Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa.
Kotonassa.
Kotonassa.
Siinä oli joku että se ei ollut jättänyt tietojaan kaikkien nähtäville tms. Täytyy käydä varmaan huomenna poikkeen paikan päällä ja koittaa tota kouvon pientä käytännön niksiä.:alppu:VJR sanoi:No eikö vuokranantaja / joku muu suostunu antaan sitä? Muuten kai sitä ei saa selville...tai voithan sä Enirosta arvailla sen etunimeä ku se antaa tiedot jos tietää osoitteen ja etunimen
Juu, siellä Pohojanmuallahan se on.Moe Szyslak sanoi:Hei Tervon Tartsani!
Menin tänään semmosen paikan ohi, jonka nimi oli Taluskylä.:ahem:
Radio Suomi kertoi tänään Ilmavoimien sotaharjoituksesta, jota harjoitetaan pääasiassa Kuopion ja Rovaniemen välisellä alueella.Olga sanoi:Taisipa Hornetti vetästä äsken Kajjaanin läheltä.
Oletko sellaista harkinnut, että teettäisit puusepällä sen eteiskomeron? Samaa lastulevyä, mutta kenties edukkaampaan hintaan. Samoin jotkut pienemmät keittiökalustevalmistajat pystyvät samaan suoritukseen. Ovia heilläkin on joka lähtöön.Vesku sanoi:Pitäis huomenna käydä tekemässä siitä Kirena-komerosta ostopäätös Starkilta. Saatanan kallis se on. Käytännössä saa vanhan sähkötaulun piiloon- toki komeilla kuorilla - ja vähän säilytystilaa. No, toinen vastaava isompi ehkä syksyllä tai ensi talvena tähän työhuoneeseen. se lie sitten käyttökelpoinen- vaatteita, papereita yms "piiloon"...
Kyllä noitten adressien merkitys on aika olematon. Uskon muutaman seuraavan vuoden aikana hoitsujen palkkauksen kasvavan hieman yleistä tasoa enemmän. Itse uskon hoitajien palkkaan tulevan olellisen korjauksen ainoastaan kahdella tavalla.Sam sanoi:Vaalilupauksiin potkua adressin avulla.
Olen samaa mieltä. Minä koen tuon alimitoitetun henkilökunnan määrän jopa huonoa palkkausta suurempana ongelmana. Ensimmäisessä vaihtoehdossa ei luultavasti montaa päivää tarvitsisi lakkoilla, mutta käytännössähän tuo on täysin mahdotonta.jps sanoi:Itse uskon hoitajien palkkaan tulevan olellisen korjauksen ainoastaan kahdella tavalla.
1. totaalinen lakko, ei edes ns. hätätöitä tehdä
2. paska laukeaa ihan totaalisesti silmille hoitajapulan takia ja suurin osa lopuistakin hoitsuista vaihtaa alaa. Kun se paska on lauennut niin kuitenkin kestää useita vuosia ennenkuin tilanne korjautuu palkan nostoista huolimatta.
...tai poistamalla puoluetuet ja vähentämällä kansanedustajien palkkoja.burb sanoi:Mun mielestä olisi hyvä jos jonnekin rahaa vaatiessa kerrottaisiin mistä se raha pitäisi ottaa.
Esim. "Hoitajien palkkoja täytyy nostaa, rahat voisi ottaa kiristämällä verotusta/vähentämällä palokuntia/lakkauttamalla armeijan/vähentämällä tienhoitoa".
Ei se käytännössä mahdotonta olisi, osa hoitsuista varmasti jäisi ulkopuolelle. Siinähän otettaisiin vain mallia sellaisilta AY-liikkeiltä, jotka eivät työtaisteluissaan ole lainkaan kinnostuneita seurauksista, vaan tavoitteiden saavuttamisesta. Sympatiaa ei varmasti ko. metodilla toteutetulle lakolle kerättäisi.Sam sanoi:Olen samaa mieltä. Minä koen tuon alimitoitetun henkilökunnan määrän jopa huonoa palkkausta suurempana ongelmana. Ensimmäisessä vaihtoehdossa ei luultavasti montaa päivää tarvitsisi lakkoilla, mutta käytännössähän tuo on täysin mahdotonta.
Kuten olen aiemmin todennut, olen valmis korottamaan verotustani muutamalla prosentilla hoitohenkilökunnan hyväksi.burb sanoi:Mun mielestä olisi hyvä jos jonnekin rahaa vaatiessa kerrottaisiin mistä se raha pitäisi ottaa.
Esim. "Hoitajien palkkoja täytyy nostaa, rahat voisi ottaa kiristämällä verotusta/vähentämällä palokuntia/lakkauttamalla armeijan/vähentämällä tienhoitoa".
Oletan tuon osan olevan sen verta iso, että suurin terä lakosta menee siihen.jps sanoi:Ei se käytännössä mahdotonta olisi, osa hoitsuista varmasti jäisi ulkopuolelle.
Tuohan on poliittisessa keskustelussa ainainen puute, rahaa on mukava jakaa ja menoja ikävä karsia.burb sanoi:Mun mielestä olisi hyvä jos jonnekin rahaa vaatiessa kerrottaisiin mistä se raha pitäisi ottaa.