiskin vähän... *haukotus*
 
Ylös