Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Löysin piirongin laatikosta torstain lehden..ei mitään havaintoa miten se sinne eksynyt. Nyt voisin lukea, kun vielä lukematta.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Tuli ihme himo ja kostin yhteiskunnalle ostamalla läjän sarjakuva-albumeita, joihin ei pentuna ollut varaa. Franquinin Mustat sivut on edelleen ostoslistalla.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Tässä istun ja ihmettelen ja katselen ulos huoneeni ikkunasta. Ulkona on pilvinen sää, lämpötila noin -6 pakkasta ja hieman satelee lunta. Mitähän keksis, laittaisko koulun serverin sekaisin vai lataisko netistä pillunkuvia kaikille koneille?
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Micael sanoi:
Tässä istun ja ihmettelen ja katselen ulos huoneeni ikkunasta. Ulkona on pilvinen sää, lämpötila noin -6 pakkasta ja hieman satelee lunta. Mitähän keksis, laittaisko koulun serverin sekaisin vai lataisko netistä pillunkuvia kaikille koneille?
Laita sellaiset close-uppeja lehmän pimpsasta (eläimen!).:D
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Micael sanoi:
Tässä istun ja ihmettelen ja katselen ulos huoneeni ikkunasta. Ulkona on pilvinen sää, lämpötila noin -6 pakkasta ja hieman satelee lunta. Mitähän keksis, laittaisko koulun serverin sekaisin vai lataisko netistä pillunkuvia kaikille koneille?
Jos ne on oppilaskoneita, siellä on varmasti jo melkoinen latinki valmiina.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Olga sanoi:
Jos ne on oppilaskoneita, siellä on varmasti jo melkoinen latinki valmiina.
:doubtful:
En ole koulujen koneiden ylläpidon kanssa ollut tekemisissä mutta pariin raflaan olen yleisökoneet laittanut ja niissä systeemi on sellainen, että ne palautuu buutin jälkeen aina täydellisesti "tehdasasetuksiin" erilliseltä täysin Wintoosan ulkopuolelta olevalta imagelta. Luulis, että olis koulujen PC:eissä (ainakin suurimmassa osassa) samanlainen homma käytössä. Ainakin kannattais olla.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Runar ja Kyllikki sanoi:
:doubtful:
En ole koulujen koneiden ylläpidon kanssa ollut tekemisissä mutta pariin raflaan olen yleisökoneet laittanut ja niissä systeemi on sellainen, että ne palautuu buutin jälkeen aina täydellisesti "tehdasasetuksiin" erilliseltä täysin Wintoosan ulkopuolelta olevalta imagelta.
Hieno homma!
Luulis, että olis koulujen PC:eissä (ainakin suurimmassa osassa) samanlainen homma käytössä. Ainakin kannattais olla.
No niin luulis ja ehdottomasti kannattaisi olla. Ehkä ne kuulemani jutut ovat pelkkää maaseutu-urbaanilegendaa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Hehee. Päälogi kysyi mitä odotan tulevaisuudelta. "Opiskelua ja työtä" höhöööhhöhöö...oli siinä naurussa pitelemistä. Niin varmaan noilla Tony Halme-eläkkeillä:eek:
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Ei tarvii kun "pillusuodattimen" aukasee viideksi minuutiksi niin johan siellä joku koltiainen tietokoneluokassa on kahtelemassa kuvvii. Ja tietokonevastaava ties huuvella jo minun nimmee lisättynä kirosanalla.
 

jenan

Kääkkä
Liittynyt
8.7.2002
Viestit
5402
Oon ihan hirveä. Ensin sössin ruotsin yo-kuuntelun ja sitten lievitän pettymystäni tuhlaamalla kaikki rahani dvd-hankintoihin ja karkkiin. Olen rahaton keskiviikkona jos tulevat kuuntelut menee samalla tavalla.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
jenan sanoi:
Oon ihan hirveä. Ensin sössin ruotsin yo-kuuntelun ja sitten lievitän pettymystäni tuhlaamalla kaikki rahani dvd-hankintoihin ja karkkiin. Olen rahaton keskiviikkona jos tulevat kuuntelut menee samalla tavalla.
Ja sinähän olet muistaakseni erityisesti ruotsin taitaja! :eek:
 

jenan

Kääkkä
Liittynyt
8.7.2002
Viestit
5402
Olga sanoi:
Ja sinähän olet muistaakseni erityisesti ruotsin taitaja! :eek:
Kyllä minäkin aina haluan ajatella että jotain osaan. Kyllähän sen nauhan nytkin ymmärsi, mutta valitettavasti edes sillä ja vastausvaihtoehtojen ymmärtämisellä ei aina pärjää toivotulla tavalla [tosin nyt meni kyllä pari vaihtoehtoa ja yksi pätkä tekstiäkin ohi].

:jaska:
 
Ylös