kouvotsvoni
Banjottu
Mullakin on. 24 tuntia joka päivä:ahem:burb sanoi:Päätin aloittaa irkaamisen. Mulla on liikaa aikaa.
Mullakin on. 24 tuntia joka päivä:ahem:burb sanoi:Päätin aloittaa irkaamisen. Mulla on liikaa aikaa.
Kokeile hammaslankaa.kouvotsvoni sanoi:Tuntuu kuin olisi punainen lanka kateissa.
Ja mä ohitin S.A:n tällä kommentilla! NOIH!kouvotsvoni sanoi:Olen kirjoittanut tähän toikkiin enämpi kuin kukaan muu.
Hip hei! Lisää merkityksettömättömäänittömääni ilmoituksia vaan.Vellu sanoi:Ja mä ohitin S.A:n tällä kommentilla! NOIH!
Peesaan:ahem:Vellu sanoi:Mee nukkuun vaan, mä voin päivystää täällä hetken aikaa.
Kattelin tota tossa reilu 3 tuntia sitten ;-) Tota samaa raikastetta on tullut käytettyä niin paljon, että itsekin alkaa tuntua siltä.Olga sanoi:
No just oon menossa hei!Vellu sanoi:Ookko jo nukkumassa?
Onko tblair ilmoittanut milloin on piipahtamassa Suomessa seuraavan kerrän ja nyt tarkkailet almanakan ja kellon kanssa kuinka kauan vielä on aikaa Tblairin saapumiseen?Kaktus sanoi:Aika menee ihan liian hitaasti kuulkaas just nyt. :jaska:
Pelataan hei ristiä ja nollaa! Mä alotan :ahem:Kaktus sanoi:Aika menee ihan liian hitaasti kuulkaas just nyt. :jaska:
En minä tuolloin vielä ollut.Vellu sanoi:Ookko jo nukkumassa?
helposti.kouvotsvoni sanoi:Sain viestin numerosta 000, elikkäs Suomalaisen Kirjakauppa ilmoitti tilaukseni olevan haettavissa..mitenkähän tuollainen numero mahdollista
No hyvä. *soittaa operaattorille ja vaihtaa numeronsa 112:ksi*Vellu sanoi:helposti.