Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Ylen Sankia Priha sanoi:
Ruåttalainen ruletti on muuten sama ku venäläinen, mutta sitä pelataan pistoolilla..

Tiedoksi.
Uskoisin, että ruotsalainen ruletti on sellainen, että porukassa on 7 henkeä ja niistä vain 1 on naispuolinen, loput äijiä. Uhrille annetaan silmäliinat päähän ja porukka muodostaa rivin ja se uhri joutuu kalu pystyssä sanomaan jonkun luvuista 1-6 ja sopii toivoa, että se kalun imijä on nainen eikä mies.:eek:
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
sinne män,,,


nyt mulla 250 euroo tosta pelistä ja loppupeli käytäneen viikon kuluttua mun ja naapurin välillä.
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Micael sanoi:
Klo: 17.00 alkaa taloyhtiössämme naapureiden kesken Texas Holder. Pelaajia TOP 6, jotka ovat selviytyneet tämän päiväiseen "nyt katotaan, kuka kukin on" turneeseen saakka. Kävinkin jo automaatilla nostamassa käteistä, tosin vain 20 euroa, sillä olen toistaiseksi voittanut pelatuista peleistä n. 70%

Huomenna taitaa olla yks pitämättömän vapaapäivän paikka.
Erooks toi jotenkin oleellisesti texas hold'em:sta?;) Mekin ollaan viikottain pelailtu kaveriporukalla turnauksia joissa kympin sisäänosto ja 6-7 pelaajaa. Kahdeksasta turnauksesta viis voittoa ja vajaa parisataa voitolla. Nyt vaan aletaan oleen siinä tilanteessa että rupeaa osaa porukasta tosissaan korpeamaan toi meikäläisen menestys. Saa nähä, voitetaan nyt jatkossakin kavereiden rahat ja jos menee liian totiseksi niin jatketaan vain netin puolella.:ahem:
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Vilperi sanoi:
Erooks toi jotenkin oleellisesti texas hold'em:sta?;) ahem:
Ei kai eroa, sitä samaahan se, mutta se oikee nimitys lienee kai "Texas Holder" mutta siitä en ole ollenkaan varma. Joka tapauksessa kyseessä lienee sama peili.
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Micael sanoi:
Ei kai eroa, sitä samaahan se, mutta se oikee nimitys lienee kai "Texas Holder" mutta siitä en ole ollenkaan varma. Joka tapauksessa kyseessä lienee sama peili.
Eiku kyllä se nimenomaan on texas hold'em. Mikäli siis jaetaan kaks käsikorttia ja viis pöytäkorttia. Toi oli lähinnä lievää piruilua toi kysymys.:thumbup:
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Texas hol`dem se kai on. Viimisessä pelissä mun neljä ässää vastaan kaverin täyskäsi ja se oli siinä.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
toleranssisiipi sanoi:
Olen laihentanut itseäni noin kaks kiloa reilussa kahdessa viikossa.
Tarkoitus olis vielä 8-10 kiloa pudottaa kilon viikovauhdilla. Toi tupakoimattomuus alko keräämään nääs karismaa vyötärölle siihen malliin, että tarvii tehdä jotain. Paino ehti käydä 90 kilossa saakka, ja se on aika paljon mulle.
Kilon viikkovauhdilla kuulostaa jo sopivalta, mutta se ei välttämättä riitä, jos ruokavaliossa heittää paljonkin kalorimääriä? Liiallinen laihdutus ja poisjättäminen elintärkeitä aineksia ei tee ruumiille hyvää. Rasvaa, proteiinia ja hiilihydraatit ovat tärkeitä ja yhtäkään ei saa heittää pois.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Thunder sanoi:
Kilon viikkovauhdilla kuulostaa jo sopivalta, mutta se ei välttämättä riitä, jos ruokavaliossa heittää paljonkin kalorimääriä? Liiallinen laihdutus ja poisjättäminen elintärkeitä aineksia ei tee ruumiille hyvää. Rasvaa, proteiinia ja hiilihydraatit ovat tärkeitä ja yhtäkään ei saa heittää pois.
Mä olenkin painonvartijoitten pistejuttujen mukaan edennyt. Tähän mennessä oon jättänyt pois vaan jokailtaiset karkit ja/tai sipsit. Sitten oon vaihtanut maidon rasvattomaan ja rasvat kevyempiin. Ei mitään kovin jättimäisiä muutoksia, mutta näköjään ne jotain vaikuttaa.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
toleranssisiipi sanoi:
Olen laihentanut itseäni noin kaks kiloa reilussa kahdessa viikossa.
Tarkoitus olis vielä 8-10 kiloa pudottaa kilon viikovauhdilla. Toi tupakoimattomuus alko keräämään nääs karismaa vyötärölle siihen malliin, että tarvii tehdä jotain. Paino ehti käydä 90 kilossa saakka, ja se on aika paljon mulle.
Mä olen tolla systeemillä: http://www.karppaus.info nyt tiputtanut 9 kiloa pois tupakoinnin lopettamisen mukanaan tuomia kiloja marraskuun alusta lähtien. Mitään muita elämäntapamuutoksia en ole tehnyt, vain muuttanut ruokavaliota.

