OoPee
Nuori ikäisekseen
Formulanomi sanoi:Tilasin sen vasta eilen...eli toi "vihdoin viimein" liittyi enämpi tilaajan tilaamisnopeuteen.
Formulanomi sanoi:Tilasin sen vasta eilen...eli toi "vihdoin viimein" liittyi enämpi tilaajan tilaamisnopeuteen.
No missä ne oli?kouvotsvoni sanoi:Koko päivän ollut fiilis, jotta nyt oltaisiin menossa lauantaissa, eikä missään keskiviikossa. Kaupassakin ihmettelin missä viikonloput iltalehdet.
En tiedä kyllä yhtään. Kiire lähikauppaan nyt kyllä ostamaan huomisenkin eväät, kun huomen se ei sunnuntain takia auki.burb sanoi:No missä ne oli?
Sunnuntai män jo.kouvotsvoni sanoi:En tiedä kyllä yhtään. Kiire lähikauppaan nyt kyllä ostamaan huomisenkin eväät, kun huomen se ei sunnuntain takia auki.
Tai sitten elävät aivan toisessa maailmassa.AJ sanoi:Jotku ottaa ton pikkulauantain käsitteen näemmä liian tosissaan.
*kertoes mulle ne lottonumerot*kouvotsvoni sanoi:*odottelee illan Uutisvuotoa ja Frasieria*
Se on mahdotonta. Siellä kun ei ole aikaa lain.Micael sanoi:Tai sitten elävät aivan toisessa maailmassa.
Kerron kunhan aika on kypsä. En tosin tiedä mitä teet vanhoilla numeroilla.Micael sanoi:*kertoes mulle ne lottonumerot*
Mulle ne olisivat uudet numerot, sillä olen vasta keskiviikossa.kouvotsvoni sanoi:Kerron kunhan aika on kypsä. En tosin tiedä mitä teet vanhoilla numeroilla.
Mulla ei onneksi ole perjantaina tenttiä, kun on kerran luvattu melkeen 25 pakkasta pe aamuks.haju sanoi:Päätinpä ottaa perjantain lomapäiväksi.
6 astetta plussaa oli aamusella ja päivällä pitäis lämpötilan nousta +12 asteeseenJOC sanoi:Mulla ei onneksi ole perjantaina tenttiä, kun on kerran luvattu melkeen 25 pakkasta pe aamuks.
Tasan ei käy Onnin lahjat!OoPee sanoi:6 astetta plussaa oli aamusella ja päivällä pitäis lämpötilan nousta +12 asteeseen
Nyt auringonnousuvaiheessa lukema taitaa olla vielä kovempi!Tuorein havainto: 22.02.2007 05:00
lämpötila -28.6 °C, paine 1039.5 hPa,
kosteus 76%, tyyntä, selkeää (0/8)
Eilen ja toissapäivänä olis sentään joutunut skrabaamaan jäätä ikkunasta, jos olis ollu auto yöllä ulkona. Asteen verran oli kumpaisenakin päivänä pakkasta tossa joskus puoli kuuden aikoihin aamulla. Päivällä nousi kyllä reippaasti plussan puolelle.Olga sanoi:Tasan ei käy Onnin lahjat!
:thumbdown :thumbdown :thumbdown :thumbdown :thumbdownRunar ja Kyllikki sanoi:-edit-