Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Jaahah, paikallinen orkesterikin on saapunut jo paikalle ja virittelee instrumenttejaan. Tiedossa lieneen Discomusaa egyptiläiseen tapaan.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Mä oon tänään harrastanut itsesensuuria jo ainakin kolmesti. Oon kirjoittanut mukahauskan kommentin ja jättänyt sitten postaamatta sen, kun oon aatellut, että ehkä tuo ei olekaan kaikkien mielestä hauskaa.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Ehkä olis pitänyt harrastaa tuota useammankin kerran. Tänään ja aiemminkin. Muttei myöhemmin.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Vellu sanoi:
Mä oon tänään harrastanut itsesensuuria jo ainakin kolmesti. Oon kirjoittanut mukahauskan kommentin ja jättänyt sitten postaamatta sen, kun oon aatellut, että ehkä tuo ei olekaan kaikkien mielestä hauskaa.
Tervetuloa kerhoon :nope: :thumbfh:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Vellu sanoi:
Tänks! Onks tässä kerhossa joku kerhomaksu tai salainen kädenpuristusrituaali?
Meinasin jo paljastaa jutun, mutta onneksi maltoin mieleni ja painelin sormet hikisinä deleteä.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Ajelin ympäri maita ja mantuja ja näköpiiriin osui eräitäkin vaalimainoksia. Jossain toisessa toikissa Moe morkkasi näitä lumipenkalla olevia naamoja ja taisin ilmoittaa olevani samaa mieltä. Nyt niitä oli ilmestynyt taas tännekin. Vasemmistoliitto oli aktivoitunut. Näytti suorastaan surkuhupaisalta, kun siellä penkassa loskat silmillä oli tyyppejä valkea paita päällä ja kraka kaulassa. Mahtaa tulla äänivyöry. :rolleyes: :eek:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Sam sanoi:
Meinasin jo paljastaa jutun, mutta onneksi maltoin mieleni ja painelin sormet hikisinä deleteä.
:thumbup: :thumbfh: tai jotain.

Taidan korkata toisenkin oluen, että olis huomenaamulla krapula.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Olga sanoi:
Luin ... 'huomennakin' ...
Eikös tolla vellulla ole taipumusta kännäilyyn harva se päivä. Monta kertaa kehuu juoneensa yhden oluen. Eikä ole tunnustautunut holittoman holstenin hörppijäksi :eek:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Sam sanoi:
Eikös tolla vellulla ole taipumusta kännäilyyn harva se päivä. Monta kertaa kehuu juoneensa yhden oluen. Eikä ole tunnustautunut holittoman holstenin hörppijäksi :eek:
Kyllä se täälläkin meinaa valtautua melkein yhtä pahaksi, kun ne maallamaalla pakkasesta nauttimassa käyneet vieraat jättivät isäntäväelle 'kohtalaisen' määrän täysiäkin olutpulloja. Nehän piti tietysti pelastaa sieltä sitten pois ennen jäätymistä. :eek:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Olga sanoi:
Kyllä se täälläkin meinaa valtautua melkein yhtä pahaksi, kun ne maallamaalla pakkasesta nauttimassa käyneet vieraat jättivät isäntäväelle 'kohtalaisen' määrän täysiäkin olutpulloja. Nehän piti tietysti pelastaa sieltä sitten pois ennen jäätymistä. :eek:
Kai sentään ovat ihan juomakelpoisia. Ettei sentään Lapin Kultaa tms. :rolleyes:

Taisi jäädä talo ja piippukin pystyyn? Nythän pakkasetkin lauhtuivat sopivasti. Täällä keli on ollut jo pari päivää plussalla - ankeaa.
 
Ylös