Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Mitäs jenan tykkäs siitä Tove Jansson-jutusta? Itsehän en tosiaan viellä ruotsia kuunnellut, mutta kommentteja olen kuullut...
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Micael sanoi:
Tässä istun ja ihmettelen ja katselen ulos huoneeni ikkunasta. Ulkona on pilvinen sää, lämpötila noin -6 pakkasta ja hieman satelee lunta. Mitähän keksis, laittaisko koulun serverin sekaisin vai lataisko netistä pillunkuvia kaikille koneille?
Sulla taitaa olla 'Ranteet auki' fiilis päällä?:doubtful:
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Micael sanoi:
Tässä istun ja ihmettelen ja katselen ulos huoneeni ikkunasta. Ulkona on pilvinen sää, lämpötila noin -6 pakkasta ja hieman satelee lunta. Mitähän keksis, laittaisko koulun serverin sekaisin vai lataisko netistä pillunkuvia kaikille koneille?
Ilmainen vinkki:
Turha niitä pillunkuvia on koulun koneille ladata. Antaa vaan olla intternettissä tallessa. Tarpeen tullen voivat koululapset niitä esitelmiinsä itse latailla sieltä nettistä.

Ilmaisesta vinkistä saa muuten tuottavan (NiksiPirkkakelpoisen) kun lisää vinkkiin vaan jotenkin sukkahousut:
...Tarpeen tullen voivat koululapset niitä esitelmiinsä itse latailla sieltä nettistä sukkahousut päissä palomuureina ja virussuotimina.
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4591
Sijainti
Kokkola
On tainnut kattonaapuri vetää kunnon ahterit olalle tässä viikonlopun aikana kun jo toisen kerran tänään kuuluu jumalaton yrjöäminen :eek:
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Teemu-84 sanoi:
On tainnut kattonaapuri vetää kunnon ahterit olalle tässä viikonlopun aikana kun jo toisen kerran tänään kuuluu jumalaton yrjöäminen :eek:
Onko teilläpäin liikkeellä semmoista tosi viheliäistä vatsainfluenssaa, jossa joitakin ripuloittaa ja yrjöttää yhtä aikaa! Ja rajusti! :( Edit: ei mulla - ainakaan vielä.
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4591
Sijainti
Kokkola
En minä tiedä.. Toivottavasti ei. Intissä yksi alikki kerran siitä meikäläiselle jutteli.. Sanoi että oli veemäistä istuskella pytyllä ja sanko naaman edessä. Kun molemmaista päistä tulee tavaraa täysillä.. Itse sairastin kerran varsin ärhäkän mahataudin, ei kylläkään kauaa kestänyt. Ensin ei pysynyt edes vesi sisällä :nope: Sitten vasta rupesi pysymään kun ensin otin sitä teelusikallisen muutaman minuutin välein ja pikkuhiljaa ruokalusikallisen jne.. :eek:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Heräsin tossa tunti sitten. Puoliso soitti 2 minsaa myöhemmin. Ennakointia tai jotain muuta vastaavaa. Kohta pitäis lähteä syömään ja sen jälkeen valmistautumaan ens yön aktiviteetteihin. Kymmeneksi töihin ja toivottavasti aamukolmelta takas hotellille (tai aiemmin). Huonolla tsägällä ei päästä sieltä veks lain'.
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4591
Sijainti
Kokkola
Olga sanoi:
Nukuttaa ihan mahottomasti. Vielä pitäisi uloskin jaksaa lähteä. :eek:
Tuosta tulikin mieleen että viime yönä oli unensaanti merkillisen tiukassa. Ei millään ilveellä päässyt höyhensaarille.. Lopulta kylläkin mutta yön aikana kunnon unta kertyi korkeintaan ehkä 3-4 tuntia :dunno: Mutta joo, mitäs tuli nukuttua niin paljon pe-la ja la-su öinä. :eek:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Töistä tullessa kävin nappaamassa lähiturkkilaisilta gebab-annoksen mukaan koska oli sellainen väsy etten jaksanut laittaa itse ruokaa. Söin annoksen ja otin pienet tirsat. Kai tässä nyt taas jaksais vaikka ...ööö... emmätiiä, mutta paljon ja kaikkea.
 
Ylös