Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Alkuosa oli joukki ja mielipide tatskan aiheesta oli tuossa lopussa.
Tuo kuva tuli myös sillä samalla linkillä.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Il Tempo Gigante sanoi:
Niin, tuota kuvaa lähinnä ihmettelin. Kas kun mulla ei tule tuota kuvaa linkistäni?
No ei sitten ihme, että ihmettelit. Minulla tulee kolme sivullista kuvia ja tuo sälli ähisteli jo ensimmäisellä sivulla. Sorry. :eek:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mulla on ollut kuullokkeet korvilla jo vissiin tunnin mutta mitään en ole kuunnellut. No, lämmittäähän ne kivasti.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Mulla on ollut kuullokkeet korvilla jo vissiin tunnin mutta mitään en ole kuunnellut. No, lämmittäähän ne kivasti.
Tutkailet teleskoopilla taivaalle ja toivot kuulevasi ufo-miesten mökellystä?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
kouvotsvoni sanoi:
Sen lisäksi, että minulla on hidas sytytys, niin kylläpä taas tänään mielenterveyteni rippeitä uhattiin:) Aiemmin vakuutusyhtiö lupaili rahakkaita päätöksiä kesäksi, nyt ne venyvät heidän mielestään ainakin ensi vuoden alkuun..ja aiemmin puhuivat viime vuoden lopusta. Lisäksi KELA ei osaa sanoa mitään asumistuistani ja mahdollisista minun tai murun sairasloma-ajan tuista:) Hyvä suunnitella tulevaisuutta ja silleen, kun ei tiedä edes mistä rahat ensi kuun vuokraan:) :) :) :) :)
Eikun parani vaan tänään..piupalipaupali:) :) :)
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
toleranssisiipi sanoi:
Huomasin vahingossa että Unborn-SF -nimiseltä orkesterilta ompi tulossa vuoden alussa uus levy. Edellisestä kokopitkästä onkin vierähtänyt vaatimattomat 13 vuotta. Siitä voipi katsastaa, vaikka kaikkihan ton tietää, eiks jeh?
Ja heti tänään jo tuli!

Kyllä on jyräävää saundia nyt kehissä kerrakseen. Kerrassaan hienoa. Oi että mä olen ihan tilassa.

MUTTA! ja tämä on iso mutta. Kyseisen orkesterin myspace -sivulla (vai miten se pitäis sanoa) on diskografiassa JO SEURAAVA CD!!!!!11yksyksyks

"Kyllästetty Koskenkorvalla" CD A.A.047 2007
- [Release date in April/May]

Vähänkö hienoa hei! Yyperkuulia!
Nyt mars heti kaikki ostamaan levyä siitä! HUS HUS! NO MENKÄÄ!
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Ainaskin tanjuli lähtenee tänään keikkaloille, kun ihQ Antti TuisQ tulee tänne Joensuuhu niinQ!
 
Ylös