OoPee
Nuori ikäisekseen
Ok selkis, kiitti. Voidaan sulkea, ei tartte arkistoida!toleranssisiipi sanoi:Uuden kännykän, luulen ma.
Ok selkis, kiitti. Voidaan sulkea, ei tartte arkistoida!toleranssisiipi sanoi:Uuden kännykän, luulen ma.
Eipä mitään. Kiva olla avuksi.OoPee sanoi:Ok selkis, kiitti. Voidaan sulkea, ei tartte arkistoida!
Ok.kouvotsvoni sanoi:..jos mää editoin, niin editoitko quottaukset pois?
Halutko kuulla lisää?burb sanoi:Tai oikeestaan ei tarttekaan kertoa...
Onko olemassa jokin keino välttyä kuulemasta lisää?kouvotsvoni sanoi:Halutko kuulla lisää?
Jalkapallo:ahem: ..jos mää editoin, niin editoitko quottaukset pois?burb sanoi:Onko olemassa jokin keino välttyä kuulemasta lisää?
Jos mä vaikka vaihdan puheenaihetta: Kumpi sinusta on mielenkiintoisempi, jalkapallon MM-kisat vai jääkiekon MM-kisat?
Pitikö se oikeaa kättään sun oikealla hartialla ja vasemmalla... Eikun siis pitikö se vasenta kättään sun vasemmalla hartialla ja oikealla... EIKUN HETKINEN!!!? Pitikö se molempia käsiään sun harteilla??????kouvotsvoni sanoi:Halutko kuulla lisää?
en mitään. Pomo antoi E61n....OoPee sanoi:Minkäs ostit?
Suositeltavaa.:thumbup: Varsinkin jossakin teinipiparia kuljettavassa bussissa.Thunder sanoi:Meniköhän piparia sinne rectumiin. Kannattaa kokeilla testillä, että päästää huomaamattoman tuhnun linja-autossa ja joku sitten tokaisee: "Täällähän haisee pipareilta, voiko joku antaa?"
Mullakin on nälkä....saan tänään vihdoin viimein y-adapterin.JOC sanoi:Haa. Topfield pvr5100c tulossa. Namnam.
Ai ton vai, josta tietsikkapuolella oli puhetta?Formulanomi sanoi:Mullakin on nälkä....saan tänään vihdoin viimein y-adapterin.
Just sen.OoPee sanoi:Ai ton vai, josta tietsikkapuolella oli puhetta?
Jo on pärkkeles, jos tommosta joutuu pidempään odottamaan, meinaan luulis löytyvän jokaisen kompuutteriliikkeen varastosta.