Lyhyt referaatti systeemistä: Syön ihan yhtä paljon kuin ennenkin. Näläntunnetta ei siis ole koskaan. Pääasiassa pihvejä, kalaa jne jne. mutta hiilihydraattien määrä on ihan minimissä. Mulle aika usein iskevän makeanhimon olen tyydyttänyt Light-mehuilla ja Pepsi Matxilla.

Ois menny ennemmän mutta jouluna tuli 2,5 kiloa takapakkia....siinä meni ainakin 2 viikkoa "hukkaan".
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Söin just rähmäpullan. Kai te tiedätte mikä on rähmäpulla?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
kouvotsvoni sanoi:
Onko se rähmäkäpälin tehty pulla?
Ei.
Käsite on hyvin vapaa, se voi olla vaikka viineri jossa on siinä keskellä jotain marjatsydeemiä ja päällä vielä ehkä sokerikuorrutus, taikka vaikka rahkapiirakka.
Se rähmä on sitten se keskellä oleva juttu joka ei ole itse taikinaa. Rähmän pitää kuitenkin olla päällä, ei sisässä täytteenä.
Näköjään googlettamalla tulee hyviä esimerkkejä rähmäpullasta. Ja sitten siellä on myös tuollainen omenatäytteinen viineri, mutta se siis ei ole rähmäpulla.
Että sellasta. Kiinnostikohan kiviäkään. Eipä kai.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Ei.
Käsite on hyvin vapaa, se voi olla vaikka viineri jossa on siinä keskellä jotain marjatsydeemiä ja päällä vielä ehkä sokerikuorrutus, taikka vaikka rahkapiirakka.
Se rähmä on sitten se keskellä oleva juttu joka ei ole itse taikinaa. Rähmän pitää kuitenkin olla päällä, ei sisässä täytteenä.
Näköjään googlettamalla tulee hyviä esimerkkejä rähmäpullasta. Ja sitten siellä on myös tuollainen omenatäytteinen viineri, mutta se siis ei ole rähmäpulla.
Että sellasta. Kiinnostikohan kiviäkään. Eipä kai.
Nyt alkoi tehdä mieli rähmää, kiitti sanaston avartamisesta:)

Niin oli minullakin joku asia. Mietin tässä vakavissani jos pitäisin Joensuussa F1-mööten kesällä/syksyllä, kunhan saan vakuutuspetokseni ensin loppuun, ja hommittua niillä rahoilla tikipoksin kortteineen+kaaran kuskailuun. Tanjulille vaan sitten kaikki yötä:tongue:
 
Ylös