:frown:Moe Szyslak sanoi:Mahtaa eräitä vituttaa että monen päivän poissaolon jälkeen olenkin tehnyt kampäkin.
Ei voikkaan enää yksin olla kukkona tunkiolla.:alppu:
Mistä kielitaidosta? Ei ainakaan minulla ole siitä havaintoa.Moe Szyslak sanoi:Toisten kielitaidosta, vaikkei ole koskaan sitä kuullutkaan, saa.:thumbup:
Ei ole rikos.Olga sanoi:
Rippikoululeirillä isoisena toiminutta 18-vuotiasta iisalmelaismiestä ei syytetä sukupuolisiveellisyyttä loukkaavasta teosta, kun hän viime kesänä laski housunsa alas ja herätti pommiin nukkuneen leiriläisen pieremällä päin naamaa. Asiasta kertoo Iisalmen Sanomat.
Leiriläisen vanhemmat tekivät asiassa rikosilmoituksen, ja vaativat isoiselle rangaistusta sukupuolisiveellisyyttä loukkaavasta teosta. Poliisi tutki juttua epäiltynä kunnianloukkauksena ja asia siirtyi syyteharkintaan.
Kihlakunnansyyttäjän mukaan sukupuolisiveellisyyttä loukkaava teko, josta isoiselle vaadittiin rangaistusta, edellyttää julkista tekoa.
Teko ei myöskään aiheuttanut pahennusta, sillä leiriläinen piti pieremistä vitsinä, syyttäjä perusteli.
Poliisikuulusteluissa isoinen ei pitänyt tekoaan loukkauksena vaan karkeana leikinlaskuna.
HS 15/02/06
Onks se hyvä vai huono tulos?S.A sanoi:Mähää, opettaja oli italian kuunteluni tarkastanut: 85 pistettä! :alppu:
Ei ollut sinulle kohdistettu yksin, vaan meille kaikille.Olga sanoi:Mistä kielitaidosta? Ei ainakaan minulla ole siitä havaintoa.
99 kait maksimiburb sanoi:Onks se hyvä vai huono tulos?
Puhuiksä nyt vaimokkeen painosta, ennen vai jälkeen parin kilon pudotuksen ?kouvotsvoni sanoi:99 kait maksimi
Eikun pituus.jps sanoi:Puhuiksä nyt vaimokkeen painosta, ennen vai jälkeen parin kilon pudotuksen ?
Ehhämmää ollu happamana. Olin suorastaan huvittunut, että miten näppärästi sinä aina löydätkin niitä kytkentöjä. Tuossa kohti mainitsin siitä jopa työkaverille (ja samalla paljastin olevani keskustelupalstalla)Moe Szyslak sanoi:Ei ollut sinulle kohdistettu yksin, vaan meille kaikille.
Muiden suosikkeja tölvitään, mutta kun omaa suosikkia tölvitään, niin ollaan happamina.
Kuten siis sinä, kun tölvin äsken Ikea-Mattia ja minä kun joku tölvii Ruuneperi-Eeroa.
Miksei tas...kouvotsvoni sanoi:99 kait maksimi
Pitäisikö Ruuneperi-Eero tulkita R&K:ksi mutta kuka Ikea-Matti muuten on?Moe Szyslak sanoi:Ei ollut sinulle kohdistettu yksin, vaan meille kaikille.
Muiden suosikkeja tölvitään, mutta kun omaa suosikkia tölvitään, niin ollaan happamina.
Kuten siis sinä, kun tölvin äsken Ikea-Mattia ja minä kun joku tölvii Ruuneperi-Eeroa.
Tiedät kyllä että Kepun herjaaminen on mulle elämäntehtävä!:thumbup:Olga sanoi:Ehhämmää ollu happamana. Olin suorastaan huvittunut, että miten näppärästi sinä aina löydätkin niitä kytkentöjä. Tuossa kohti mainitsin siitä jopa työkaverille (ja samalla paljastin olevani keskustelupalstalla)
Mistä se on peräisin? Lienenkö joskus jopa kysynyt?Moe Szyslak sanoi:Tiedät kyllä että Kepun herjaaminen on mulle elämäntehtävä!:thumbup:
Ne ooki kepulaisiaa, eevätkä käänny minneekkään. ajavatten suoraan vaan, niin ei tarvii ees vilikkuja. :wink:KnowHow sanoi:Sai nämä paikalliset maalaisautoilijat taas verenpaineen nousemaan kylillä äsken. Ne kun matelee risteysalueet läpi kävelyvauhtia eikä käytä koskaan vilkkua, koska täällä kaikki tietää että mikä auto on kenenkin ja mihin se on kääntymässä. Paitsi minä. Vitun juntit.
Kyllä sitä on kyselty. Vastasin silloinkin että isältä verenperintönä.:alppu:Vesku sanoi:Mistä se on peräisin? Lienenkö joskus jopa kysynyt?
Onko "ammattipolitiikko"-ajoilta, kustu silmään oikein iloisesti sinua? Vai veikö "kepu"pojat nuoruuden tyttökaverin?
:ahem:Vesku sanoi:Ne ooki kepulaisiaa, eevätkä käänny minneekkään. ajavatten suoraan vaan, niin ei tarvii ees vilikkuja. :wink: