Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Juuri tulleen vahvistamattoman tiedon mukaan varusmies olisi ampunut itsensä porin prikaatin 3.jkssa. Vahvistusta odotetaan.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
JOC sanoi:
Juuri tulleen vahvistamattoman tiedon mukaan varusmies olisi ampunut itsensä porin prikaatin 3.jkssa. Vahvistusta odotetaan.
Onko lähde armeijan muurien sisäpuolelta?
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
On, samasta komppaniasta. Kaverin pikkuveli, jolta sain tiedon suoraan.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
JOC sanoi:
Vahvistusta odotetaan.
Näyttää tohon olevan vahvistuksia jo monessa paikassa, tässä IL:stä:

Varusmiehen kuolema hämmentää Porin prikaatissa

Kokemäen poliisi tutkii Porin prikaatissa myöhään illalla sattunutta kuolemantapausta, jossa varusmies sai surmansa kuivaushuoneessa.

Varusmies oli ampunut itsensä ilmeisesti rynnäkkökiväärillä.

Laukauksen jälkeen muut varusmiehet suljettiin tupiinsa. Samaan aikaan poliisi tutki tapahtumaan johtaneita syitä ja teki teknisiä tutkimuksia kasarmissa.

Iltalehden saaman tiedon mukaan joukko-osaston varusmiehillä oli ennen tapausta kovapanosammunnat, joista luoti voi olla peräisin.

Varuskunnissa on tapana lukita öisin aseet telineisiin.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Itse sain vähän parempia uutisia Pohjois-Karjalan osastosta. Jone ilmoitti tj:ksi tänään aamulla 107.
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
kouvotsvoni sanoi:
Itse sain vähän parempia uutisia Pohjois-Karjalan osastosta. Jone ilmoitti tj:ksi tänään aamulla 107.
Sätissä saatujen tietojen mukaan TJ107 olisi ollut jo eilen. Tietolähteenä Nick_W. :doubtful:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Vellu sanoi:
Onko jollain YP:tä päivän verran.
Tuossa äsken yksi tyyppi sai YP:tä 80 tuntia perheväkivallasta.

Uskomattomia ovat nämä pariskunnat, jotka riekkuvat yhdessä ja välillä käydään sitten 'rosiksesta' hakemassa ratkaisu. :nope:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ei helkkari, tuli mieleen että missäköhän kouvotsvoni mahtaa olla kun ei ole kirjoitellut mitään moneen päivään.
Mulla on varmaan silmissä ignoretoiminto kun en muka huomaa kouvon höpöttävän ihan normaaliin tapaan. Ja tiesinhän mä senkin että kouvo on avatt.. äijäkkeensäkin vaihtanut.

Huomenta vaan kaikille.
 
Ylös