kouvotsvoni
Banjottu
Joko saa korkata juhlan kunniaksi?
Ei saa. Sulla on tipaton helmi-joulukuu.kouvotsvoni sanoi:Joko saa korkata juhlan kunniaksi?
Niin niin. En meinannutkaan millään pipetillä ottaa alkomahoolia.burb sanoi:Ei saa. Sulla on tipaton helmi-joulukuu.
Roman <3Moe Szyslak sanoi:Roman Schatz tuuraa Kirkaa Tanssii tähtien kanssa-kisassa.:thumbup:
Tuuraa. Tuskinpa se Kirka sieltä takaisin on tulossa.Moe Szyslak sanoi:Roman Schatz tuuraa Kirkaa Tanssii tähtien kanssa-kisassa.:thumbup:
Voi sanoa että tuuraa, sillä loppuelämän pestistä ei liene kyse.^Melissa sanoi:Tuuraa. Tuskinpa se Kirka sieltä takaisin on tulossa.
Aattele nyt sitäkin, että se 20v sporttityttö tarvii töitä kans.kouvotsvoni sanoi:5 puhelua sitten päivän tähän astinen saldo. Kohta lähteä kyselemään hoitoa kahdesta lähellä olevasta fysioterapiasta. Jos toisessa nikaman niksauttajana 20v sporttityttö ja toisessa 50v karvainen mies, niin ei ole hankala valinta kumpaan menen
Kyllä minä koekaniiniksi voin mennä, vaikkei olisi vielä valmistunut ja täten täysin pätevä. Pitäähän hänenkin kokemuksia kerätä.jps sanoi:Aattele nyt sitäkin, että se 20v sporttityttö tarvii töitä kans.
Luulet sie, että se ois sumppii?toleranssisiipi sanoi:Mitähän ihmettä mahtaa tarkoittaa 'Ya think that's sump'm?'?
Ei taida ihan noin olla. Enkä myöskään usko, että se liittyis yhteen pärinäpoikain klupiin, joten elkääpä sitäkään ehdottako.kouvotsvoni sanoi:Luulet sie, että se ois sumppii?
"Onks toi ny muka jotain"toleranssisiipi sanoi:Mitähän ihmettä mahtaa tarkoittaa 'Ya think that's sump'm?'?
Kiitti.Runar ja Kyllikki sanoi:"Onks toi ny muka jotain"
Itsellä vain 7,8% ja silti olen vain 9 jorinan päässä toikin piikkipaikasta.:thumbfh:burb sanoi:Mun postauksista n. 13,5% on merkityksettömiä ilmoituksia.