Micael
Micael
Lähdenpä tästä käymään kaupassa. Samalla vois käydä Petosen valinnassa hakemassa jotain juotavaakin.
Täältä voisi löytyä metsämökkimajoitusta, jos ei muualta...:idea:Moe Szyslak sanoi:Tossut hautaan metrin syvälle, kun tuostakin selviän.:thumbup:
Pääasia ei ole voitto vaan kavereitten täydellinen nöyryytys. Että tervetuloa Kuopijoon Myllis ja Sam.![]()
No niin, nyt on pistetty allekirjoittanut ihan sekaisin kuin turusen pyssy!Jacques sanoi:ei vaan käsittääkseni S.A on nimenomaan WANHA. Eikös sillä tänään ole wanhojen tanssitkin?
Tuli ostettua kaksi pulloa pundkua, Jägermeisteri-puteli, olut-pullo ja pari pulloa jotain kossu-mixeri juttuja.:thumbup: :alppu:Micael sanoi:Tuli ostettua punkkupullo:
Ja täyteen kuin jokisen eväät?Vellu sanoi:No niin, nyt on pistetty allekirjoittanut ihan sekaisin kuin turusen pyssy!
Taidan olla pihalla kuin seinäkello tuon kommentin jälkeen.jupla sanoi:Ja täyteen kuin jokisen eväät?
Mä tänään jo join pari pullollista Chileläistä punaviiniä. Tosin ne oli aika pieniäMoe Szyslak sanoi:Tuli ostettua kaksi pulloa pundkua, Jägermeisteri-puteli, olut-pullo ja pari pulloa jotain kossu-mixeri juttuja.:thumbup: :alppu:
Epätietoisille tiedoksi: olen WANHA!Jacques sanoi:ei vaan käsittääkseni S.A on nimenomaan WANHA. Eikös sillä tänään ole wanhojen tanssitkin?
Se onkin ihan hyvä, sillä se oli viimesiä hetkiä kirjoittaa se kieli. Nimittäin. Tulevan formulakauden päätteeksi hullaantunut saapasmaa vaihtaa viralliseksi kielekseen suomen.S.A sanoi:Epätietoisille tiedoksi: olen WANHA!
Sekaannusta saattoi herättää se, että kirjoitan sen italian jo nyt.
Voitit! Onnitellaan. Suljetaan. Arkistoidaan.Partsi sanoi:Oliks tää se toikki jossa viimeinen postaus voittaaVoitinko voiton !!!!!107
Englannin kuuntelussa sain kerran täydet pisteet, kun oli Jackie Stewart kertomassa F1-tallistaan. Harmi jottei ollut yo-kuuntelu.Teemu-84 sanoi:Vähän on S.A vetänyt hurjat pisteet kuuntelusta :thumbup: Itsehän olisin saanut aikanaan L:n sekä ruotsista että saksasta jos olisi vaan kuuntelut menneet paremmin mutta meni päin v**... Ja silti molemmista E. Kirjallisen osan nappisuoritus pelasti molemmissa. Saksassa oli hyvä kun oli juttu Ralf Schumacherista, jos ei tekstin perusteella osannut vastata niin osasi ympäröidä oikean vaihtoehdon omilla tiedoilla![]()
Mä sain kerran yhdeltä englantilaispimulta pillua kun olin kuulemma niin hyvä kuuntelemaan.kouvotsvoni sanoi:Englannin kuuntelussa sain kerran täydet pisteet, kun oli Jackie Stewart kertomassa F1-tallistaan. Harmi jottei ollut yo-kuuntelu.
Minäkin suomalaisilta muutamaan otteeseen samasta syystä.KnowHow sanoi:Mä sain kerran yhdeltä englantilaispimulta pillua kun olin kuulemma niin hyvä kuuntelemaan.
Niin minäkin, sillä erotuksella, että ne vaativat mielipidettäni asioihinsa ja lohdutusta.kouvotsvoni sanoi:Minäkin suomalaisilta muutamaan otteeseen samasta syystä.
No sekin vielä.Thunder sanoi:Niin minäkin, sillä erotuksella, että ne vaativat mielipidettäni asioihinsa ja lohdutusta.
Mä taas sen takia, että olin hyvä puhumaan. Tapa eri, lopputulos sama.KnowHow sanoi:Mä sain kerran yhdeltä englantilaispimulta pillua kun olin kuulemma niin hyvä kuuntelemaan.