Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Moe Szyslak sanoi:
Mä muistin sen väärin.:rolleyes:

Se oli toi Vellun juttu.:(

Mutta sitten on tarina siitä, miten hevoselle annetaan lääke suun kautta, jos ne ei tahdo itse niellä sitä lääkettä.:ahem:

Juu, siihen tarvitaan 2 kpl tiiliä ja fati. Lääkkeet fatiin hevosen (ori tässä tapauksessa) turvan eteen ja asetutaan taakse ja löydään tiilet yhteen niin, että hevosella ja pallit väliin. Kivusta ja kauhusta hevonen vetää happea: IIIIHHHHH... ja samalla lääkkeet turpaan.

Tammaa varten tarvitaan sitten hevosen omistajan apua. Muuten sama metodi, mutta isäntä saa työntää päänsä hevonvittuun kirjaimmellisesti. Ja sitten ne tiilet löydään yhteen niin, että isännällä jää kellit väliin.:eek: :confused: :thumbfh:
Ketkä "NE"? Jos ne ei halua niellä lääkettä, annetaan hevoselle sitä lääkettä?

:D Tammasta en tiedä, mutta isännälle on se vaarallinen hetki, että imaistuaan happea sieltä, isäntä voi tukehtua, jos tulee kokonainen kohtu kurkkuun.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Thunder sanoi:
Siinä tarinassa oli ori, joka on yksikkö, "ne" on taas monikolla, keitähän muita tarinassa oli mukana?
En tiedä, onko tuo ns svetisismi, koska englannin kielessä voi muistaakseni korvata "he or she" sanomalla "they", vaikka tarkoitetaan yhtä. Tietty saatan olla väärässä.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Rusina sanoi:
Pidän tänä kesänä ensimmäistä kertaa tällä vuosituhannella kesälomaa.
Miksi turhaan nyt aloittaa kun näin pitkään olet pärjännyt ilman...
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mulle on muuten ihan turha yrittää heittää jotain valheellista propagandaa tulevana sunnuntaina, mä tiijän kyllä mikä on homman nimi.
Nii! :mad:
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
burb sanoi:
Mulle on muuten ihan turha yrittää heittää jotain valheellista propagandaa tulevana sunnuntaina, mä tiijän kyllä mikä on homman nimi.
Nii! :mad:
Häh? Mitä sunnuntaina silloin tapahtuu?
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Tavoistani poiketen ja olosuhteiden pakosta tankkasin tänään autoni, sellaisella asemalla, jolla ei ole automaattia. Neste-asema kyseessä. Myyjäpimu kysyi Plussa-korttia ja kun mulla sellanen on, ojensin sen. Sitten myyjä kysyi "Otatko plussapisteinä vai alennuksena?". En ole koskaan ennen missään törmännyt tuollaiseen, että saa suoraan alennuksena ko. pisteet. Niinpä sitten nähdäkseni kuinka suuresta alennuksesta on kyse, otin plussapisteet alennuksena ja sain 2 senttiä/litra halvemmalla bensat. :eek!:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Runar ja Kyllikki sanoi:
Niinpä sitten nähdäkseni kuinka suuresta alennuksesta on kyse, otin plussapisteet alennuksena ja sain 2 senttiä/litra halvemmalla bensat. :eek!:
Montako senttiä litralta alennuksen olisi pitänyt olla, ettei ilmoitus olisi merkityksetön?
 

Cinderella007

*söpö*
Liittynyt
4.10.2001
Viestit
3000
Sijainti
Sverige
Mä elän maailmassa, jossa kl 10 herääminen on aikaisin heräämistä. Ja tällä hetkellä nuokun puoliunessa, koska olen nukkunut vain 8h yöunet, enkä 12h kuten tapanani on ollut liiian monta päivää, jopa viikkoa. :nope: :jaska:
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Mä taas elän kunnon prässissä, missä on kyllä ihan kiva olla. Tänään 8-18 koulussa, sitten salille noin kasiin asti. Nyt kaks kanaa, kaks purkkia tonnikalaa ja raejuustoa päälle. Onneks huomenna vain duunia.
 
Ylös