Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Wuhuu!!! Sain unelmien paikan eräästä firmasta osa-aikaisena kirjanpitäjänä!
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
JOC sanoi:
Wuhuu!!! Sain unelmien paikan eräästä firmasta osa-aikaisena kirjanpitäjänä!
Onnittelut! :thumbup:
(Meillä ne kirjat pysyy pitämättäkin, hehhee...:doubtful: )
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Jacques sanoi:
osa-aikaisuus unelmana? :doubtful:
Tuokin pisti mieleen. Kaiken aikaa on ollut työkokemuksissa pätkätöitä, määräaikaisia, heti kun pääsee tyrkylle vakituiseen virkaan, ei pääse lainkaan.
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Jacques sanoi:
osa-aikaisuus unelmana? :doubtful:
Opiskelijana ei tuo kokopäivätyö oikeen luonnistu:) Tarjottiin minulle erään ison varustamon talousosastolta viime viikolta kokopäiväistäkin työtä, mutta vaikea sovittaa nykyiseen kalenteriin.

Työtehtävä on unelma, ja se että sitä saa tehdä opiskelujen ohessa, on myöskin ihan jees.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Formulanomi sanoi:
No kuis nyt silleen.

ps. Samperin Vellu....kun levitti toikin zzzzzzzzzz:lla. :mad:
Vituttaa tässä paskalaitoksessa hengailu, Joensuussa sen sata asiaa hoidettavana ja muutenkin tuntuu, kuin olisin liian fiksu tähän porukkaan (se ei kerro tasosta paljoa).
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
kouvotsvoni sanoi:
Vituttaa tässä paskalaitoksessa hengailu, Joensuussa sen sata asiaa hoidettavana ja muutenkin tuntuu, kuin olisin liian fiksu tähän porukkaan (se ei kerro tasosta paljoa).
anteksi.
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4591
Sijainti
Kokkola
Tuli hypättyä makea leiskautus äsken DSJ3:ssa :thumbup: Piru kun tuntui ettei ukko tule millään alas :D
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4591
Sijainti
Kokkola
Infoa löytyy kun klikkaat tuosta Send hill records alapuolelta siitä "Registered players".
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Teemu-84 sanoi:
Tuli hypättyä makea leiskautus äsken DSJ3:ssa :thumbup: Piru kun tuntui ettei ukko tule millään alas :D
Minä olen päässyt vain muutamassa kisassa yli HS-pisteen :nope: Mukava peli kuitenkin.
 

yussi

Virallisesti teini
Liittynyt
14.1.2007
Viestit
1572
Sijainti
Suomussalmi
Mulla on demolla jokunen mäki (suomi, sveitsi, tshekki ja joku mäki jota en nyt muista) että oon niitä hyppinyt
ja saanut k220 mäessä ennätykseksi 225.68 etten ihan pääsisi tolle listalle.
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Turussa Karting Center vai mikä sen nimi on, näyttää kisat suorana, kun jossain toikissa epäiltiin tämän mahdottumuutta.
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Vesku sanoi:
Aivan, luulen että on erinomainen alku uralle. Firma haluaa että pesti on pitkäaikainen, jotta siitä olisi jotain jotain hyötyäkin. Tätä pari vuotta ainakin siihen asti että valmistuu siinä toivottavasti vielä 2009 puolella.
 
Ylös