Vellu
Kuninkaalleninen
otit kuvan pakarasta?Il Tempo Gigante sanoi:Nyt aletaan olla todella lähellä kyllä.
otit kuvan pakarasta?Il Tempo Gigante sanoi:Nyt aletaan olla todella lähellä kyllä.
Pysyppäs ihan vaan siellä omalla puolellas..Il Tempo Gigante sanoi:Kohta on näköjään halin aika.
Ei näy rypäleitä, joten ei tuolla varmaan suurta tuhoa saataisi aikaan. Korkeintaan vastustajan viholliset hämääntymään ratkaiseviksi sekunneiksi, kun tommosia sinkoaisi likaamaan runkkupuvut.burb sanoi:Nää foorumin militantithan voisivat valaista mulle sellaisen asian että kun noista rypäleammuksista nyt puhutaan ja jos käyttökielto niille tulee, niin koskeeko myös tätä jysäystä?
Varmaan vaan taas jotain jatkoajan modejen aivoituksia.patriot sanoi:Turha lainaus onlinerin kera? Siis hä?
Oho! Mitenkähän tämän lainauksen ja onelinerin kanssa käy?Il Tempo Gigante sanoi:
Minä voin suorittaa oman kiintiöni sitten, kun F1-kausi virallisesti alkaa. Spoilaan juttuja tänne tiedoksi niille, joilla ei ole maksullista kanavaa. :wink:burb sanoi:Nimimerkit Il Tempo Gigante, patriot, Ace17, Teemu-84, Olga ja kouvotsvoni saavat ban-rangaistuksen turhista kommenteista asiapitoisessa toikissa.
Ban-rangaistuksesta vapautuu kirjoittamalla kolme (3:lme) F1-uutista, vähintään 100 sanaa pitää olla niissä hei nyt kuulkaas.
Kunhan et spoilaa kisan lopputulosta ennenkuin se oikeasti alkaa. Tietty veikata saa ;-)Olga sanoi:Minä voin suorittaa oman kiintiöni sitten, kun F1-kausi virallisesti alkaa. Spoilaan juttuja tänne tiedoksi niille, joilla ei ole maksullista kanavaa. :wink:
Eikä siinä kaikki. Saatanpa lisäksi vielä... :thumbup:
:thumbup:Banaani sanoi:Pakko kuunnella Slayeriä.... :jaska: