Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
kouvotsvoni sanoi:
Tutkailet teleskoopilla taivaalle ja toivot kuulevasi ufo-miesten mökellystä?
Emmä ny semmosta, vaikka joskus taannoin mullakin pyöri SETI@home koneella.
Joku tällainen syöpäjuttukin oli joskus mulla pyörimässä, muttei enää.
Kumpaankaan ei muuten tarvinnut kuulokkeita. Tiedoksi.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Nää foorumin militantithan voisivat valaista mulle sellaisen asian että kun noista rypäleammuksista nyt puhutaan ja jos käyttökielto niille tulee, niin koskeeko myös tätä jysäystä?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Nää foorumin militantithan voisivat valaista mulle sellaisen asian että kun noista rypäleammuksista nyt puhutaan ja jos käyttökielto niille tulee, niin koskeeko myös tätä jysäystä?
Ei näy rypäleitä, joten ei tuolla varmaan suurta tuhoa saataisi aikaan. Korkeintaan vastustajan viholliset hämääntymään ratkaiseviksi sekunneiksi, kun tommosia sinkoaisi likaamaan runkkupuvut.
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4591
Sijainti
Kokkola
Mielenkiintoinen flunssa.. Olo on kuin olisi ainakin 38 astetta mutta kuumemittari näytti 36,8..
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Nimimerkit Il Tempo Gigante, patriot, Ace17, Teemu-84, Olga ja kouvotsvoni saavat ban-rangaistuksen turhista kommenteista asiapitoisessa toikissa.
Ban-rangaistuksesta vapautuu kirjoittamalla kolme (3:lme) F1-uutista, vähintään 100 sanaa pitää olla niissä hei nyt kuulkaas.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
burb sanoi:
Nimimerkit Il Tempo Gigante, patriot, Ace17, Teemu-84, Olga ja kouvotsvoni saavat ban-rangaistuksen turhista kommenteista asiapitoisessa toikissa.
Ban-rangaistuksesta vapautuu kirjoittamalla kolme (3:lme) F1-uutista, vähintään 100 sanaa pitää olla niissä hei nyt kuulkaas.
Minä voin suorittaa oman kiintiöni sitten, kun F1-kausi virallisesti alkaa. Spoilaan juttuja tänne tiedoksi niille, joilla ei ole maksullista kanavaa. :wink:
Eikä siinä kaikki. Saatanpa lisäksi vielä... :thumbup:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Olga sanoi:
Minä voin suorittaa oman kiintiöni sitten, kun F1-kausi virallisesti alkaa. Spoilaan juttuja tänne tiedoksi niille, joilla ei ole maksullista kanavaa. :wink:
Eikä siinä kaikki. Saatanpa lisäksi vielä... :thumbup:
Kunhan et spoilaa kisan lopputulosta ennenkuin se oikeasti alkaa. Tietty veikata saa ;-)

Laitetaan ny toinenkin rivi tähän. Vai onko tää jo kolmas?

EDIT: Ett sil***!!!11! (tuollahan sais aina mukavasti varmistettua, ettei ole onelinereita ;-)
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Selvinpäin perjantaina. Outoa.

Pakko kuunnella Slayeriä.... :jaska:
 
Ylös