Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Sam sanoi:
Kai sentään ovat ihan juomakelpoisia. Ettei sentään Lapin Kultaa tms. :rolleyes:

Taisi jäädä talo ja piippukin pystyyn? Nythän pakkasetkin lauhtuivat sopivasti. Täällä keli on ollut jo pari päivää plussalla - ankeaa.
Kyllä ovat. Ihmettelen tosin tätä kasvatuksessa saatua ruoan/juoman kunnioittamista, että ne pitää syödä/juoda, eikä niitä voi kaataa suoraan viemäriin.

No joo, jäihän se talo piippuineen pystyyn. Yksityiskohdat jääkööt kertomatta. :eek:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Sam sanoi:
Eikös tolla vellulla ole taipumusta kännäilyyn harva se päivä. Monta kertaa kehuu juoneensa yhden oluen. Eikä ole tunnustautunut holittoman holstenin hörppijäksi :eek:
Saas nähdä, tuleeko ryypiskeltyä talonviiniä tai muuta ens viikolla harva se ilta ruokaillessa. Tosin joutuu metroilemaan, että pääsee edes jonnekin ravintola-alueille :thumbfh:
 

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
Voitettiin lotossa :eek!: 4 oikein. 12.50!!! Kuponki maksoi 8.40 Eikun uusi tilaus sisään heti.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Saanen ilmoittaa, että privapoksini täyttyi tovi sitten. Tallensin kaikki viestit kaikissa kolmessa formaatissa ja nyt poksini on tyhjä.

Eli kaikki uudet ja vanhaht hahmot kiivaalla sykkeellä lähettelemään privaa tännepäin..
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Tämäniltainen Ykkösdokumentti on aika mielenkiintoinen. :ahem:
 

kc4197

Polliarvonnassa voittanut
Liittynyt
13.6.2005
Viestit
813
Tänään havaitsin käytännössä että naulat on suunniteltu vartavasten vasaralla päähän hakattaviksi.
Peukalo sitävastoin ei ole. :jaska:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
kc4197 sanoi:
Tänään havaitsin käytännössä että naulat on suunniteltu vartavasten vasaralla päähän hakattaviksi.
Peukalo sitävastoin ei ole. :jaska:
Miksi se naula pitäisi päähän hakata:confused:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Vellu sanoi:
Mä oon tänään harrastanut itsesensuuria jo ainakin kolmesti. Oon kirjoittanut mukahauskan kommentin ja jättänyt sitten postaamatta sen, kun oon aatellut, että ehkä tuo ei olekaan kaikkien mielestä hauskaa.
Siitä "itsesensuurista" vois kyllä kertoa jollakin toisella kanavalla. Sekun aiheuttaa nuorisossa sokeutta. :nope:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Tabussa oli äsken kaveri nimeltä Jarno Montonen. Eikös täällä ollut joskus joku about samanniminen?
 
Ylös