Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ylen Sankia Priha sanoi:
Tänään päivällä kun alkoi boa kurkkia onkalostaan niin tietty suunnistin kaakelihuoneeseen päästämään poloisen päivänvaloon. Juuri kun olin pudottamassa pommeja niin huomasin ettei telineessä ollut suomalaisesta metsäteollisuuden tuotteesta jäljellä enää kuin hylsy. Kiiruusti ähelsin hangaarin ovia kiinni ja onnistuin kuin onnistuinkin estämään neekerpoikain paon. Sinne jäivät, kurjat.. kovasti meteliä pitivät kun ensin oli luvattu ja sitten ei päästettykään.
Siintä sitten metsästämään emboa, joka osoittautui varsin uhanalaiseksi lajiksi. Pitkällisen jahdin jälkeen onnistuin kuitenkin väijyttämään yhden pulskan yksilön ja näin lopulta myyräkin pääsi kolostaan.

:dunno:

Ei mulla oikeesti mitään asiaa ollu..
Erittäin paljon kiitoksia tästä huisin jännästä sankaritarinasta! :ahem:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Ylen Sankia Priha sanoi:
Tänään päivällä kun alkoi boa kurkkia onkalostaan niin tietty suunnistin kaakelihuoneeseen päästämään poloisen päivänvaloon. Juuri kun olin pudottamassa pommeja niin huomasin ettei telineessä ollut suomalaisesta metsäteollisuuden tuotteesta jäljellä enää kuin hylsy. Kiiruusti ähelsin hangaarin ovia kiinni ja onnistuin kuin onnistuinkin estämään neekerpoikain paon. Sinne jäivät, kurjat.. kovasti meteliä pitivät kun ensin oli luvattu ja sitten ei päästettykään.
Siintä sitten metsästämään emboa, joka osoittautui varsin uhanalaiseksi lajiksi. Pitkällisen jahdin jälkeen onnistuin kuitenkin väijyttämään yhden pulskan yksilön ja näin lopulta myyräkin pääsi kolostaan.

:dunno:

Ei mulla oikeesti mitään asiaa ollu..
sympaattinen ja taistelutahtoa herättävä anekdootti :ahem:
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Ylen Sankia Priha sanoi:
Tänään päivällä kun alkoi boa kurkkia onkalostaan niin tietty suunnistin kaakelihuoneeseen päästämään poloisen päivänvaloon. Juuri kun olin pudottamassa pommeja niin huomasin ettei telineessä ollut suomalaisesta metsäteollisuuden tuotteesta jäljellä enää kuin hylsy. Kiiruusti ähelsin hangaarin ovia kiinni ja onnistuin kuin onnistuinkin estämään neekerpoikain paon. Sinne jäivät, kurjat.. kovasti meteliä pitivät kun ensin oli luvattu ja sitten ei päästettykään.
Siintä sitten metsästämään emboa, joka osoittautui varsin uhanalaiseksi lajiksi. Pitkällisen jahdin jälkeen onnistuin kuitenkin väijyttämään yhden pulskan yksilön ja näin lopulta myyräkin pääsi kolostaan.

:dunno:

Ei mulla oikeesti mitään asiaa ollu..
Tämä olisi pitänyt olla merkitykselliset ilmoitukset -osiossa! Juoni tempaisi niin hyvin mukaan ja loppuhuojennus oli sen verran valtava, että piti päästää oma myyräkin pihalle :ahem:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Ylen Sankia Priha sanoi:
Maalien puutteesta ei tätä matsia ainakaan voi parjata..
No olishan se noloo, jos maaleja olis tehty vaan yksi! :eek: Minkä päällä toisen joukkueen maalivahti sitten säilyttäisi juomapulloaan ottelun aikana??? :frown:
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
AJ sanoi:
No olishan se noloo, jos maaleja olis tehty vaan yksi! :eek: Minkä päällä toisen joukkueen maalivahti sitten säilyttäisi juomapulloaan ottelun aikana??? :frown:
Aivan totta.. ei niitä turhaan ole kahta.

Huomio: Canalin grafiikoissa Niklas Bäckström on ruåttalainen.. :doubtful:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Ylen Sankia Priha sanoi:
Aivan totta.. ei niitä turhaan ole kahta.

Huomio: Canalin grafiikoissa Niklas Bäckström on ruåttalainen.. :doubtful:
Onkos kortin kuukausimaksut muistettu maksaa ajallaan?
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Käytin autoa ilta-ajelulla about 16 km, kun sen tuli vilu tuolla 27 asteen pakkasessa. Ehkä se tykkää aamulla sitten enemmän käynnistymisestä. :cool:
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
OoPee sanoi:
sympaattinen ja taistelutahtoa herättävä anekdootti :ahem:
Mulla tuli lukiessa täysin samat ajatukset mieleen, mutta jostain vain tiesin etten ole ensimmäisenä niitä julki tuomassa!:thumbup:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Olga sanoi:
Käytin autoa ilta-ajelulla about 16 km, kun sen tuli vilu tuolla 27 asteen pakkasessa. Ehkä se tykkää aamulla sitten enemmän käynnistymisestä. :cool:
Muistan ajan kun autoani piti pitää käynnissä jonkun aikaa alle kahden tunnin välein, jotta suostui yleensä käynnistymään, kun pakkasta oli yli kymmenen astetta.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Sam sanoi:
Muistan ajan kun autoani piti pitää käynnissä jonkun aikaa alle kahden tunnin välein, jotta suostui yleensä käynnistymään, kun pakkasta oli yli kymmenen astetta.
Mä laitoin illalla roikan päähän kellokytkimelle ja hyvin hurahti nyt käyntiin. Ja tallissa ei niin kylmä olekaan.
 
Ylös