Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
kouvotsvoni sanoi:
No hyvä. *soittaa operaattorille ja vaihtaa numeronsa 112:ksi*
Ymmärsit väärin.. Ei ne lähettänyt sitä tekstaria numerosta 000, vaan numerosta, jonka lähettäjä väitti olevan 000.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Alkaa iskeä pikku hiljaa paniikki... Noh, kaipa mä selviän huomisesta.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Moon tänään jeesannut ihmisiä ihan hitosti, mm. ATK ja internet -asioissa.
Olen Hyvä Paimen, Laupias Samarialainen sekä Kaiken Se Kestää samassa paketissa. Ja vaatimatonkin vielä.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
S.A sanoi:
Alkaa iskeä pikku hiljaa paniikki... Noh, kaipa mä selviän huomisesta.
No niin, tuli sitten kuunneltua italiaa tänään.
Ihan hyvin se kai meni, vaikka niitä lukiokursseja vain 6 onkin takana. Tietysti se, että on jonkun vuoden kansalaisopiston kursseilla hypännyt, saattaa pikkasen auttaa eritoten tuossa kuullun ja luetun ymmärryksessä. :rolleyes: Kielioppia sieltä ei niin hirveästi ehkä ole mieleen jäänyt.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
S.A sanoi:
No niin, tuli sitten kuunneltua italiaa tänään.
Ihan hyvin se kai meni, vaikka niitä lukiokursseja vain 6 onkin takana. Tietysti se, että on jonkun vuoden kansalaisopiston kursseilla hypännyt, saattaa pikkasen auttaa eritoten tuossa kuullun ja luetun ymmärryksessä. :rolleyes: Kielioppia sieltä ei niin hirveästi ehkä ole mieleen jäänyt.
Italian kieliopit, ne kyllä tiedetään. Nimittäin ihan viiden sanan perussetillä tällanen vaalee fennoskandikin menee suomalaisessa yökerhossa täydestä italjaanosta. Lohkee ko Kiakkomolle, niinku sanotaan.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mehe Rienarsuo sanoi:
Italian kieliopit, ne kyllä tiedetään. Nimittäin ihan viiden sanan perussetillä tällanen vaalee fennoskandikin menee suomalaisessa yökerhossa täydestä italjaanosta. Lohkee ko Kiakkomolle, niinku sanotaan.
Tutti frutti, macaroni, piccolo mafioso! ..Tarvitaanko muita?
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Nyt mua alkoi hirveästi jännittämään, kuinka toi italian kuuntelu oikeasti menikään, kun luin joittenkin kommentteja siitä. :D
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
S.A sanoi:
No niin, tuli sitten kuunneltua italiaa tänään.
Ihan hyvin se kai meni, vaikka niitä lukiokursseja vain 6 onkin takana. Tietysti se, että on jonkun vuoden kansalaisopiston kursseilla hypännyt, saattaa pikkasen auttaa eritoten tuossa kuullun ja luetun ymmärryksessä. :rolleyes: Kielioppia sieltä ei niin hirveästi ehkä ole mieleen jäänyt.
Mäkin oon kuunnellut tänään italiaa aika paljonkin. Itseasiassa siitä ymmärtää melko paljon ihan pelkästään englannin avulla.

Osaisinkohan mä jo kymmeneen asti. Uno, duo, tre, quattro, cinco, sei, setti, otto, nuno, dici. En lunttinut, miten meni? Undici, duodici, tredici, quattrodici, cincodici, seidici, diciesetti, diciotto, dicienuno. Meniköhän ne jotenkin noin? Kaikkee sitä oppii parissa viikossa. Mitä se 20 oikein on italiaksi? 20?
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Mehe Rienarsuo sanoi:
Italian kieliopit, ne kyllä tiedetään. Nimittäin ihan viiden sanan perussetillä tällanen vaalee fennoskandikin menee suomalaisessa yökerhossa täydestä italjaanosta. Lohkee ko Kiakkomolle, niinku sanotaan.
Okei, täytyy kokeilla noita lukusanoja seuraavan kerran, kun pääsee suomalaiseen yökerhoon. Jos puoliso päästää...
 
Ylös