Isälläsi taisi olla vakavampi syy kohdistaa katkeruutensa johonkin...Moe Szyslak sanoi:Kyllä sitä on kyselty. Vastasin silloinkin että isältä verenperintönä.:alppu:
Tyhjät tynnyrit kolisee eniten....Moe Szyslak sanoi:
Meinaat että pitäisi kansanedustajaehdokkaan pitää tyhjiä kotisivuja vai?:doubtful:Vesku sanoi:Tyhjät tynnyrit kolisee eniten....
No ne maataloustuet sitä on vituttanut kohta vissiin 72 vuotta. Jäi sota-aikana ilman ruokaa, kun maaseudulla 'mässättiin' kotitilan tuotteilla.Vesku sanoi:Isälläsi taisi olla vakavampi syy kohdistaa katkeruutensa johonkin...
Moe Szyslak sanoi:
Merihevosia?Olen ollut erittäin aktiivisesti mukana ratsastustoiminnan tukemisessa ja kehittämisessä Länsi-Uudellamaalla. Yhtenä merkittävimpänä tuloksena siitä on Hangon Sea-Horse viikko, joka järjestetään kesäisin.
Ei oikein vakuuttanut eeron jutut... On tietysti selkeä "oma vaaliteema"!Moe Szyslak sanoi:Meinaat että pitäisi kansanedustajaehdokkaan pitää tyhjiä kotisivuja vai?:doubtful:
No, syyhän se on sekin... Miten se sai katkeruuden tarttumaan sinuun? Vähän muistelen kaikuja jostain evakkojutusta???Moe Szyslak sanoi:No ne maataloustuet sitä on vituttanut kohta vissiin 72 vuotta. Jäi sota-aikana ilman ruokaa, kun maaseudulla 'mässättiin' kotitilan tuotteilla.
Jätkä väittää osaavansa suomen kielen täydellisesti, mutta jo pelkästään tolla sivulla oli monta kieli-, kielioppi ja huono suomi - virhettä. Tollasia ne kepulaiset on kaikki.Moe Szyslak sanoi:
Suosittelisin Moelle ensi kesälomaksi kunnon maaseutukierrosta. Skoda alle ja ei kun tien päälle kuukaudeksi kiertelemään kepulaisten maatalousnäyttelyitä, tupailtoja ja muita rientoja!Vesku sanoi:No, syyhän se on sekin... Miten se sai katkeruuden tarttumaan sinuun? Vähän muistelen kaikuja jostain evakkojutusta???
Kesän ainut (?) maatalousnäyttely järjestetään Kuopiossa Sorsasalossa, Moe kipaisee jalan sinne lenkillä. Taitaa tosin olla triatlonin jälkeen.... Rautalammilla lienee se "Wanhat Masiinat"-näyttely syyskuussa.KnowHow sanoi:Suosittelisin Moelle ensi kesälomaksi kunnon maaseutukierrosta. Skoda alle ja ei kun tien päälle kuukaudeksi kiertelemään kepulaisten maatalousnäyttelyitä, tupailtoja ja muita rientoja!
Kerrohan tarkemmin tuosta tapahtumasta.. Onkos tästä olemassa mitään nettisivuja? Kiinnostais..Vesku sanoi:.. Rautalammilla lienee se "Wanhat Masiinat"-näyttely syyskuussa.
Samana viikonloppuna kuin on Rock-Cock, elikkä Rokki-Kulli.Vesku sanoi:Kesän ainut (?) maatalousnäyttely järjestetään Kuopiossa Sorsasalossa, Moe kipaisee jalan sinne lenkillä. Taitaa tosin olla triatlonin jälkeen....
Eivät taida olla enää Rautalammilla..JayR sanoi:Kerrohan tarkemmin tuosta tapahtumasta.. Onkos tästä olemassa mitään nettisivuja? Kiinnostais..
Näyttää näyttely olevan viikkoa myöhemmin kuin triatlon, meinaatko vetäistä lenkkitossut naulaan sekä perseet olalle ko. viikonloppuna?:thumbup:Moe Szyslak sanoi:Samana viikonloppuna kuin on Rock-Cock, elikkä Rokki-Kulli.
Harmi. Tulevana kesänä olen menossa Rautalammille ja tuo k.o. tapahtuma olis ollut hyvä syy mennä sinne. tosin kyllä mä muitakin syitä keksin sinne mennä.Vesku sanoi:Eivät taida olla enää Rautalammilla..
Itse asiassa kuuntelussa kyllä 90 pojoa. 99 on sitten aineissa.kouvotsvoni sanoi:99 kait maksimi
Vielä parempi.:thumbup:S.A sanoi:Itse asiassa kuuntelussa kyllä 90 pojoa. 99 on sitten aineissa.
Niinistö keksii uuden trendin ja sanoo kohta kommenteissaan, että meidän ei pitäisi tehdä "Auervaarat".toleranssisiipi sanoi:Kuinkakohan monta kertaa Niinistö mainitsee vielä jäljellä olevan tunnin aikana termin "taivaanrannan maalaus"? Tai "jakovara"? Se on nyt tunnin niitä hokenut siinä viisastelujensa lomassa.
Itse arvaan että neljä kertaa tulee 'taivaanrannan maalaus' jossain muodossa ja 'jakovara' viis. Ellei sitten noi haastattelijat jo kypsyneet siihen ja lähettänyt kotiin.