Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Sam sanoi:
Taidan kuitenkin sijoittaa ns. kiinteään kohteeseen :thumbup:
Heh, luin tästä toikisti ensin tuon Samin postauksen ja ekaksi tuli mieleen, että taas täällä puhutaan jotain paskajuttuja (eli siis WC pöntöllä käymisestä ja paskan sijoitamisesta kohdalleen niin että loiskahtaa) mutta kysymys olikin aivan muusta.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Micael sanoi:
Heh, luin tästä toikisti ensin tuon Samin postauksen ja ekaksi tuli mieleen, että taas täällä puhutaan jotain paskajuttuja (eli siis WC pöntöllä käymisestä ja paskan sijoitamisesta kohdalleen niin että loiskahtaa) mutta kysymys olikin aivan muusta.
Ei täälläkään aina keskustella aiheesta, josta luulit keskusteltavan. (hymy).
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Il Tempo Gigante sanoi:
Ei täälläkään aina keskustella aiheesta, josta luulit keskusteltavan. (hymy).
josta tulikin mieleeni vanha armeijassa kuultu ajatelma "ei me aina naisia ajatella, mutta kun me ajatellaan, me ajatellaan naisia"
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Nordea lykkää spammia sähköpostiin. Eilisen sekurity varninkin tuuppasin roskiin, mutta kun tänään tuli uusi niin pakko kai se on uskoa että ne on tosissaan. Missäs ne mun tunnarit...
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Väsyttäis, mutten viittis valittaa kun täällä on näitä väsyneempiäkin.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Nyt-liitteestä tavasin että ens yönä tulisi canalilta kaksi NHL-ottelua peräkkäin.. ajattelin ettei sitten tarvi nukkua lain. Nyt havaitsin että Nyt-liite oli väärässä! Ei tule kuin yksi, Anaheim-Dallas. Aikainen herätys kuitenkin, alkaapi 04.00.. :alppu:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kaikki elivät onnellisina elämänsä loppuun saakka.:ahem:

En ottanut kikkeliä esiin, eikä kukkahattutäti-vaaran takia toivottavasti se pikkupoikakaan.
 

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
Ei juamleizön! Vaan alkaa mennä noiden sokerimuurahaisen kanssa hermot! Lähdin käymään saunassa tupakalla. Valot päälle ja pelti auki. Spaadero tulille ja meni pari sekuntia ennekuin tajusin että lattia on täynnä muurahaisia. Siis ihan mustanaan lattialla jotain hikipisaroita tms. dokaamassa. Jossain seinän välissä on niillä valtava invaasio.
Joku päivä takaperin oli yön ollut pöydällä mehukannu. No aamulla heräsin ja otin lasiin raikasta mehukatti mehua. vähän nielin ja sitten ihmettelin että mikä kutittaa huulia. Lasi täynnä muurahaisia.
Jotain Raidin talkkia muistuttavaa jauhetta on, sitä minä nytkin laitoin saunan lattialle lailla hiroshiman ydipommin. Ei ole koskaan aikaisemmin ollut noin paljon noita öttiäisiä, niin ihmetyttää.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Partsi sanoi:
Ei juamleizön! Vaan alkaa mennä noiden sokerimuurahaisen kanssa hermot! Lähdin käymään saunassa tupakalla. Valot päälle ja pelti auki. Spaadero tulille ja meni pari sekuntia ennekuin tajusin että lattia on täynnä muurahaisia. Siis ihan mustanaan lattialla jotain hikipisaroita tms. dokaamassa. Jossain seinän välissä on niillä valtava invaasio.
Joku päivä takaperin oli yön ollut pöydällä mehukannu. No aamulla heräsin ja otin lasiin raikasta mehukatti mehua. vähän nielin ja sitten ihmettelin että mikä kutittaa huulia. Lasi täynnä muurahaisia.
Jotain Raidin talkkia muistuttavaa jauhetta on, sitä minä nytkin laitoin saunan lattialle lailla hiroshiman ydipommin. Ei ole koskaan aikaisemmin ollut noin paljon noita öttiäisiä, niin ihmetyttää.
Omakoti-, rivi-, vai kerrostalo?
Puhtaus (ja valo) pitää nuo loitolla mutta kokonaan niistä pääsee eroon vain ammattimiesten myrkyillä, ja se tarkoittaa kerrostalossakin sitä että koko putkisto pitää myrkyttää kerralla.
 

Tuck

Well-known member
Liittynyt
7.6.2004
Viestit
610
Sijainti
Kotona
Ace17 sanoi:
Sätissä saatujen tietojen mukaan TJ107 olisi ollut jo eilen. Tietolähteenä Nick_W. :doubtful:
Itsellänihän TJ107 ei ole enää kuin 179 aamua. :mad_old: :jaska:
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Kävipä hassusti. Kaveri tuli treeltä kylään, kun sillä oli jotkut bileet täällä. Ite olin illalla muualla, niin en voinut antaa omia avaimiani sille. Tyttöystävä on vkolopun toisella paikkakunnalla, joten siltäkään en saanut avainta. Vara-avain on naapurin kaverilla, jota en saanut koko päivänä kiinni yrityksistä huolimatta. No kaverin kanssa sovin että soittaa kun tulee paarista kotiin, itse olin tullut jo takaisin ennen yhtä. Aamu kuudelt kun heräsin, niin kaveri oli soittanut yhdeksän kertaa joskus aamupuolviidelt. Nyt siltä on akku loppu tai puhelin kiinni näköjään, että enpä saanutkaan sitä enää sitten kiinni, enkä tiedä missä se on ollut, mutta asuu tässä lähellä noita kavereita. Mahtaa se olla tyytyväinen kun tulee takas.
 
Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Minä taidan olla niitä parjattuja Joensuun skinheadeja. Ei päässä karvaa kuin muutama hassu milli ja olutta juon:thumbfh: ...onneksi ulkonäkö pettää:)
 
Ylös