elle
-------
Otitko vastaan?VR sanoi:Kolmen Sepän patsaan liepeillä oli tyrkyllä haleja.
Otitko vastaan?VR sanoi:Kolmen Sepän patsaan liepeillä oli tyrkyllä haleja.
Kyllä mä muutaman. :ahem:elle sanoi:Otitko vastaan?
Ihan vain heterouttasi korostaaksesi?VR sanoi:Kyllä mä muutaman. :ahem:
Ai, oliko se semmonen tapahtuma.Sam sanoi:Ihan vain heterouttasi korostaaksesi?
No vaikka sitäkin.Sam sanoi:Ihan vain heterouttasi korostaaksesi?
Tervetuloa kerhoon :nope: :thumbfh:Vellu sanoi:Mä oon tänään harrastanut itsesensuuria jo ainakin kolmesti. Oon kirjoittanut mukahauskan kommentin ja jättänyt sitten postaamatta sen, kun oon aatellut, että ehkä tuo ei olekaan kaikkien mielestä hauskaa.
Meinasin jo paljastaa jutun, mutta onneksi maltoin mieleni ja painelin sormet hikisinä deleteä.Vellu sanoi:Tänks! Onks tässä kerhossa joku kerhomaksu tai salainen kädenpuristusrituaali?
:thumbup: :thumbfh: tai jotain.Sam sanoi:Meinasin jo paljastaa jutun, mutta onneksi maltoin mieleni ja painelin sormet hikisinä deleteä.
Luin ... 'huomennakin' ...Vellu sanoi::thumbup: :thumbfh: tai jotain.
Taidan korkata toisenkin oluen, että olis huomenaamulla krapula.
Eikös tolla vellulla ole taipumusta kännäilyyn harva se päivä. Monta kertaa kehuu juoneensa yhden oluen. Eikä ole tunnustautunut holittoman holstenin hörppijäksiOlga sanoi:Luin ... 'huomennakin' ...
juunoumiisouvel. EIKUeihänmullamitäänkrapulaatänäaamunaollutehei½Olga sanoi:Luin ... 'huomennakin' ...
Kyllä se täälläkin meinaa valtautua melkein yhtä pahaksi, kun ne maallamaalla pakkasesta nauttimassa käyneet vieraat jättivät isäntäväelle 'kohtalaisen' määrän täysiäkin olutpulloja. Nehän piti tietysti pelastaa sieltä sitten pois ennen jäätymistä.Sam sanoi:Eikös tolla vellulla ole taipumusta kännäilyyn harva se päivä. Monta kertaa kehuu juoneensa yhden oluen. Eikä ole tunnustautunut holittoman holstenin hörppijäksi
Kai sentään ovat ihan juomakelpoisia. Ettei sentään Lapin Kultaa tms.Olga sanoi:Kyllä se täälläkin meinaa valtautua melkein yhtä pahaksi, kun ne maallamaalla pakkasesta nauttimassa käyneet vieraat jättivät isäntäväelle 'kohtalaisen' määrän täysiäkin olutpulloja. Nehän piti tietysti pelastaa sieltä sitten pois ennen jäätymistä.