Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Voi ristus tätä myötähäpeän määrää.

Mahtaakohan ihmiset katsoa missikisoja samoista syistä ku Idolsin alkujaksojakin? Hävettää sekä juontajien (lähinnä Norreksen) että kilpailijoiden puolesta. Menee ihan oikeasti kylmät väreet välillä.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
toleranssisiipi sanoi:
Voi ristus tätä myötähäpeän määrää.

Mahtaakohan ihmiset katsoa missikisoja samoista syistä ku Idolsin alkujaksojakin? Hävettää sekä juontajien (lähinnä Norreksen) että kilpailijoiden puolesta. Menee ihan oikeasti kylmät väreet välillä.
Juu, ei noita voi katsoa.

Euroviisuja ja Simo Frangenia:thumbup:
 

kc4197

Polliarvonnassa voittanut
Liittynyt
13.6.2005
Viestit
813
Ehdottomasti oikea valinta tuosta missikandidaattiryppäästä. En voi valittaa tuomariston valinnasta.
 

kc4197

Polliarvonnassa voittanut
Liittynyt
13.6.2005
Viestit
813
Oho, typy varmaan kiittelee "onnistunutta" kuvaa mielessään. Telkussa ainakin oli tänään ihan toinen lyyli :eek!:
 

kc4197

Polliarvonnassa voittanut
Liittynyt
13.6.2005
Viestit
813
Oplaa!
Taidokkaasti toteutettu linkin lyhennys, joka ei kuitenkaan johda edes sinne kuuluisalle sylttytehtaalle. :idea:
 

kc4197

Polliarvonnassa voittanut
Liittynyt
13.6.2005
Viestit
813
Ehkä jollekin. Itse en tuota tähtisateen osuutta osaa täytellä.
Ei ole olgan videosivustot minulle tuttuja. Liian vähän muutenkin tuota nörtin vikaa. Koitan silti jotenkin pärjätä mukana vaikka kehitys ajaakin kovaa ohi oikealta ja vasemmalta. :D
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
kc4197 sanoi:
Ehkä jollekin. Itse en tuota tähtisateen osuutta osaa täytellä.
Ei ole olgan videosivustot minulle tuttuja. Liian vähän muutenkin tuota nörtin vikaa. Koitan silti jotenkin pärjätä mukana vaikka kehitys ajaakin kovaa ohi oikealta ja vasemmalta. :D
Tähtisumun tilalle "iltasanomat piste fi"
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Tosi kaunis Miss Suomi! :rolleyes:
Mutta kyllä taas Suomen lehdistö rummuttaa ennen 'arvokisoja' että kuuluu tää miss Suomi ennakkosuosikkeihin.:ahem:

Näinhän se on joka vuosi.:thumbup:

Jos multa kysytään, niin mokomat kisat vois jo jättää unholaan. Eiköhän aika ole ajanut noistakin ohi?:doubtful:
 
Ylös