Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Olga sanoi:
Ei ole rikos.

Rippikoululeirillä isoisena toiminutta 18-vuotiasta iisalmelaismiestä ei syytetä sukupuolisiveellisyyttä loukkaavasta teosta, kun hän viime kesänä laski housunsa alas ja herätti pommiin nukkuneen leiriläisen pieremällä päin naamaa. Asiasta kertoo Iisalmen Sanomat.

Leiriläisen vanhemmat tekivät asiassa rikosilmoituksen, ja vaativat isoiselle rangaistusta sukupuolisiveellisyyttä loukkaavasta teosta. Poliisi tutki juttua epäiltynä kunnianloukkauksena ja asia siirtyi syyteharkintaan.

Kihlakunnansyyttäjän mukaan sukupuolisiveellisyyttä loukkaava teko, josta isoiselle vaadittiin rangaistusta, edellyttää julkista tekoa.

Teko ei myöskään aiheuttanut pahennusta, sillä leiriläinen piti pieremistä vitsinä, syyttäjä perusteli.

Poliisikuulusteluissa isoinen ei pitänyt tekoaan loukkauksena vaan karkeana leikinlaskuna.

HS 15/02/06
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Mähää, opettaja oli italian kuunteluni tarkastanut: 85 pistettä! :alppu:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Mistä kielitaidosta? :confused: Ei ainakaan minulla ole siitä havaintoa. :eek:
Ei ollut sinulle kohdistettu yksin, vaan meille kaikille.:eek:

Muiden suosikkeja tölvitään, mutta kun omaa suosikkia tölvitään, niin ollaan happamina.

Kuten siis sinä, kun tölvin äsken Ikea-Mattia ja minä kun joku tölvii Ruuneperi-Eeroa.:rolleyes:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Moe Szyslak sanoi:
Ei ollut sinulle kohdistettu yksin, vaan meille kaikille.:eek:

Muiden suosikkeja tölvitään, mutta kun omaa suosikkia tölvitään, niin ollaan happamina.

Kuten siis sinä, kun tölvin äsken Ikea-Mattia ja minä kun joku tölvii Ruuneperi-Eeroa.:rolleyes:
Ehhämmää ollu happamana. Olin suorastaan huvittunut, että miten näppärästi sinä aina löydätkin niitä kytkentöjä. Tuossa kohti mainitsin siitä jopa työkaverille (ja samalla paljastin olevani keskustelupalstalla) :eek:
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Moe Szyslak sanoi:
Ei ollut sinulle kohdistettu yksin, vaan meille kaikille.:eek:

Muiden suosikkeja tölvitään, mutta kun omaa suosikkia tölvitään, niin ollaan happamina.

Kuten siis sinä, kun tölvin äsken Ikea-Mattia ja minä kun joku tölvii Ruuneperi-Eeroa.:rolleyes:
Pitäisikö Ruuneperi-Eero tulkita R&K:ksi mutta kuka Ikea-Matti muuten on?:confused:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Ehhämmää ollu happamana. Olin suorastaan huvittunut, että miten näppärästi sinä aina löydätkin niitä kytkentöjä. Tuossa kohti mainitsin siitä jopa työkaverille (ja samalla paljastin olevani keskustelupalstalla) :eek:
Tiedät kyllä että Kepun herjaaminen on mulle elämäntehtävä!:thumbup:
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Moe Szyslak sanoi:
Tiedät kyllä että Kepun herjaaminen on mulle elämäntehtävä!:thumbup:
Mistä se on peräisin? Lienenkö joskus jopa kysynyt?

Onko "ammattipolitiikko"-ajoilta, kustu silmään oikein iloisesti sinua? Vai veikö "kepu"pojat nuoruuden tyttökaverin?
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Sai nämä paikalliset maalaisautoilijat taas verenpaineen nousemaan kylillä äsken. Ne kun matelee risteysalueet läpi kävelyvauhtia eikä käytä koskaan vilkkua, koska täällä kaikki tietää että mikä auto on kenenkin ja mihin se on kääntymässä. Paitsi minä. Vitun juntit.
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
KnowHow sanoi:
Sai nämä paikalliset maalaisautoilijat taas verenpaineen nousemaan kylillä äsken. Ne kun matelee risteysalueet läpi kävelyvauhtia eikä käytä koskaan vilkkua, koska täällä kaikki tietää että mikä auto on kenenkin ja mihin se on kääntymässä. Paitsi minä. Vitun juntit.
Ne ooki kepulaisiaa, eevätkä käänny minneekkään. ajavatten suoraan vaan, niin ei tarvii ees vilikkuja. :wink:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vesku sanoi:
Mistä se on peräisin? Lienenkö joskus jopa kysynyt?

Onko "ammattipolitiikko"-ajoilta, kustu silmään oikein iloisesti sinua? Vai veikö "kepu"pojat nuoruuden tyttökaverin?
Kyllä sitä on kyselty. Vastasin silloinkin että isältä verenperintönä.:alppu:

Ammattipoliitikko aikoina ei kepu pahemmin vaivannut. Ei niillä ollut yhtään valtuutettua tuolloin Hangossa. Nykyään on, NuSu-kaveri Eero Koli, joka on myös ehdolla eduskuntaan:thumbup: :eek:

Silmäänkusijoita löytyi sitten kyllä kaikista puolueista, mutta suurimpana kantona kaskessa oli RKP. Voi vittu mikä kehityksen jarru se oli. Ihan vaan siksi, että jos Hanko kehittyisi ja kasvaisi, niin silloinhan kaupunkiin muuttaisi lisää suomenkielisiä.:rolleyes:

Olihan Sköldvikin/Kilpilahden Nesteen tehdas tulossa aikoinaan Hankoon, mutta RKP sai senkin kampitettua. Ja aika monta kertaa se on tehnyt sen esim. uimahallille.:yuck:
 
Ylös