Kyä ois ilmaseks tarvinnu saala.jps sanoi:Montako senttiä litralta alennuksen olisi pitänyt olla, ettei ilmoitus olisi merkityksetön?
No ilmaseen sä vissiin joudut tulevaisuudessa turvautumaankin, nyt kun toi virkavaltakin pyörii ihan riesaksi saakka siellä Syvälammen kulmillaRunar ja Kyllikki sanoi:Kyä ois ilmaseks tarvinnu saala.
Kesti pari sekuntia ennen kommentisi ymmärtämistä.OoPee sanoi:No ilmaseen sä vissiin joudut tulevaisuudessa turvautumaankin, nyt kun toi virkavaltakin pyörii ihan riesaksi saakka siellä Syvälammen kulmilla
Yleensähän sulta menee siihen aikaa viikkoja ellei peräti kuukausia, sikäli siis helpohko kommenttijps sanoi:Kesti pari sekuntia ennen kommentisi ymmärtämistä.
OoPee sanoi:No ilmaseen sä vissiin joudut tulevaisuudessa turvautumaankin, nyt kun toi virkavaltakin pyörii ihan riesaksi saakka siellä Syvälammen kulmilla
Kovin näyttää siltä, notta olin?Il Tempo Gigante sanoi:Laitoin animoidun kuvan sinne.
Olinkohan koko porukan ensimmäinen?
Synttärionnittelut! :thumbup:maradona sanoi:Tässäpä kului 18-vuotissyntymäpäivä tietokoneella istuen ja historiaa kertaillen.
Paljon onnea! Hyvä maradona! Hyvä Joensuu!maradona sanoi:Tässäpä kului 18-vuotissyntymäpäivä tietokoneella istuen ja historiaa kertaillen.
Niin että minne?Il Tempo Gigante sanoi:Kovin näyttää siltä, notta olin?
Moon ehkä toinen. :ahem:Il Tempo Gigante sanoi:Kovin näyttää siltä, notta olin?
Ei näy, puhumme ilmeisesti eri asiasta.Olga sanoi:Moon ehkä toinen. :ahem: