Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Lähdenpä tästä käymään kaupassa. Samalla vois käydä Petosen valinnassa hakemassa jotain juotavaakin.
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Moe Szyslak sanoi:
Tossut hautaan metrin syvälle, kun tuostakin selviän.:thumbup:

Pääasia ei ole voitto vaan kavereitten täydellinen nöyryytys. Että tervetuloa Kuopijoon Myllis ja Sam.:eek:
Täältä voisi löytyä metsämökkimajoitusta, jos ei muualta...:idea:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Moe Szyslak sanoi:
Tuli ostettua kaksi pulloa pundkua, Jägermeisteri-puteli, olut-pullo ja pari pulloa jotain kossu-mixeri juttuja.:thumbup: :alppu:
Mä tänään jo join pari pullollista Chileläistä punaviiniä. Tosin ne oli aika pieniä
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Jacques sanoi:
ei vaan käsittääkseni S.A on nimenomaan WANHA. Eikös sillä tänään ole wanhojen tanssitkin?
Epätietoisille tiedoksi: olen WANHA!
Sekaannusta saattoi herättää se, että kirjoitan sen italian jo nyt.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
S.A sanoi:
Epätietoisille tiedoksi: olen WANHA!
Sekaannusta saattoi herättää se, että kirjoitan sen italian jo nyt.
Se onkin ihan hyvä, sillä se oli viimesiä hetkiä kirjoittaa se kieli. Nimittäin. Tulevan formulakauden päätteeksi hullaantunut saapasmaa vaihtaa viralliseksi kielekseen suomen.
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4591
Sijainti
Kokkola
Vähän on S.A vetänyt hurjat pisteet kuuntelusta :thumbup: Itsehän olisin saanut aikanaan L:n sekä ruotsista että saksasta jos olisi vaan kuuntelut menneet paremmin mutta meni päin v**... Ja silti molemmista E. Kirjallisen osan nappisuoritus pelasti molemmissa. Saksassa oli hyvä kun oli juttu Ralf Schumacherista, jos ei tekstin perusteella osannut vastata niin osasi ympäröidä oikean vaihtoehdon omilla tiedoilla :D
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Teemu-84 sanoi:
Vähän on S.A vetänyt hurjat pisteet kuuntelusta :thumbup: Itsehän olisin saanut aikanaan L:n sekä ruotsista että saksasta jos olisi vaan kuuntelut menneet paremmin mutta meni päin v**... Ja silti molemmista E. Kirjallisen osan nappisuoritus pelasti molemmissa. Saksassa oli hyvä kun oli juttu Ralf Schumacherista, jos ei tekstin perusteella osannut vastata niin osasi ympäröidä oikean vaihtoehdon omilla tiedoilla :D
Englannin kuuntelussa sain kerran täydet pisteet, kun oli Jackie Stewart kertomassa F1-tallistaan. Harmi jottei ollut yo-kuuntelu.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
kouvotsvoni sanoi:
Englannin kuuntelussa sain kerran täydet pisteet, kun oli Jackie Stewart kertomassa F1-tallistaan. Harmi jottei ollut yo-kuuntelu.
Mä sain kerran yhdeltä englantilaispimulta pillua kun olin kuulemma niin hyvä kuuntelemaan.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
kouvotsvoni sanoi:
Minäkin suomalaisilta muutamaan otteeseen samasta syystä.
Niin minäkin, sillä erotuksella, että ne vaativat mielipidettäni asioihinsa ja lohdutusta.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
KnowHow sanoi:
Mä sain kerran yhdeltä englantilaispimulta pillua kun olin kuulemma niin hyvä kuuntelemaan.
Mä taas sen takia, että olin hyvä puhumaan. Tapa eri, lopputulos sama.
 
Ylös