Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Väliaikarapoa pukkaa nyt kyllä, voi miten pukkaakaan. Aiheena meitä kaikkia niin kovin kiinnostava meikäläisen ohennustalkoot.

Olis niinku puolivälin etappi tässä suunnilleen kehissä. 7 viikkoa laihdutusta jotakuinkin takana, kiloja häipynyt 6,4. Alle tavotteenhan toi vähän on, ku tavote oli se kilo/viikko, mut kun joka viikko on kuitenkin lähtenyt jotain, niin ihan tyytyväinen olen.
Painoa oli tänään aamulla puntaroituna tasan 82 kiloa. Tavoitepaino olis 75-77 kiloa. Siinä olis sitten muutama kilo varaa liikutella ees taas, kun tavoitteena olis pitää paino jatkossa alle 80 kilossa.

Helpolta tuntuneen alun jälkeen on elämä ollut tuskaa. Viimeiset pari viikkoa on ollut nälkä melkein tauotta. Hyvin ymmärrän nyt, miksi joku lopettaa laihduttamisen kesken. Hermotkin on välillä ollu ihan piukeena. Yksksin kerta jätin hiiren pöydälle ihan tahallani vinoon. Mut kyllä se maanantaiaamusin puntarilla sitten tuntuu mukavalta katsella aina vaan pienempää lukemaa.

Ei mulla nyt muuta. Syömisiin!
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
toleranssisiipi sanoi:
Väliaikarapoa pukkaa nyt kyllä, voi miten pukkaakaan. Aiheena meitä kaikkia niin kovin kiinnostava meikäläisen ohennustalkoot.

Olis niinku puolivälin etappi tässä suunnilleen kehissä. 7 viikkoa laihdutusta jotakuinkin takana, kiloja häipynyt 6,4. Alle tavotteenhan toi vähän on, ku tavote oli se kilo/viikko, mut kun joka viikko on kuitenkin lähtenyt jotain, niin ihan tyytyväinen olen.
Painoa oli tänään aamulla puntaroituna tasan 82 kiloa. Tavoitepaino olis 75-77 kiloa. Siinä olis sitten muutama kilo varaa liikutella ees taas, kun tavoitteena olis pitää paino jatkossa alle 80 kilossa.

Helpolta tuntuneen alun jälkeen on elämä ollut tuskaa. Viimeiset pari viikkoa on ollut nälkä melkein tauotta. Hyvin ymmärrän nyt, miksi joku lopettaa laihduttamisen kesken. Hermotkin on välillä ollu ihan piukeena. Yksksin kerta jätin hiiren pöydälle ihan tahallani vinoon. Mut kyllä se maanantaiaamusin puntarilla sitten tuntuu mukavalta katsella aina vaan pienempää lukemaa.

Ei mulla nyt muuta. Syömisiin!
Ootko millasella dieetillä?
Itse olen hieman sovelletulla Atkinsin dieetillä ja hyvin tuntuu purevan, eikä näläntunne ole päässyt yllättämään. Makean nälkä on sitten sitäkin useemmin, mutta kuittaan sen yleensä Pepsi Maxilla tms. tai laittimehuilla pois.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ootko millasella dieetillä?
Itse olen hieman sovelletulla Atkinsin dieetillä ja hyvin tuntuu purevan, eikä näläntunne ole päässyt yllättämään. Makean nälkä on sitten sitäkin useemmin, mutta kuittaan sen yleensä Pepsi Maxilla tms. tai laittimehuilla pois.
Painonvartijoitten pistejuttuja oon soveltanut ja jotain niitten juuresvihannespatojakin suuhuni laittanut.
Sieltä se kilon viikkotavoitekin tuli.
Hyvin toikin muuten on toiminut, mut en vaan saa oikein tota syömiskäytäntöä muutettua. Eli syön liian harvoin ja liian paljon kerralla. Pitäis väkisin syödä jotain vähänpisteistä hedelmää välipaloiks, mutta kun ei tee mieli.
Makeennälkää oon hoidellut suklaapäällysteisillä riisikakuilla (puoltoista pistettä tsipale), mut jotenkin se on jäämässä pois. Ei tee edes mieli makeeta enää (tiedä sitten kuinka terveellistä sekään on, kun en enää kahvissakaan sokeria käytä), mut rasvasta ruokaa tekee mieli likimain 24 tuntia vuorokaudessa. Ihan sama oonko just syöny vai en, niin mieli tekee.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ootko millasella dieetillä?
Itse olen hieman sovelletulla Atkinsin dieetillä ja hyvin tuntuu purevan, eikä näläntunne ole päässyt yllättämään. Makean nälkä on sitten sitäkin useemmin, mutta kuittaan sen yleensä Pepsi Maxilla tms. tai laittimehuilla pois.
Kunhan muistaa, että kolmea perusasiaa laihduttamisessa ei saa jättää pois, ovat hiilihydraatit, rasvat ja proteiinit.

Atkinsinin dieetissähän on poistettu kokonaan hiilihydraatti ja sen poistaminen on vaarallista.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Thunder sanoi:
Kunhan muistaa, että kolmea perusasiaa laihduttamisessa ei saa jättää pois, ovat hiilihydraatit, rasvat ja proteiinit.

Atkinsinin dieetissähän on poistettu kokonaan hiilihydraatti ja sen poistaminen on vaarallista.
Atkinsin dieetin oletetusta vaarallisuudesta oli mediassa alle kaks viikkoa sitten tutkimus ja siinä(kin) kallistuttiin sille puolelle että vaarallisuus on terveellä ihmisellä keksittyä. Terveellä ihmisellä kun ei nuo verensokerit heittele mitenkään dramaattisesti syömisten mukaan. Diabeetikolla on täysin eri juttu ja sellanen ei omin päin saisi mtään dieettejä aloittaakaan. Briteissähän viime vuonna kuoli yksi diabeetikko Atkinsin dieettiin.
Siinä dieetissähän keho vain tekee vararasvalle sen, mitä varten vararasvaa kerätäänkin: Polttaa sen kehon tarvitsemiksi aineiksi. Ihan luonnollista toimintaa.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
kouvotsvoni sanoi:
Vai työn alla! Miksei työn päällä? Heh, Massa!
Viittaatko lauseella siihen David Couthardin tekemään loikkaan Wurzin laskeutumisalustan päälle?

Mielenkiintoista olisi ollut nähdä, että miten kuutiopään loikkaus onnistuu Wurzin auton ALLE?
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Voi että tuo YLE:n säämies on huvittava korvakoruineen ja värivalintoineen (neonvihreä paita jne.). Unohtui ihan sää seuraamatta, kun nautiskelin hänen katsomisestaan. :rolleyes:
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Miksi toi omakotitalo-toikki on suljettu? Joku muukin samoin suljettu?:doubtful:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Vesku sanoi:
Miksi toi omakotitalo-toikki on suljettu? Joku muukin samoin suljettu?:doubtful:
Toikin perustaja muistaakseni voi 'sulkea' oman toikkinsa. Ilmeisesti Jr- on toiminut lukkoseppänä. :rolleyes:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Formulanomi sanoi:
Kuinkas nyt niin on käynyt ?
Täällä taitaa muutenkin olla jonkinlainen lakkoliike....:eek!:

Onkohan joillakin sukset ristissä ?! (Serveri ongelmien, uutisten tms. syiden takia?)

Tierä sitten onko toi mukava tapa lähettää terveisiä (=kostaa) laittamalla muitakin kuin ei-niin-henk-kohtaisia toikkeja lukkoon.
 
Ylös