Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
KnowHow sanoi:
Oon tässä viime viikkoina huomannut, että moni ystävä näyttää todellisen nahkansa vasta siinä vaiheessa kun pitäisi niitä ystävänpalveluksia tehdä eikä pelkästään vastaanottaa. Mutta onpahan siitä se etu, että saa hävittää muidenkin kuin entisten työkavereiden yhteystietoja, mikä on tavallaan suuri helpotus! :D
Anteeksi. :(
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
jaska sanoi:
Ruudut on isot, eikä toi ois ongelma, jos edes toinen osais parkeerata :jaska: :jaska:
Ehkä ovat yksissä tuumin sopineet tuosta vekkulistä jäynästä. :ahem:
 

jenan

Kääkkä
Liittynyt
8.7.2002
Viestit
5402
yussi sanoi:
Löysin oman kuvan ylä-kainuu lehestä!
Mun kuva oli meidän paikallislehdessä. Just silleen sopivasti että naamaa ei näy, niin eipä kuitenkaan tartte hävetä, kun ei mua siitä tunnista.
 

Rintintin

Karanteenikapiainen
Liittynyt
28.9.2004
Viestit
753
jenan sanoi:
Mun kuva oli meidän paikallislehdessä. Just silleen sopivasti että naamaa ei näy, niin eipä kuitenkaan tartte hävetä, kun ei mua siitä tunnista.
Oli pakko selata lehti tarkemmin kuin normaalisti, mutta löysinpäs sinut. (Muuten lehti olikin sitten sitä normaalia kökkö-tasoa.) Hmm, miksei mun hattuni päässy kuvaan? Olen hyvin pettynyt.
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
KnowHow sanoi:
Oon tässä viime viikkoina huomannut, että moni ystävä näyttää todellisen nahkansa vasta siinä vaiheessa kun pitäisi niitä ystävänpalveluksia tehdä eikä pelkästään vastaanottaa. Mutta onpahan siitä se etu, että saa hävittää muidenkin kuin entisten työkavereiden yhteystietoja, mikä on tavallaan suuri helpotus! :D
Ohan näitä. Aika laillahan samaan kastiin menee kaverit jotka tulee auliisti kertomaan omista huolista ja murheista ja sit näyttää niin vitun hapanta naamaa jos tarvis ite joskus jostain jutella.
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Micael sanoi:
Nukkumaan, että huomenna taas jaksaa uusin virkein elein.
Juu, niin piti tehdä illalla melko aikaisin.
Pakolliset aamutyöt tehty jo, traktorikin pyöri 30 asteen pakkasessa, kun otin pyöröpaalin pellolta iltaa varten.
Nyt isolle tilalle tekemään kirjanpito ja veroilmoitus loppuun. toivottavasti tänään loppuu, ettei mene huominen aamupäivä vielä. sitten olisikin 4 pientä tilaa ja yksi iso, mutta onhan tässä keskiviikkoon vielä aikaa....
 

jenan

Kääkkä
Liittynyt
8.7.2002
Viestit
5402
Hauskaa. Heräsin kylmyyteen: huoneen lämpötila 15 astetta ja patterit täysin kuolleet. Menin katsomaan telkkaria ja viesti oli murheellinen, "ei signaalia" - mitään ei näy mistään töllöstä digi- eikä analogipuolelta. Ajattelin syödä aamupalaa, mutta vedenkeitin ei toimi, ei myöskään leivänpaahdin. Jääkaapeistakin on mennyt valot, ja vaikka ne jokseenkin kylmiä olivatkin, pelkään. Uuni ei myöskään tunnu toimivan, liedelle syttyy kuitenkin valot [eri asia voiko silläkään sitten tehdä mitään, jos yrittää].

Jesjes. Mitähän seuraavaksi.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
jenan sanoi:
Hauskaa. Heräsin kylmyyteen: huoneen lämpötila 15 astetta ja patterit täysin kuolleet. Menin katsomaan telkkaria ja viesti oli murheellinen, "ei signaalia" - mitään ei näy mistään töllöstä digi- eikä analogipuolelta. Ajattelin syödä aamupalaa, mutta vedenkeitin ei toimi, ei myöskään leivänpaahdin. Jääkaapeistakin on mennyt valot, ja vaikka ne jokseenkin kylmiä olivatkin, pelkään. Uuni ei myöskään tunnu toimivan, liedelle syttyy kuitenkin valot [eri asia voiko silläkään sitten tehdä mitään, jos yrittää].

Jesjes. Mitähän seuraavaksi.
Se tuo netti kuitenkin toimii?
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Captain Howdy sanoi:
Se tuo netti kuitenkin toimii?
Jos mä oisin jenanin housuissa (no tietysti tsekkaisin heti pimperon!!!) tarkastaisin kyllä sulakkeet...
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
KnowHow sanoi:
Jos mä oisin jenanin housuissa (no tietysti tsekkaisin heti pimperon!!!) tarkastaisin kyllä sulakkeet...
Jos sieltä sulake löytyis, niin se olis kyllä hieman väärässä paikassa.
 

jenan

Kääkkä
Liittynyt
8.7.2002
Viestit
5402
KnowHow sanoi:
Jos mä oisin jenanin housuissa (no tietysti tsekkaisin heti pimperon!!!) tarkastaisin kyllä sulakkeet...
Kyllähän mä niitä katsoin mutta en vaan tajua niistä niin paljon että uskaltaisin ruveta sörkkimään.

Joo ja netti toimii, samoin valot -.-
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
jenan sanoi:
Kyllähän mä niitä katsoin mutta en vaan tajua niistä niin paljon että uskaltaisin ruveta sörkkimään.

Joo ja netti toimii, samoin valot -.-
No onks sulla semmonen perinteinen vanhanaikainen sulaketaulu vaihdettavilla sulakkeilla vai onko siinä sulaketaulussa kauheesti vaan katkaisijoita? :eek:
 

jenan

Kääkkä
Liittynyt
8.7.2002
Viestit
5402
OoPee sanoi:
No onks sulla semmonen perinteinen vanhanaikainen sulaketaulu vaihdettavilla sulakkeilla vai onko siinä sulaketaulussa kauheesti vaan katkaisijoita? :eek:
Kai ne on niitä vaihdettavia.

Kyllä mä joskus jotain sulakkeista tiesinkin, olkoonkin että aika vähän. Ei vain koskaan ole tarvinnut tehdä mitään sulakkeenvaihtoja, niin eipä tuollaiset tiedot ole mieleenkään jääneet.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
jenan sanoi:
Kai ne on niitä vaihdettavia.

Kyllä mä joskus jotain sulakkeista tiesinkin, olkoonkin että aika vähän. Ei vain koskaan ole tarvinnut tehdä mitään sulakkeenvaihtoja, niin eipä tuollaiset tiedot ole mieleenkään jääneet.
No kattoo sitten vaan ne kaikki sulakkeet lävitte, että onko joku rikki. Jos ihan tuuri käy, niin siellä sulaketaulussa on jotkut lappuset, joiden perusteella voi päätellä, mikä sulake on mihinkin tarkoitukseen :eek:
 
Ylös